Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرونده بودیمیر همچنان یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های مطرح شده علیه پرسپولیس در فیفا به شمار می‌رود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ماریو بودیمیر در سه بند مختلف از سرخپوشان پایتخت شکایت کرده است؛ اول اینکه بتواند باقی‌مانده پول قراردادش را بگیرد، در ثانی جریمه دیرکرد را دریافت کند و مهم‌تر از همه اینکه مابه‌التفاوت قرارداد فصل دوم خود با باشگاه پرسپولیس و همچنین قرارداد این فصل خود با باشگاه دیگر که بیش از ۱۵۰ هزار دلار می‌شود را به دست بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکایت، پرسپولیسی‌ها را هراسان کرده زیرا حکم اولیه فیفا، باشگاه را محکوم کرده بود و پرسپولیسی‌ها باید بیش از ۵۵۰ هزار دلار یا ۴۷۵ هزار یورو به این بازیکن بپردازند. البته این حکم هم قرار است با شکایت باشگاه پرسپولیس راهی دادگاه حکمیت ورزشی یا همان CAS شود ولی فعلاً پرسپولیسی‌ها درگیر پرونده شکایت برانکو هستند و تمرکزشان را روی پرونده‌های دیگر نمی‌گذارند.

با این حال، داریو بوشیچ وکیل برانکو و بودیمیر در گفت‌وگویی کوتاه ضمن تأیید ادامه یافتن شکایت این مهاجم کراوت از پرسپولیسی‌ها گفت:

«ما تمام کار‌ها را در کنار هم پیش می‌بریم. قطعاً شکایت برانکو و دستیارانش ادامه دارد و بودیمیر هم از من خواسته تا این پرونده را دنبال کنم. به تازگی گراند پرونده (جزئیات رأی صادره فیفا علیه باشگاه) به ایمیلی که باشگاه پرسپولیس به فیفا ارائه کرده، ارسال شده و آن‌ها از جزئیات این رأی مطلع شده‌اند. فکر می‌کنم این پرونده در هفته آینده تعیین تکلیف شود. یا باشگاه پرسپولیس جریمه را می‌پردازد یا آن‌ها راهکار دیگری مثل شکایت به دادگاه‌های دیگر را در پیش می‌گیرند. به هر حال ما باید منتظر تصمیم فیفا و انتخاب باشگاه پرسپولیس باشیم.»

این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که حساب ارزی باشگاه پرسپولیس حتی برای تسویه حساب با برانکو و دستیارانش خالی است و اگر تا حدود ۱۹ روز دیگر با این مربیان کروات، تسویه حساب قطعی صورت نگیرد و رضایت‌شان جلب نشود، فیفا می‌تواند پرسپولیس را نقره‌داغ کند. حالا دیگر رأی پرونده بودیمیر بماند!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بودیمیر پرسپولیس بودیمیر پرسپولیس لیگ برتر باشگاه پرسپولیس پرسپولیسی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند

 باشگاه فولاد مبارکه سپاهان اعلام کرد که از باشگاه پرسپولیس بابت رفتار تماشاگرانش در دیدار شب گذشته ٢ تیم در ورزشگاه آزادی تهران شکایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، باشگاه سپاهان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: طول مسابقه تیم‌های سپاهان و پرسپولیس و همچنین قبل و بعد از مسابقه، هواداران تیم میزبان با استفاده از الفاظ رکیک اقدام به فحاشی نسبت به تیم سپاهان کردند.

ادامه اطلاعیه حاکیست: این در شرایطی است که متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی اقدامی در خصوص جلوگیری از این رفتار صورت نگرفت.

در اطلاعیه باشگاه سپاهان عنوان شده است: همچنین برخی از هواداران بانوی منتسب به تیم میزبان اقدام به رفتارهای ناشایست در طبقه فوقانی نمودند که نیروهای امنیتی به دلیل مخاطرات رفتارهای این هواداران اقدام به تغییر محل جایگاه هواداران بانوی تیم میزبان کردند، از همین رو باشگاه سپاهان با ارائه مستندات کامل، به نهادهای مربوطه شکایت خواهد کرد.

کد خبر 749942

دیگر خبرها

  • شکایت پرسپولیس از آلومینیوم رد شد
  • فیلم بسیار زشت از اقدام هواداران سپاهان علیه دختران پرسپولیسی!
  • (ویدئو) پرتاب سنگ به سمت زنان پرسپولیسی از سوی هواداران سپاهان؛ خونریزی هوادار زن پرسپولیس از ناحیه سر
  • باشگاه سپاهان؛ بانوان پرسپولیسی رفتار ناشایستی داشتند
  • باشگاه سپاهان از پرسپولیس شکایت می‌کند
  • باشگاه پرسپولیس: رفتار زشت تماشاگران سپاهان نسبت به زنان پرسپولیسی را پیگیری می‌کنیم
  • عکس| جابجایی بانوان پرسپولیسی پس از شعار هواداران سپاهان!
  • ورود ترکیه به عنوان حامی در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه اسرائیل
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!