Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-08@13:51:14 GMT

واکنش سایپا به ویدئو پیش فروش خودرو در لبنان

تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۷۰۸۷

به گزارش جام نیوز، گروه خودروسازی سایپا در واکنش به انتشار فراگیر گزارش خبری، ویدئویی شبکه الجدید لبنان از فروش محصولات این خودروساز در کشور لبنان اعلام کرد که این ویدئو مربوط به سال ۹۵ است که به تازگی، اما با ترجمه و تحلیل اشتباه در شبکه‌های اجتماعی بازنشر شده است.

 

 در سال‌های گذشته گروه خودروسازی سایپا در جهت توسعه بازار‌های صادراتی و افزایش صادرات غیرنفتی کشور، فروش محصولات خود در کشور‌های دیگر را در دستور کار قرار داده و با همکاری شریک تجاری خود در لبنان تعدادی از محصولات سواری و تجاری خود را در بازار این کشور عرضه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شبکه الجدید لبنان در گزارشی که چهار سال پیش از نمایندگی سایپا در این کشور تهیه کرد، به محصولات متنوع سواری و تجاری و شرایط منعطف فروش نقدی و اعتباری این خودرو‌ها به شهروندان لبنانی در آن سال‌ها پرداخت، اما ویدئوی این گزارش در روز‌های اخیر و با ترجمه و تفسیری اشتباه در شبکه‌های اجتماعی کشور بازنشر شده است.

 

براساس اعلام سایپا قیمت محصولات این گروه خودروسازی در سال ۹۵ در کشور لبنان از ۸۴۰۰ دلار برای پراید تا ۱۹هزار و ۲۰۰ دلار برای چانگان جهت مشتریان لبنانی متغیر بوده و هیچ خودرویی به قیمت ۱۵۰۰ دلار عرضه نشده است. آنچه که در گزارش شبکه الجدید در سال ۹۵ توسط نماینده سایپا در لبنان بیان می‌شود این است که هر شهروند لبنانی که ماهیانه ۱۵۰۰ دلار درآمد کسب می‌کند یا حقوق ماهیانه‌ای معادل ۱۵۰۰ دلار داشته باشد، توانایی پرداخت اقساط خودرو را خواهد داشت و لذا می‌تواند این خودرو‌ها را به صورت اقساطی از طریق بانک‌های عامل لبنانی یا مستقیماً از نمایندگی سایپا در لبنان خریداری کند.

 

گروه خودروسازی سایپا درخصوص اطلاعات و توضیحات نادرستی که به همراه این ویدئو منتشر شده نیز از هموطنان عزیز می‌خواهد که بدون اطمینان از درستی محتوا، هیچ پیامی را باور و بازنشر نکنند. زیرا تفسیر‌های این چنینی در فضای مجازی بعضا یا از روی عدم آگاهی و اشتباه و یا عامدانه و در راستای اهداف سیاسی و ضدامنیتی است.

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: پیش فروش لبنان سایپا گروه خودروسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1403 + قیمت و ورود به سایت فونیکس

فروش اقساطی و نقدی مدیران خودرو (محصولات فونیکس) آغاز شد.

به گزارش ایمنا، بخشنامه فروش مدیران خودرو برای اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

محصولات مدیران خودرو

محصولات Arrizo 6 Pro Excellent، Arrizo 6 GT Excellent، TIGGO 7 PRO PREMIUM، ،FX PREMIUM ،TIGGO 8 PRO MAX IE، TIGGO 8 PRO +e در طرح فروش مدیران خودرو عرضه می‌شود.

ثبت نام مدیران خودرو

ثبت نام در نام طرح جدید فروش مدیران خودرو تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

قیمت مدیران خودرو

زمان تحویل محصولات مدیران خودرو

زمان تحویل محصولات مدیران خودرو 45 روز کاری از زمان تکمیل وجه اعلام شده است.

سایت مدیران خودرو

آدرس درگاه اینترنتی مدیران خودرو فونیکس https://fownix.com/‌ است.

کد خبر 751651

دیگر خبرها

  • قیمت محصولات سایپا و ایران خودرو چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت
  • فروش مدیران خودرو اردیبهشت 1403 + قیمت و ورود به سایت فونیکس
  • قیمت خودرو امروز ۱۹ اردیبهشت + جدول
  • نوسان چشمگیر قیمت ها در بازار خودرو؛ کدام خودرو ۹۰ میلیون تومان گران شد؟ | جدول قیمت ها را ببینید
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا
  • رونمایی از اولین محصولات برقی سامانه یکپارچه خودرو
  • استقبال مردم بلاروس از محصولات گروه سایپا
  • شرایط جدید فروش و پیش فروش ۱۰ محصول سایپا اعلام شد+ جدول
  • ضرب الاجل وزارت صمت به ایران خودرو و سایپا
  • قیمت خودرو امروز ۱۷ اردیبهشت + جدول