Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان از استمرار احیاء واحدهای تولیدی راکد در استان خبر داد و گفت: امسال معادل ۶۰۰ میلیون دلار صادرات کالا از گیلان هدفگذاری شده است. - اخبار استانها -

آرش فرزام‌صفت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت، اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و طرح‌های جهش تولید در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: امسال معادل 600 میلیون دلار صادرات کالا از گیلان هدفگذاری شده است که با توجه به پتانسیل‌های موجود انتظار داریم به شکل کامل تحقق پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان میزان صادرات کالای استان که در سال گذشته هدفگذاری شده بود را 500 میلیون دلار اعلام کرد و ابراز داشت: بر اساس آمارها با توجه به حرکت‌های خوبی که انجام شد میزان صادرات کالا استان گیلان از میزان هدفگذاری شده آن در سال گذشته فراتر رفت و به عدد 580 میلیون دلار رسید.

فرزام‌صفت کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی برای ادامه دادن فرآیند کارشان در شرایطی که مشکلات زیادی فعالیت‌های آنان را تحت تأثیر قرار داده است مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: نداشتن سرمایه در گردش یکی از چالش‌های واحدهای تولیدی و صنعتی کشور و استان گیلان است که برای رفع آن چاره‌اندیشی می‌شود.

ارائه تسهیلات بانک صادرات ایران با نرخ ١٦ درصد به مدافعان سلامتصادرات نفت آمریکا 1 میلیون بشکه در روز کاهش یافتتقاضا برای نفتکش‌ها با محدود شدن صادرات اوپک‌کاهش یافت

وی از معرفی واحدهای تولیدی و صنعتی استان گیلان به بانک‌های عامل جهت دریافت سرمایه‌ در گردش معادل 815 میلیارد تومان در ماه‌های گذشته خبر داد و در تشریح بیشتر این مطلب خاطرنشان کرد: طبق آمارها تاکنون 250 میلیارد تومان از این مبلغ توسط بانک‌های عامل پرداخت شده و روند آن نیز همچنان ادامه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی را از جمله اولویت‌هایی که در استان در دستور کار قرار دارد خواند و عنوان کرد: در سال مزین به جهش تولید و با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی تلاش می‌کنیم بسترهای تحقق این اهداف به خوبی در گیلان پیاده‌‌سازی شود.

فرزام‌صفت با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذاری داخلی در گیلان متوقف نشده است و واحدهای دانش‌بنیانی که در استان موجود هستند از ظرفیت آن‌ها به خوبس استفاده می‌شود تصریح کرد: تمام تلاش دولت و دستگاه‌های متولی این است که از راهکارهای مختلف و با اتخاذ سیاست‌هایی فرصت‌های شغلی جدیدی را در کشور و استان‌ها ایجاد کند. 

وی کاهش نرخ بیکاری در استان گیلان را مورد اشاره قرار داد و با بیان اینکه برای رسیدن به این هدف به یکسری تمهیدات لازم جهت ایجاد اشتغال نیاز است اظهار داشت: به غیر از ایجاد فرصت‌های جدید شغلی، بحث تثبیت اشتغال و پایدار کردن نیز یک سیاست مهم دیگر است که تلاش می‌کنیم این مهم در استان گیلان به خوبی عملیاتی شود.

