Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@03:40:08 GMT

افزایش سرانه فضای سبز دوگنبدان به بیش از ۴.۸ مترمربع

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۰۴۳۸

افزایش سرانه فضای سبز دوگنبدان به بیش از ۴.۸ مترمربع

شهردار دوگنبدان گفت: سرانه فضای سبز این شهر امسال نسبت به سال۱۳۹۶ بیش از ۴.۸ متر مربع افزایش یافته است.

به گزارش ایمنا، مسعود ظفری اظهار کرد: سرانه فضای سبز شهر دوگنبدان که در سه سال پیش هشت متر بود هم اکنون به ۱۲.۸ متر مربع رسیده است.

وی اضافه کرد: در این مدت ۶۷ هزار اصله نهال در این شهر غرس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار دوگنبدان تاکید کرد: ۳۱ پارک و بوستان در این شهر وجود دارد که ۱۴ مورد آن از سه سال پیش تاکنون تکمیل و بهره برداری شده است.

ظفری تصریح کرد: ایجاد طرح کمربند سبز از برنامه‌های شهرداری دوگنبدان برای ادامه توسعه فضای سبز در این شهر نفت خیز است.

وی خاطرنشان کرد: در این طرح که با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود ۴۰ هزار اصله نهال با مشارکت مردم غرس می‌شود.

شهردار دوگنبدان عنوان کرد: گونه‌های سازگار با اقلیم منطقه مانند کنار و انجیر از مهمترین انواع پیش بینی شده برای غرس در شهر دوگنبدان است.

ظفری با اشاره به خطرات سیل و اعتبارهایی که برای خسارت‌های ناشی از سیلاب در شمال شهر دوگنبدان هزینه می‌شود گفت: اجرای این طرح افزون بر زیبایی سیمای شهر و مزایای سلامت شهروندان و محیط زیست نقش اثرگذاری در پیشگیری از اثرات مخرب سیلاب خواهد داشت.

منبع: ایرنا

کد خبر 440593

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی فضاي سبز شهري فضاي سبز مشارکت شهروندان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حقوردی هادی  با اشاره به اجرای طرح هادی روستایی در میاندوآب، چهاربرج و باروق، اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب اجرا شده که شامل ۴۹ درصد روستاهای شهرستان است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب گفت: هم چنین طرح هادی در ۲۲ روستای باروق شامل ۴۶ درصد روستاها و در ۱۱ روستای چهاربرج شامل ۷۸ درصد روستاهای این شهرستان‌ها اجرا شده است.   وی با اشاره به تخصیص قیر رایگان برای روستاها، افزود: در سه سال گذشته توسط دولت سیزدهم از محل قیر رایگان در ۴۵ روستای میاندوآب ۵۳۳ هزار مترمربع ریال به ارزش ۲۴۵ میلیارد ریال آسفالت‌ریزی شده است.   هادی تصریح کرد: همچنین در این مدت در ۶ روستای باروق ۷۵ هزار مترمربع به ارزش ۲۱ میلیارد و ۶۶۰ میلیون ریال و در هشت روستای چهاربرج به مساحت ۱۲۸ هزار مترمربع به ارزش ۶۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در قالب قیر رایگان آسفالت‌ریزی شده است.   رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی میاندوآب به ادامه اختصاص قیر رایگان روستایی در سال ۱۴۰۳ اشاره و اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌گرفته امسال از محل قیر رایگان معابر ۲۴ روستای میاندوآب به مساحت ۷۳ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی می‌شود.   وی گفت: هم چنین آسفالت‌ریزی معابر ۲ روستای چهاربرج به مساحت ۱۱ هزار مترمربع و ۳ روستای باروق به مساحت ۱۲ هزار مترمربع از محل قیر رایگان نیز در برنامه‌ریزی‌های امسال قرار دارد که امیدواریم با تخصیص قیر رایگان انجام شود.

دیگر خبرها

  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • اجرای طرح هادی در ۵۱ روستای میاندوآب
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد+فیلم
  • تضمین حیات شهری با افزایش درختان
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • کاهش سرانه تخت بیمارستانی خراسان شمالی نسبت به میانگین کشوری
  • در سه سال اخیر سرانه خط فقر سه برابر شده است
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان