Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاری سن ژرمن در اولین فینال لیگ قهرمانان خود ناکام ماند و تیم هانسی فلیک توانست با کسب پیروزی در فینال لیگ قهرمانان اروپا، ضمن کسب ششمین قهرمانی خود در این مسابقات، فاتح سه گانه شود.

پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ در چارچوب فینال لیگ قهرمانان اروپا فصل 20-2019 به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 1-0 بایرن مونیخ خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ با این پیروزی برای ششمین بار در تاریخ خود فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. همچنین بایرن مونیخ توانست در فصل 20-2019 فاتح سه گانه شود و این دومین سه گانه تاریخ آن هاست. گزارش کامل این مسابقه را در طرفداری بخوانید:

اطلاعات بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ تاریخ: یکشنبه، 2 شهریور 1399 (23 آگوست 2020) ساعت: 23:30 به وقت تهران مکان: استادیوم دالوژ، لیسبون تورنمنت: فینال لیگ قهرمانان اروپا، فصل 20-2019 داور: دنیله اورساتو (ایتالیا) گلزن: کینگزلی کومان 58' برای بایرن مونیخ ترکیب ابتدایی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ

ترکیب پاری سن ژرمن (3-3-4)ناواس | کرر، تیاگو سیلوا، کیمپمبه، برنات | آندر هررا، مارکینیوش، پاردس | دی ماریا، ام باپه، نیمار

نیمکت: ریکو، بولکا، دیالو، داگبا، باکر، کورزاوا، وراتی، گیه، دراکسلر، سارابیا، چوپو موتینگ، ایکاردی

ترکیب بایرن مونیخ (1-3-2-4): نویر | کیمیش، بواتنگ، آلابا، دیویس | تیاگو، گورتسکا | کومان، مولر، گنابری | لواندوفسکی

نیمکت: اولرایش، هافمن، اودرویوزولا، زوله، لوکاس هرناندز، پاوار، خاوی مارتینز، کویزانس، تولیسو، کوتینیو، پریشیچ، زیرکزی

نمرات بازیکنان پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ از هو اسکورد کومان و کیمیش مشترکا بهترین بازیکن میدان بودند گزارش بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ

بازی با سوت دنیله اورساتو، راس ساعت 23:30 آغاز شد.

دقیقه 5؛ موقعیت گل بایرن مونیخ: ضربه بد تیاگو آلکانتارا از پشت محوطه جریمه با اختلافی زیاد از بالای دروازه پاری سن ژرمن به بیرون رفت.

دقیقه 14؛ موقعیت گل پاری سن ژرمن: ضربه کیلیان ام باپه در محوطه جریمه بایرن مونیخ توسط یاشوا کیمیش بلوکه شد.

دقیقه 17؛ موقعیت گل پاری سن ژرمن: نیمار فرصتی طلایی برای گلزنی داشت اما مانوئل نویر به شکلی هوشمندانه توانست ضربه مهاجم برزیلی را مهار کند. نیمار در ادامه نیز به توپ ضربه زد و بازهم نویر توپ را مهار کرد اما قبل از ضربه نیمار، توپ از خط گذشته بود.

فرصتی طلایی که مانوئل نویر از نیمار گرفت

دقیقه 20؛ موقعیت گل بایرن مونیخ: بایرن مونیخ یک موقعیت طلایی گلزنی را با بدشانسی از دست داد. روبرت لواندوفسکی در محوطه جریمه پاری سن ژرمن توپ را کنترل کرد و به سوی دروازه پاری سن ژرمن شوت زد که ضربه او به تیر عمودی دروازه کیلور ناواس برخورد کرد.

دقیقه 22؛ موقعیت گل پاری سن ژرمن: بازی جذابی را شاهد هستیم و تیم ها یکی پس از دیگری حمله می کنند. طی یک ضدحمله که توسط نیمار طراحی شد، توپ هررا به آنخل دی ماریا رسید و ضربه دی ماریا در محوطه جریمه بایرن مونیخ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 23؛ مصدومیت بازیکن بایرن مونیخ: ژروم بواتنگ مصدوم شد و پس از این که مشخص شد او قادر به بازی نیست، نیکلاس زوله به جای او وارد میدان شد.

مصدومیت ژروم بواتنگ

دقیقه 28؛ موقعیت گل پاری سن ژرمن: پس از برگشت توپ روی ضربه کرنر، آندر هررا از پشت محوطه جریمه اقدام به شوت زنی کرد که ضربه او پس از برخورد به مدافع بایرن مونیخ به شکلی خطرناک به بیرون رفت اما داور، ضربه دروازه اعلام کرد.

دقیقه 30؛ موقعیت گل بایرن مونیخ: سانتر توماس مولر با ضربه سر لواندوفسکی در محوطه جریمه پاری سن ژرمن همراه شد اما توپ همان جایی رفت که ناواس ایستاده بود و وی توانست توپ را مهار کند.

دقیقه 44؛ موقعیت گل پاری سن ژرمن: روی اشتباه وحشتناک مدافع بایرن مونیخ در محوطه خودی، کیلیان ام باپه صاحب موقعیت گلزنی شد اما ضربه او بسیار آرام بود و نویر به راحتی ضربه زمینی ام باپه را در آغوش کشید.

دقیقه 45؛ صحنه مشکوک در محوطه جریمه پاری سن ژرمن: کینگزلی کومان در محوطه جریمه پاری سن ژرمن توسط تیلو کرر سرنگون شد اما دنیله اورساتو هیچ اعتقادی به پنالتی برای بایرن مونیخ نداشت.

نیمه اول بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ با تساوی 0-0 به پایان رسید.

آمار نیمه اول

نیمه دوم آغاز شد.

دقیقه 50؛ پس از این که نیمار با خطای گنابری روی زمین افتاد، بازیکنان پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ با یکدیگر درگیری لفظی پیدا کردند و بازی برای دقایقی متوقف شد. سرژ گنابری و لیاندرو پاردس هم یک کارت زرد گرفتند.

پاری سن ژرمن 0-1 بایرن مونیخ؛ کینگزلی کومان 58': گل برای بایرن مونیخ! سانتر عالی و زیبای یاشوا کیمیش با ضربه سر کینگزلی کومان همراه شد تا دروازه پاری سن ژرمن باز شود. کینگزلی کومان دروازه تیم سابقش را باز کرد و پاسخ اعتماد هانسی فلیک را داد! 

کینگزلی کومان و صحنه گل اول بایرن مونیخ

دقیقه 68؛ موقعیت گل پاری سن ژرمن: مارکینیوش فرصتی مناسب برای گلزنی داشت و در محوطه جریمه به سوی دروازه بایرن مونیخ شوت زد اما مانوئل نویر همچون نیمه اول ناجی بایرن شد و با پا، ضربه مارکینیوش را به کرنر فرستاد.

دقیقه 84؛ موقعیت گل بایرن مونیخ: ضربه آزادی که توسط روبرت لواندوفسکی به دست آمد، با شوت کوتینیو از فاصله ای کم به بیرون رفت.

دقیقه 89؛ موقعیت گل پاری سن ژرمن: کیلیان ام باپه با مانوئل نویر تک به تک شد اما توپ را به دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ کوبید. البته این صحنه آفساید اعلام شد اما نویر نشان داد همه توپ ها را مهار می کند.

دقیقه 2+90؛ موقعیت گل پاری سن ژرمن؛ ام باپه توپ را به چوپوموتینگ در محوطه جریمه رساند و او پس از یک چرخش شوت زد که ضربه او با فاصله ای کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم به پایان رسید و بایرن مونیخ برای ششمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد.

ویدیوی خلاصه بازی پاری سن ژرمن و بایرن مونیخ

تا دقایقی دیگر اضافه می شود 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)

پاری سن ژرمن با کسب بردی پر گل مقابل لوریان، حالا در یک قدمی کسب دوازدهمین قهرمانی خود در لیگ فرانسه قرار گرفته است. 

دانلود (39.3MB)

دیگر خبرها

  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • یونایتد 4-2 شفیلد: تن‌هاخ مقابل قعرنشین هم چالش دارد
  • اورتون ۲-۰ لیورپول: کلوپ بدون قهرمانی می‌رود!
  • گل های بازی لوریان ۱-4 پاری سن ژرمن (لوشامپیونه فرانسه 2023/24)
  • لوریان ۱-۴ پی‌اس‌جی: پاریس روی دوش امباپه و دمبله
  • بایرن مونیخ به دنبال جذب یوناتان تا
  • رانگنیک: بایرن مونیخ با من تماس گرفته است
  • آرسنال ۵-۰ چلسی: تحقیر آبی‌ها و صدرنشینی، بهتر از این نمی‌شد!
  • شگفتی بزرگ؛ الهلال حذف شد | فینال آسیا و رویای ستاره پنجم بر باد رفت
  • بزرگترین شگفتی آسیا: الهلال حذف شد!