انتهای پیام/614/ ع

R7877/P/S6,71/CT1 بیشتر بخوانید... گندمکاران: دولت یا گندم ما را به قیمت جهانی بخرد یا اجازه صادرات بدهد زمینه صادرات محصولات پروتئینی "ایسیکول" قرقیزستان به مازندران فراهم است گزارش| نفس‌های به شمار افتاده‌ی صنایع‌دستی زنجان؛ صادرات به صفر رسید قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... گندمکاران: دولت یا گندم ما را به قیمت جهانی بخرد یا اجازه صادرات بدهد زمینه صادرات محصولات پروتئینی "ایسیکول" قرقیزستان به مازندران فراهم است گزارش| نفس‌های به شمار افتاده‌ی صنایع‌دستی زنجان؛ صادرات به صفر رسید پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۳ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار ۴ استمداد معاون استاند‌ار خراسان‌رضوی از مردم ایران/ تاسوعا و عاشورا به مشهد مقدس سفر نکنید/ وضعیت شهر قرمز است ۵ گزارش ویدئویی| در کربلا چه گذشت؟ ۶ واکنش رئیس کمیسیون امنیت ملی ‌مجلس ‌به تهدیدات دائمی آمریکا علیه ‌ایران/ انقلاب اسلامی با قدرت به مسیرش ادامه می‌دهد ۷ طرح ویژه مجلس برای تامین کالاهای اساسی اقشار آسیب‌پذیر / کارت اعتباری برای خرید ۲۰ قلم کالا‌ در اختیار ۷ دهک قرار‌ می‌گیرد ۸ نمایندگان مجلس وحدت و همدلی خود را برای توسعه آذربایجان‌غربی حفظ کنند مهمترین اخبار استانها امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران مسافران در ایام یوم‌العباس به زنجان سفر نکنند بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار مسمومیت شدید ۶ کودک با خوردن قارچ‌ وحشی در گیلان؛ یک کودک جان خود را از دست داد مهمترین اخبار تسنیم روایت همتی از صادرات میلیاردی به نام کارتن‌خواب‌ها/ با دلار ۴۲۰۰ تومانی مخالف بودم و هستم انتقاد شدید عضو حماس از عادی‌سازی روابط با اشغالگران/ علمای فلسطین حکام سازشکار عرب را محکوم کردند عراق|انفجار بمب در اطراف پایگاه التاجی/ زخمی شدن ۴ غیرنظامی در انفجار کرکوک لیگ قهرمانان اروپا| بایرن مونیخ PSG‌ را در حسرت قهرمانی گذاشت و جام ششم را بالای سر برد کمالوندی: مازاد آب سنگین تولیدی را صادر می‌کنیم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: واحدهای تولیدی هدفگذاری شده صادرات کالا میلیون دلار استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۸۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است

احمد بنافی در بازدید از ۴ واحد صنعتی در حال احداث شهرک صنعتی برازجان اظهار داشت: دشتستان دارای ظرفیت و پتانسیل بالایی در حوزه صنعت و تولید و اشتغال است و تقویت این حوزه‌ها در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تمام تلاش ما این است که از تولید حمایت کنیم و به همین منظور بر روی احیای واحد‌های راکد و توسعه واحد‌های تولیدی متمرکز هستیم.

فرماندار دشتستان با بیان اینکه حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است خاطر نشان کرد: حمایت از سرمایه‌گذاران نیز بخش دیگری از پیگیری‌های ما است.

رئیس شورای اشتغال شهرستان از روند توسعه زیرساخت‌های فاز دوم شهرک صنعتی نیز بازدید کرد و گفت: در تلاش هستیم که تعدادی از زون‌های طراحی شده را در سال جاری به متقاضیان واگذار کنیم.

بنافی افزود: تقویت تولید به ایجاد اشتغال پایدار برای جوانان بومی منجر می‌شود و در دشتستان، گام‌های بلندی در این مسیر برداشته ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۸۷ واحد صنعتی نیمه فعال و راکد به چرخه تولید بازگشتند
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • حمایت مالی از حضور ۱۲ واحد تولیدی استان اردبیل در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تجارت ۱.۳ میلیارد دلاری ایران و ترکیه در ۳ ماهه ۲۰۲۴
  • تجارت ۱.۳۶۴میلیارد دلاری ایران و ترکیه/ رشد ۱۶درصدی صادرات ترکیه به ایران
  • تولیدات خوزستان در نمایشگاه اکسپو مورد توجه فعالان اقتصادی
  • صادرات ۸۰۰ میلیون دلاری ترکیه به ایران در ۳ ماه
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی