Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسه فوق‌العاده کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم به منظور بررسی اولویت‌های قرآنی تا پایان کار دولت با حضور اعضا و کارشناسان و صاحب‌نظران خارج از اعضای کمیسیون برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، جلسه فوق‌العاده کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم سه‌شنبه، چهارم شهریورماه، با حضور اعضای این جلسه در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه، که دومین جلسه فوق‌العاده کمیسیون است، یک دستورجلسه اصلی در نظر گرفته شده که به بحث و تبادل نظر درباره اولویت‌های قرآنی تا پایان کار دولت اختصاص یافته است.

محمدمهدی عزیززاده، مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن، در این خصوص گفت:‌ در این جلسه تمرکز اصلی برای بررسی اولویت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن کریم خواهد بود. همچنین در بخشی از آن مطالبات اعضای جلسه نیز مطرح می‌شود تا وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از طریق دولت پیگیر اجرای آن باشد.

وی افزود: در دو جلسه گذشته ورودی مقدماتی به اولویت‌های قرآنی دولت داشتیم و یک جلسه نیز در محل دبیرخانه کمیسیون به این موضوع اختصاص یافت و محورهای اصلی تعیین شد. در این بخش دو سرفصل اصلی شناسایی شده که یکی از آنها اقدامات درباره ساختار و اعتبار فعالیت‌های قرآنی است. بحث اصلاحات ساختاری، رفع موازی‌کاری‌ها و ضابطه‌مند شدن ساختارها در دولت و مجموعه‌های تابعه دولت هیچ وقت به طور کامل انجام نشده است.

عزیززاده بیان کرد: ابلاغیه‌ای که معاون اول رئیس‌جمهور از موضع رئیس ستاد راهبری نقشه جامع مهندسی فرهنگی کشور انجام داد نیز مؤید این بود که تمام برنامه‌ها و ساختارها انسجام یابد و محوریت انسجام اسناد راهبردی، منشور توسعه فرهنگ قرآنی در نظر گرفته شده بود.

مدیرکل دبیرخانه کمیسیون توسعه فعالیت‌های تبلیغی و ترویجی قرآن اظهار کرد:‌ دومین سرفصل اولویت‌های کاری به دست آمده نیز به اصلاحات برنامه‌ای اختصاص یافته است. بعد از شیوع ویروس کرونا لازم شد تا تغییراتی در برنامه‌ریزی‌‌ها انجام دهیم. به همین دلیل از چند نفر صاحب‌نظر خارج از کمیسیون نیز دعوت شده تا جلسه متوقف بر حضور اعضا نباشد.

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمیسیون تبلیغ و ترویج عزیززاده کمیسیون توسعه فعالیت های تبلیغی و ترویجی قرآن جلسه فوق العاده کمیسیون اولویت های قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است

«علی بهادری جهرمی» سخنگوی دولت در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اولویت اساسی مجلس دوازدهم از نظر دولت چیست اظهار کرد: اولویت اساسی همه، چه دولت و چه مجلس، توجه به معیشت مردم است؛ امروز اولویت مردم مسائل اقتصادی است و بر همین اساس، شعار امسال «جهش تولید با مشارکت مردم» اعلام شد.

وی با بیان اینکه همه باید تلاش کنیم تا زمینه‌های تحقق شعار سال فراهم شود افزود: ایجاد زمینه‌های مشارکت حداکثری مردم در حوزه‌های مولد اقتصادی، امکان ایجاد رقابت و شرایط مناسب برای تولید اقتصادی، حمایت از فعالیت‌های زاینده و سازنده اقتصادی و عدم رقابت منفی دولت و نهادهای دولتی و حاکمیتی با بخش خصوصی از جمله اقداماتی است که وجه مشترک میان دو قوه مجریه و مقننه است.

سخنگوی دولت تاکید کرد: نظارت مؤثر بر بازار، مهار مؤثر تورم و حمایت بیش از پیش از فعالیت‌های مولد اقتصادی، باید زبان مشترک مجلس و دولت باشد تا ان شاء الله بتوانیم خدمت‌رسانی موثرتری برای مردم و کشور انجام دهیم.

کد خبر 6090316

دیگر خبرها

  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • برگزاری جلسه کمیسیون راهبردی شورای اجرایی فناوری اطلاعات
  • سخنگوی دولت: اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • اولویت اساسی کار دولت و مجلس «توجه به معیشت مردم» است
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • تشکیل هیات امنای واحد برای ستادهای توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • برگزاری جلسه بررسی طرح آمایش سرزمین شهرستان میاندوآب
  • آغاز بررسی پیش‌نویس سند کوآنتوم / تشکیل هیئت امنای واحد برای ستاد‌های توسعه فناوری‌های اولویت‌دار
  • سکوت معنادار قالیباف بعد از پایان ضرب الاجل برای دولت رئیسی
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است