Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون استاندار مازندران با اشاره به قرمزبودن وضعیت شیوع کرونا در شهرستان آمل گفت: شیوع کرونا در آمل افزایشی است و مردم از مسافرت و ترددهای غیرضرور خودداری کنند. - اخبار استانها -

سید جعفر رسولی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در آمل، اظهار داشت: بی‌توجهی مردم بر اجرای پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی سبب ایجاد پیک دوم بیماری کرونا شد و بستری 443 نفر در بیمارستان‌های دولتی و خصوصی آمل را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه "با قرمز شدن وضعیت؛ تعطیلی تالارها، باشگاه‌های ورزشی، اجرای پروتکل‌های بهداشتی با استفاده اجباری ماسک و جلوگیری از تجمع از سوی ستاد شهرستانی دستور کار قرار گرفت" افزود: با رعایت این دستورالعمل‌ها اکنون ورودی بیماران کرونا کنترل و بستری‌ها به 80 نفر رسید.

رسولی تصریح کرد: اکنون مردم پرهیز از اجتماعات غیرضرور، ماسک زدن، توجه به فاصله‌گذاری اجتماعی از سوی واحدهای صنفی، کسبه‌ها و بازاریان را مدنظر قرار دادند تا از وضعیت قرمز فاصله بگیریم.

فرماندار ویژه آمل ادامه داد: تکمیل دستگاه اکسیژن ساز، پزشک، تامین دارو با توجه به کمبود آن و کمک 600 میلیون تومان خیرین در مرحله دوم مهم‌ترین دستاورد در ایام شیوع کرونا در این شهرستان بوده است.

استاندار ایلام: افزایش مبتلایان به کرونا در استان نگران‌کننده است/ ادارات متخلف بازخواست می‌شوندابراز نگرانی رئیس بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از شیوع کووید 19 و آنفلونزا در پائیزگزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند

وی با اشاره به اجرای شیوه نامه‌ها در ایام محرم عنوان کرد: طبق دستورالعمل ستاد در آمل، اطعام دهی در روستاها، امامزادگان، بقاع متبرکه، تکایا و حسینیه‌ها در دهه اول محرم ممنوع شد.

رسولی با تاکید بر اینکه "برگزاری تعزیه در شهر رینه، نخل گردانی نوا، علم کشی طایفه‌های آمل نیز ممنوع اعلام شده و موارد شیوه نامه‌های ستاد به هیئت‌ها امنا ابلاغ شد" گفت: برای جلوگیری از برگزاری تعزیه دستور لازم به دادگاه لاریجان ابلاغ شده است.

انتهای پیام684/س

R41358/P/S6,74/CT1 بیشتر بخوانید... استاندار ایلام: افزایش مبتلایان به کرونا در استان نگران‌کننده است/ ادارات متخلف بازخواست می‌شوند گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند ابراز نگرانی رئیس بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از شیوع کووید ۱۹ و آنفلونزا در پائیز قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... استاندار ایلام: افزایش مبتلایان به کرونا در استان نگران‌کننده است/ ادارات متخلف بازخواست می‌شوند گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند ابراز نگرانی رئیس بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از شیوع کووید ۱۹ و آنفلونزا در پائیز پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۳ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۴ گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند ۵ ‌با این ستاره‌ها| رزمنده هنرمندی که فرمانده‌ای دلسوز و شجاع بود؛ شهید مصدق‌فر به گمنامی علاقه داشت ۶ گزارش ویدئویی| در کربلا چه گذشت؟ ۷ تکمیل طرح توسعه بیمارستان خاتم‌الانبیاء نطنز بعد از ۸ سال/۳۰۰ میلیارد ریال به طرح اختصاص یافت ۸ ابراز نگرانی رئیس بیمارستان معین کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از شیوع کووید ۱۹ و آنفلونزا در پائیز مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شهیدی که پیکرش ۸ سال بعد از عملیات والفجر به ایران بازگشت / شهید شهرانی چگونه به شهادت رسید؟ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد چراغی که پس از یک قرن روشن شد/ هیئت‌های عزاداری کرمانشاه در تکیه معاون‌الملک مستقر شدند + فیلم گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران، موفق نخواهد شد گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا لبنان| تاکید شیخ یزبک بر تمسک به گزینه مقاومت برای پیروزی بر دشمن صهیونیستی-آمریکایی انتقاد شدید عضو حماس از عادی‌سازی روابط با اشغالگران/ علمای فلسطین حکام سازشکار عرب را محکوم کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مبتلایان به کرونا گزارش کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۱۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مردم شهر یاسوج امروز در سالروز شهادت ششمین خورشید پرفروغ سپهر امامت و ولایت امام صادق (علیه السلام) از مصلی تا میدان هفتم این شهر عزاداری کردند. مردم مومن و ولایتمدار کهگیلویه و بویراحمد دیشب و امروز در شهرها و روستاها با اجتماع در مساجد، حسینیه ها، تکایا و اماکن مذهبی در غم از دست دادن آن امام همام پس از مرثیه سرایی و مداحی مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و نیز شنیدن سخنرانی واعظان و علمای مذهبی اشک ماتم و عزا ریختند. در نقاط مختلف کهگیلویه و بویراحمد با نصب پارچه نوشته‌ های سیاه رنگ بر سر درب منازل، مغازه‌ ها و مکان‌ های عمومی عشق، ارادت و دلدادگی خود را نسبت به ششمین امام شیعیان نشان دادند.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد؛ خسارت به کشاورزی
  • امدادرسانی هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد به ۲۴۰ سیل زده
  • خسارت به کشاورزان در پی طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد+ فیلم
  • طوفان مهیب در کهگیلویه و بویراحمد ؛ شدت طوفان را ببینید | تصاویر
  • برپایی آیین‌ سوگواری شهادت امام جعفرصادق (ع) در یاسوج
  • سازمان جهانی بهداشت: همه‌گیری کرونا باعث افزایش چاقی در کودکان شده است
  • میزان بارش‌ها در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودرو در کهگیلویه و بویراحمد
  • خروجی سد کوثر افزایش داده شد/مهار سیلابها توسط سد