Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@17:37:53 GMT

افتتاح ۳۲ واحد صنعتی قم در هفته دولت

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۶۹۷۸۳

افتتاح ۳۲ واحد صنعتی قم در هفته دولت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمود سیجانی رییس سازمان صنعت معدن وتجارت قم گفت: مراسم افتتاح پنج مورد از واحد‌های صنعتی یادشده به‌صورت همزمان با حضور مسئولان ملی و استانی در قم برگزار خواهد شد که با بهره‌برداری از این واحد‌ها در شهرک صنعتی شکوهیه و محمودآباد قم با سرمایه‌گذاری بیش از ۲هزار میلیارد ریال برای ۲۰۳ تن به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیجانی افزود: تولیدات این واحد‌ها در زمینه صنایع فلزی (تولید کلید)، ابزار دستی و یراق‌آلات عمومی، تولید انواع محصولات پلاستیکی IML، تولید انواع قیرپلیمری، قالب ریخته‌گری و انواع پری فوم و انواع درپوش پلاستیکی است.

او ادامه داد: همچنین ۲۷ واحد تولیدی دیگر نیز در زمینه تولید انواع محصولات صنعتی با سرمایه‌گذاری ۷۲۷ میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای ۶۴۲ تن طی این هفته در قم به‌طور همزمان به بهره‌برداری خواهد رسید.

سیجانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: سازمان صنعت، معدن و تجارت قم در جشنواره شهید رجایی استان بر اساس ارزیابی عملکرد در سال ۹۸ به‌عنوان دستگاه شایسته تقدیر برگزیده شده است که نشان از اهتمام این دستگاه برای تقویت هرچه بیشتر حوزه تولید استان در سال جهش تولید دارد.

رییس سازمان صنعت معدن وتجارت قم بیان کرد: باوجود محدودیت ایجادشده در اثر تحریم‌های ظالمانه، صنعت استان در مسیر رشد و شکوفایی حرکت می‌کند و بسیار از واحد‌های تولیدی در شهرک‌های صنعتی قم اکنون با ظرفیت مناسب و در سه نوبت‌کاری مشغول فعالیت هستند.

اوادامه داد: جایگاه صنعت قم با همکاری تولید کنندگان و حمایت مسئولان روزبه‌روز تقویت‌شده و این استان در تولید بسیاری از محصولات صنعتی در سطح کشور صاحب‌نام و دارای افتخار است.

حجم سرمایه‌گذاری انجام‌شده برای واحد‌های صنعتی استان قم فراتر از ۵۱ هزار میلیارد ریال است که با این حجم از سرمایه‌گذاری صورت گرفته در حدود ۲هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی استان برای بیش از ۵۷ هزار تن فرصت اشتغال ایجادشده است؛ قم دارای هفت شهرک صنعتی شکوهیه، الغدیر، چاپ و نشر، سلفچگان، محمودآباد، ثامن‌الائمه (ع) - قنوات - و فناوری اطلاعات و ارتباطات (I.C.T) و چهار ناحیه صنعتی خورآباد، دستجرد، سیرو و طغرود است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هفته دولت واحدهای صنعتی افتتاح پروژه ها سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۶۹۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رئیس هیأت مدیره سندیکای کارخانجات چای شمال با حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان دیدار کرد.

«حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی» رئیس کل دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه وضعیت صنعت چای همواره در دستور کار دولت قرار دارد، اظهار کرد: دولت برای کمک به چایکاران ۲۵ درصد قیمت مصوب را پرداخت می‌کند تا با حمایت از این صنعت، شاهد افزایش تولید چای در کشور باشیم.

وی با توجه به نامگذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری با عنوان «جهش تولید با مشارکت مردم» افزود: بخشی از تولیدات استان گیلان به صنعت چای اختصاص دارد باید تلاش شود تا با مشارکت مردم و بخش خصوصی تمام اقدامات لازم در راستای افزایش تولید چای صورت گیرد.

رئیس شورای قضائی استان یکی از مشکلات استان را معضل چای سنواتی دانست و تصریح کرد: چای گیلان همواره در سبد غذایی خانواده‌های ایرانی جای داشته و مساله چای سنواتی نباید موجب خدشه دار شدن نام و نشان چای گیلان شود.

وی حل دغدغه چای سنواتی را در گرو تدبیر و اتخاذ روش‌های منطقی و عقلانی عنوان نمود و افزود: اراده همه مسؤولان بر این است که این مشکل بدون شتابزدگی و با کمک دولت و بخش‌های خصوصی و مردمی مرتفع گردد.

این مقام ارشد قضائی با اشاره به اینکه چای سنواتی اکنون به یک تهدید برای استان تبدیل شده اضافه کرد: چای سنواتی باید تعیین تکلیف شده و نگرانی کشاورزان و کارخانجات چای، برطرف شود.

وی تصریح کرد: تعیین تکلیف و خروج چای سنواتی از انبارها باید مدبرانه باشد و چای‌های سنواتی تاریخ مصرف گذشته در صورت صرفه اقتصادی کمپوست و در غیر این صورت امحاء گردد.

کد خبر 6090030

دیگر خبرها

  • انواع ورق صنعتی مهم کدام‌اند؟ چه کاربردی دارند؟
  • به نتیجه رسیدن حداقل ۱۰ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری صنعتی و معدنی در کرمانشاه
  • بیش از ۱۰ هزار واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند
  • شرکت مگاموتور در تولید روزانه انواع پیشرانه رکورد زد
  • تعیین تکلیف چای سنواتی باید مدبرانه‌ باشد
  • ضرورت تعیین تکلیف چای سنواتی/ دغدغه کشاورزان برطرف شود
  • منع بکارگیری مشمولان غایب در واحد‌های صنعتی، معدنی و صنفی
  • بازدید هیئت هرمزگانی از نمایشگاه صنعت پلاستیک چین
  • سابقه چندساله رشد تولید با مشارکت مردم در صنعت نفت
  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه لاستیک و پلاستیک کشور چین