Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور ترکیه در مراسم «تحویل سیستم‌های جدید دریایی» در منطقه توزلای استانبول، گفت: قادر به پیاده کردن سیاست‌مان در مدیترانه شرقی، اژه، بالکان، قفقاز و آفریقا و سایر مناطق هستیم.
به گزارش خبرگزاری دانشجو به نقل از آناتولی،  رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه در مراسم «تحویل سیستم‌های جدید دریایی» در منطقه توزلای استانبول، گفت: توسعه و گسترش صنایع دفاعی ترکیه با اقتدار ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



اردوغان در این مراسم که با تحویل شناور‌های اقدام سریع و شناور‌های نیرو‌های ویژه دریایی همراه بود، اعلام کرد: به دلیل پیشرفت سیاسی، اقتصادی و تکنولوژیکی کشورمان، قادر به پیاده کردن سیاست‌مان در مدیترانه شرقی، اژه، بالکان، قفقاز و آفریقا و سایر مناطق هستیم.

وی افزود: کشور‌هایی که به لحاظ فناوری صنایع دفاعی ضعیف و وابسته هستند نمی‌توانند به آینده خود امیدوار باشند. صنایع دفاعی حوزه‌ای نیست که بتوان در آن مکث و درنگ کرد. باید تلاش خود را برای ارتقا، پیشرفت و توسعه در این عرصه انجام دهیم. کسانی که از توسعه و پیشرفت ترکیه ناراحت هستند برای آسیب به کشورمان تمام تلاش خود را می‌کنند.

رئیس جمهور ترکیه تصریح کرد: ما تمام توطئه و دسیسه‌های پلید علیه دموکراسی ترکیه را خنثی کرده و به راه خود ادامه می‌دهیم. هدف ما تاسیس زیرساخت‌ها برای عدم هرگونه وابستگی در عرصه صنایع دفاعی است. ترکیه یکی از ده کشور جهان است که توانایی طراحی و تولید کشتی‌های جنگی خود را دارد. امروز در مراسم تحویل دو قایق ناجی و آموزش غواصی، دو قایق نیرو‌های ویژه دریایی و ۸ قایق تندرو به نیرو‌های دریایی کشور حضور داریم.

وی ادامه داد: در عرصه صنایع دفاعی باید به مرحله بالاتری برسیم و به دنبال آن باشیم که در رده کشور‌های تولید کننده، پیشرو و الگو قرار بگیریم. هدف‌مان، همانگونه که در ساخت انواع پهپاد پیشرفت چشمگیری داشتیم در زمینه ساخت شناور‌های بدون سرنشین و خودکنترلی (هوشمند) نیز به فناوری لازم دست یافته ایم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اردوغان ترکیه استانبول صنایع دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۷۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته و ردیف بودجه تامین شده است که به پروژه تزریق می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در خیابان آبشار بعد از پل غدیر به دلیل تردد ساکنان از شمال به جنوب به سمت حاشیه زاینده‌رود، مشکلات و حوادث زیادی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه با توجه به شرایط سخت تردد شهروندان، شهرداری منطقه ۶ احداث پل عابر پیاده در خیابان آبشار سوم، جنب خیابان مسرور در امتداد شمال به جنوب را در دستور کار خود قرار داد، افزود: عملیات اجرایی، احداث پل‌های عابرپیاده به دلیل تداخل با فضای سبز نیاز به دریافت مجوز داشت که این اقدام نیز انجام شده است.

مدیر منطقه ۶ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه فونداسیون پنج پایه بتنی پل عابرپیاده خیابان آبشار اجرا شده است، ادامه داد: ۶۵ متر طول عرشه فلزی، ۱.۶ متر عرض و ۵.۵ متر ارتفاع این پل است

باقری با بیان اینکه ۹۰ درصد پل‌های عابر در کارخانه ساخته و در محل نصب می‌شود، گفت: پل عابر پیاده خیابان آبشار با هزینه بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال، پیشرفت ۸۵ درصدی داشته است که ردیف بودجه تأمین و به پیمانکار پروژه تحویل شده که با پیگیری و تلاش جهادی در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید.

کد خبر 748665

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های علمی و صنعتی کشور نتیجه زحمات و تلاش‌های نیروی کار است
  • کارگری نماد بالندگی، رشد و اثربخشی است/ کارگران حرف اول و آخر را در جهش تولید می‌زنند
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه های همکاری است
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای امضای تفاهم نامه است
  • توسعه تجارت و مراودات مرزی از سیاست‌های دولت سیزدهم است
  • نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ فرصتی برای امضای تفاهم نامه‌های دوجانبه و چند جانبه است
  • پیشرفت دریایی در کشور هند و پروژه عظیم ساگارمالا
  • توانایی ایران در وصل شدن گذر جنوب شرق به اروپای شرقی
  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • رسانه‌ها باید در پاسداشت تمدن خلیج‌فارس به وحدت رویه برسند