Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان رئیس دانشگاه لرستان با بیان این‌که ۲۴ پایان‌نامه دانشجویی با موضوعات مختلف دفاع مقدس تهیه شده است، گفت: دانشگاه همواره این آمادگی را داشته و دارد که از تهیه و نشر کتاب‌ها و مقالات مختلف با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و فرهنگ شهادت، حمایت کند.

خسرو عزیزی یکم شهریورماه، در دیدار با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان، با تأکید بر لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، بیان کرد: همه، وظیفه داریم فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه به‌ویژه در سطح نسل جوان و دانشجو، ترویج کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که باید تلاش کنیم هر ساله، کنگره بزرگداشت مقام والای ۶۳۰۰ شهید استان لرستان، هرچه باشکوه‌تر و کیفی‌تر، نسبت به سال قبل، برگزار شود، افزود: دانشگاه لرستان، این آمادگی کامل را دارد در کمیته‌های مختلف علمی، پژوهشی و دانشجویی، همه ظرفیت‌ها و توان خود را به‌کار گیرد تا کنگره‌های سالانه بزرگداشت شهدا، به بهترین شکل ممکن، برگزار شوند.  

عزیزی اضافه کرد: در دانشگاه لرستان ۲۴ پایان‌نامه دانشجویی با موضوعات مختلف دفاع مقدس تهیه شده است و دانشگاه همواره این آمادگی را داشته و دارد که از تهیه و نشر کتاب‌ها و مقالات مختلف با موضوعات دفاع مقدس، ایثار و فرهنگ شهادت، حمایت کند.

در این جلسه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین فلاحی‌ اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان و میلاد شرفی، مسئول بسیج دانشجویی استان لرستان نیز حضور داشتند و در این باره، نقطه نظرات خود را در راستای تقویت فرهنگ ایثار و شهادت بیان کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی کنگره شهدا دانشگاه لرستان رئیس دانشگاه لرستان دانشگاه لرستان دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان با اعلام زمان استقبال و وداع با پیکر مطهر شهدای گمنام، از تغییر در میزبانی خبر داد.

محمود مهدوی‌فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کرمان، با اشاره به اینکه در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، استان کرمان میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس خواهد بود، اظهار کرد: مراسم استقبال از شهدای گمنام پنج‌شنبه سیزدهم اردیبهشت از ساعت ۱۷:۳۰ در فرودگاه کرمان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مراسم وداع با شهدا در شهرهای رفسنجان و کوهپایه کرمان جمعه شب برگزار می شود، افزود: مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا روز شنبه مصادف با سالروز شهادت امام صادق(ع) در رفسنجان از میدان شهید سلیمانی تا میدان حضرت ابراهیم (ع) و در کوهپایه کرمان از روستای عبدالله‌آباد تا منطقه سیمک برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان تصریح کرد: شهید متعلق به شهرستان رفسنجان ۲۴ ساله و در سال ۱۳۶۳ در منطقه بدر شرق دجله و شهید متعلق به کوهپایه کرمان ۱۹ ساله و در عملیات خیبر جزیره مجنون به شهادت رسیده است.

به گزارش ایمنا، پیش از این مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان از ورود چهار پیکر شهید گمنام به استان کرمان در سالروز شهادت امام صادق(ع) خبر داده بود که به نظر می‌رسد فراهم نبودن شرایط میزبانی در دو شهرستان دیگر علت تغییر در میزبانی استان کرمان ذکر شده است.

کد خبر 749253

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر ۲۰ شهید دفاع مقدس در ۹ استان‌
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • تکریم خانواده شهدا کمک به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • شناسایی هویت شهید دفاع مقدس
  • عملیات وعده صادق نشات گرفته از فرهنگ ایثار و شهادت است
  • تغییر در میزبانی استان کرمان از شهدای گمنام
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد