Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از یورونیوز، شب گذشته ۲۰ شهر در فلسطین اشغالی صحنه اعتصاب و اعتراض در واکنش به تجاوز گروهی به یک دختر نوجوان بود.

بر اساس این گزارش، هزاران نفر در سرزمین های اشغالی در اعتراض به خشونت‌های جنسی علیه زنان دست به اعتصاب زدند. بهانه اصلی این اعتراض محکومیت تجاوز گروهی به یک دختر نوجوان از سوی ۳۰ نفر است که به تازگی افکار عمومی در رژیم صهیونیستی را تحت تاثیر قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک تشکل مدافع حقوق زنان موسوم به «ما خاموش نمی‌شویم» در صفحه فیس‌بوک خود ضمن نشر فراخوان این اعتصاب اعتراضی نوشت: «راس ساعت ۱۲ ظهر به مدت یک ساعت همگی برای محکوم کردن خشونت علیه زنان دست از کار می‌کشیم».

یکی از سازمان دهندگان اعتصاب عصر روز یکشنبه به خبرنگاران گفت که دست کم ۳۰ سازمان، شرکت و نهاد خصوصی و غیر خصوصی از جمله شهرداری‌ها و شرکت‌های بزرگی چون مایکروسافت در رژیم صهیونیستی به این حرکت اعتراضی پیوستند.

این وضعیت در حالی است که فساد اخلاقی و مالی در میان مقامات رژیم صهیونیستی امری نهادینه است. برای مثال «موشه کاتساف» رئیس اسبق رژیم صهیونیستی جنجالی‌ترین پرونده در زمینه فساد اخلاقی مقامات بلندپایه رژیم صهونیستی را به خود اختصاص داده است. وی در نتیجه این رسوایی اخلاقی و تجاوز جنسی به چندین تن از زنان کارمند خود از سمت خود کناره‌گیری کرد.

«اسحاق مردخای» وزیر اسبق جنگ کابینه نتانیاهو و وزیر حمل و نقل در کابینه ایهود باراک و تنها فرماندهی که سه منطقه داخلی اسرائیل را فرماندهی کرده بود، در سال ۲۰۰۱ به‌جرم فساد اخلاقی و آزار و اذیت جنسی یکی از کارمندان زن دفتر خود، در دادگاه بخش بیت المقدس محکوم شد.

در سال گذشته نیز رادیو ارتش رژیم صهیونیستی از افزایش ۲۰ درصدی آزار جنسی در صفوف نظامیان این رژیم طی ۲ سال اخیر خبر داده بود.

بر اساس این گزارش، تعداد زیادی آزارهای جنسی در میان نظامیان زن و مرد رژیم صهیونیستی در سال‌های ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ ثبت شده است.

کد خبر 5006780 عبدالحمید بیاتی

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فساد اخلاقی اعتصاب تظاهرات ایالات متحده امریکا رژیم صهیونیستی امارات متحده عربی عراق ایران عادی سازی روابط با اسرائیل دونالد ترامپ فلسطین مکانیسم ماشه لبنان عربستان سعودی تحریم تسلیحاتی ایران روسیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۶۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد

به گزارش قدس آنلاین، جنبش حزب‌الله لبنان امروز اعلام کرد که رزمندگان این جنبش منطقه اشغالی المطله واقع در مرز فلسطین اشغالی و لبنان را با موشک‌های هدایت‌ شونده، هدف قرار دادند.

طبق اعلام حزب‌الله، در این حمله یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی منهدم و سرنشینان آن کشته یا زخمی شدند.

حزب‌الله همچنین از هدف قرار دادن محل تجمع نظامیان صهیونیست در یک چادر نظامی در منطقه المطله خبر داد و افزود که این چادر به صورت دقیق با اسلحه مناسب هدف قرار گرفت و نظامیان داخل آن کشته یا زخمی شدند.

پیشتر نیز مقاومت اسلامی لبنان از شلیک چندین موشک به محل تجمع و حضور نظامیان صهیونیست در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «دوفیف» و «افیفیم» در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود.

 از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر گذشته (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون، شمار زیادی از شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال سرزمین‌های اشغالی از ترس حملات موشکی حزب الله لبنان مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند و بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، بیشتر ساکنان مانده در این منطقه، از بیماری‌های روحی و روانی رنج می‌برند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • مأموریت دشوار بلینکن
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند
  • بلینکن وارد سرزمین های اشغالی شد
  • حزب‌الله از انهدام یک تانک «مرکاوا» رژیم صهیونیستی خبر داد
  • کابینه نتانیاهو هزینه زیادی را به ما تحمیل کرد/ طبقه متوسط در حال نابودی
  • ببینید | جنون صهیونیست‌ها صدای کارگردان آمریکایی را هم درآورد
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی پیش از عملیات «وعده صادق»
  • تصاویری متفاوت از لحظاتی قبل از عملیات «وعده صادق»