Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی سید صالحی کارشناس فوتبال در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ارزیابی اش از لیگ نوزدهم اظهار کرد: به نظرم لیگ پویایی را شاهد نبودیم و ضعف مدیریتی، تغییرات زیاد مربیان و شیوع ویروس کرونا باعث شدند که بازی‌ها کیفیت لازم را نداشته باشند. در مجموع مسابقات با فراز و نشیب زیادی به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید صالحی درباره علت قهرمانی پرسپولیس در ۴ دوره متوالی لیگ برتر فوتبال گفت: تیم پرسپولیس شاکله اصلی خود را حفظ کرد و همین موضوع باعث شد که این تیم به قهرمانی دست یابد.

سپاهان باید زیر ساخت هایش  را درست کند

او درباره ناکامی سپاهان در کسب سهمیه آسیا بیان کرد: تیم سپاهان بعد از بازی با پرسپولیس دچار حاشیه شد و روند خوب این تیم اصفهانی از بین رفت. علاوه بر این، بازیکنان سپاهان نقش اساسی در نتیجه نگرفتن تیم خود داشتند و آن‌ها می‌توانستند بهترین عملکرد را داشته باشند تا به موفقیت دست پیدا کنند.

بازیکن سابق سپاهان درباره بهترین گزینه برای هدایت این تیم اصفهانی گفت: به نظرم مسئولان سپاهان باید با یک مربی خارجی درجه یک قرارداد بلندمدت ببندند و زیر ساخت‌های تیم خود را درست کنند تا در فصل آینده به نتیجه برسند.

برخی از تیم ها با قانون ممنوعیت جذب خارجی ها متضرر می شوند

سید صالحی درباره ممنوعیت جذب خارجی‌ها در لیگ برتر فوتبال بیان کرد: به نظرم تیم‌هایی باید از جذب خارجی‌ها ممنوع شوند که پرونده‌های شکایت زیادی در فیفا دارند و تیم سپاهان نباید مشمول این قانون شود، چون این تیم اصفهانی یک پرونده شکایت ندارد. به هر حال اقدام مسئولان فوتبال درست نیست چرا که برخی از باشگاه‌ها با اجرای این قانون متضرر می‌شوند.

او افزود: برخی از تیم‌ها با نظم و انضباط فعالیت می‌کنند، اما باشگاه‌هایی هستند که مدیریت خوبی ندارند و قرارداد‌های درست و حسابی با خارجی‌ها نمی‌بندند و آن‌ها باید از جذب بازیکنان و مربیان خارجی محروم شوند.

کارشناس فوتبال درباره پدیده لیگ نوزدهم گفت: امسال من پدیده‌ای در لیگ برتر فوتبال ندیدم که به آن اشاره کنم. بازیکنانی بودند که در مقاطعی از فصل خوب کار کردند، اما آن‌ها به صورت ثابت عملکرد درخشانی نداشتند. در مجموع لیگ نوزدهم کیفیت آن چنانی نداشت که بازیکنی هم در این لیگ بدرخشد.

ضعف مدیریتی باعث محکومیت در پرونده ویلموتس شد 

سید صالحی درباره محکومیت فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس گفت: به هر حال مسئولان فدراسیون فوتبال به عنوان ارگان اصلی فوتبال با ویلموتس قرارداد بستند و آن‌ها باید پاسخگو باشند. علاوه بر این ضعف مدیریتی باعث شد که فدراسیون فوتبال در پرونده ویلموتس محکوم شود.

هر تیمی روحیه بالایی داشته باشد برنده دربی سرخابی ها است 

کارشناس فوتبال درباره دربی سرخابی‌ها در جام حذفی بیان کرد: به هر حال دربی حساسی پیش رو داریم و تیم استقلال برای قهرمانی در جام حذفی می‌جنگد و از آن طرف هم پرسپولیس از آبرو و حیثیت خود دفاع می‌کند. به نظرم هر تیمی که وضعیتش از لحاظ روحی و روانی بهتر باشد برنده این بازی خواهد بود.

او درباره بازی تراکتور و نفت مسجد سلیمان در جام حذفی گفت: تیم تراکتور به دنبال کسب سهمیه آسیایی است به همین علت این تیم تبریزی برای قهرمانی در جام حذفی بازی می‌کند. به هر حال سرخپوشان تبریزی همه فکر و ذکرشان این است که به فینال این رقابت‌ها برسند و قهرمانی را بدست آورند.

سید صالحی درباره سقوط تیم‌های شاهین و پارس جنوبی جم به لیگ دسته یک اظهار کرد: به هر حال این تیم‌ها از همان ابتدای فصل با مشکلات مالی مواجه بودند و ساختار خوبی نداشتند و همین موضوع باعث شد که به لیگ دسته پایین‌تر سقوط کنند.

بیشتر بخوانید

ترین‌های لیگ نوزدهم/ پرسپولیس بهترین تیم، گل‌محمدی بهترین سرمربی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سید مهدی سید صالحی لیگ برتر فوتبال فدراسیون فوتبال مارک ویلموتس پرونده ویلموتس سید صالحی درباره ضعف مدیریتی جام حذفی لیگ نوزدهم خارجی ها باعث شد تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، رئیس تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد گفت: پرونده واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی به اتهام گران فروشی به ارزش ۵۲۵ ریال در شعبه چهارم بدوی تعزیرات حکومتی مرکز استان رسیدگی شد.

عالمی نژاد افزود: شعبه باتوجه به مدارک و مستندات در پرونده، اتهام گران فروشی را محرز دانست و متهم را به پرداخت مبلغ پنج میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی ادامه داد: بازرسان اتاق اصناف در بازرسی از بازار گوشت مشهد پرونده گران فروشی یک واحد صنفی عرضه کننده مرغ گوشتی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کرده بودند.

دیگر خبرها

  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • محکومیت پنج میلیارد ریالی برای مرغ فروش مشهدی
  • محکومیت فروشگاه زنجیره‌ای متخلف در ارومیه
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • فردا بازی سختی برای بازیکنان است/ علی عدنان انضباط نداشت
  • محکومیت قاچاقچیان کالا در اردبیل
  • محکومیت باشگاه تراکتور در آستانه بازی با استقلال
  • محکومیت مبل ساز متقلب در زنجان
  • نامه محرمانه AFC برای استقلال و پرسپولیس
  • محکومیت پزشک متخلف در ارومیه