Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده تیپ ویژه تهران در خصوص دربی پیش‌روی سرخابی‌ها در نیمه نهایی جام حذفی توضیحاتی را ارائه داد.

سردار حسین امجدیان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا در ابتدای صحبت‌های خود گفت: ایام ماه محرم را خدمت همه مردم عزیز کشور عزیزم عرض تسلیت می گویم و همچنین روز پزشک را به همه پزشکان عزیز تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده تیپ ویژه تهران در خصوص سابقه خدمت خود اظهار داشت: بنده از سال 76 به افتخار خدمت در یگان ویژه ناجا نائل شدم و در تمام پست ها و مسئولیت ها سابقه حضور در مسابقات ورزشی زیادی را به عنوان فرمانده ورزشی در میدان ها مختلف کشور داشتم. در 6 سال اخیر نیز به عنوان فرمانده یگان ویژه دو استان اصفهان و تهران بودم. با تیم های بزرگی مثل استقلال، پرسپولیس، سپاهان و ذوب آهن تجربه برگزاری مسابقات بزرگ و حساس و پرتماشاگر داخلی مانند شهرآوردها و همچنین لیگ قهرمانان آسیا و مسابقات تیم ملی فوتبال، لیگ جهانی و بازی های آسیایی والیبال را در کارنامه دارم.

او با اشاره به حضور پرتعدادش در دربی‌ها افزود: با توجه به اینکه بنده در خیلی از شهرها در سمت فرماندهی حضور داشته ام، دربی های زیادی را  به خصوص در استان های تهران و اصفهان تجربه کرده بودم ولی تا حالا هیچ خاطره بدی از این بازی ها نداشتم. فکر می کنم علت اصلی این موضوع به این دلیل است که چون از قبل برنامه ریزی های لازم را با کمک  همکاران اندیشیده ایم و سعی کردم از تمام دست اندرکاران و پتانسیل های اصل فوتبال بهره ببرم. به خصوص در  پاسگاه های فرماندهی که تشکیل داده ام دقت لازم را داشتم، سعی کردم با یک ادبیات خوب با یک رفتار و منش خوب سعی کردم برخورد داشته باشم. در این میان سعی کردم جو  آرام و بدون حاشیه باشد. البته اتفاقات همه با کمک همکارانم بوده است. تنها نمی توانستم این اقدامات را انجام بدهم و همکارانم هم پشت این قضیه حضور داشتند و به من کمک کردند.

سردار امجدیان در ادامه تصریح کرد: مسابقات شهرآورد از زمان تصدی بنده به خصوص در تهران دو شهرآورد شهریور و بهمن ماه سال 1398 بنده حضور داشتم که سعی کردیم با اقدامات لازم کمترین حاشیه و درگیری ها روی سکوها رخ بدهد.

او در مورد خاطراتی که از دربی‌ها دارد، اظهار داشت: خوشبختانه همه خاطراتم از این دیدار خوش بوده است. یکی  از  خاطراتم از این دیدار مربوط به  بازی استقلال و پرسپولیس در تاریخ 31 شهریور 98 بوده که از آقای انصاری فرد و فتحی به همراه تعدادی از مسئولان اجرایی دعوت کردیم و در نشستی که با هم داشتیم تعامل خوبی ایجاد شد و در نهایت آن دیدار بدون هیچ مساله حاشیه ای به پایان رسید.

فرمانده تیپ ویژه تهران برزگ در خصوص برگزاری این دربی بدون تماشاگران تصریح کرد: همانطور که می‌دانید با توجه به شرایط حاکم بر کشور به علت وجود ویروس کرونا متاسفانه این مسابقه حساس بدون حضور تماشاگر است هر چند که به عنوان یگان ویژه موافقیم که تماشاگر در این دیدار حضور داشته  باشد چون هواداران به استادیوم و ورزشگاه وجهه می دهند به خصوص این که ما دنبال رشد جوانان مان هستیم، اینکه جوانان با حضور در ورزشگاه از نظر روحی و هیجانی تخلیه می شوند، یک مسابقه جذاب ورزشی را می بینند و لذت می برند. خیلی دوست داریم هواداران باشند اما در شرایط فعلی و با توجه به  پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، تشخیص داده شده که این دیدار بدون تماشاگر باشد، بر همین اساس ما تابع تصمیم آنها هستیم. انشالله این ویروس خیلی زود از بین برود و هواداران دوباره به ورزشگاه بیایند.

او در ادامه گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته در سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال، ما تمام تلاش مان را در بحث تولید امنیت برای دربی چه با حضور هوادار و چه بدون هوادار به کار گرفته ایم و تمهیدات لازم را برای برگزاری بدون مشکل دربی اندیشیده ایم.

سردار امجدیان اظهار داشت: ترجیح می دادم این بازی در حضور هوادار باشد چون هواداران وجهه خاصی به استادیوم می دهند. سرمایه های کشور ما همین هواداران هستند ولی ستاد ملی کرونا این اجازه را نمی دهد و ما هم تابع دستور آنها هستیم.

او در خصوص مراسم جشن قهرمانی پرسپولیس که پس از بازی برابر ذوب آهن در ورزشگاه آزادی برگرار شد، خاطرنشان کرد: تمام کسانی که دور زمین و در استادیوم حضور داشتند از مسئولان و دست اندرکاران فدراسیون بودند. برای  همه نفرات دارای آی دی کارت، کارت مکملی از حراست فدراسیون فوتبال صادر کرده بودند و فقط 10 نفر از کانون هواداران تیم پرسپولیس جهت طرح  موزاییکی حضور داشتند که با هماهنگی سرپرستی تیم مذکور با هماهنگی ناظر بازی آقای جلالی، از دقیقه 85 بازی در ورزشگاه حضور داشتند، به اضافه 50 نفر همیار هوادار که خود سازمان لیگ جهت برپا نمودن استیج قهرمانی و حمل پرچم در نظر گرفته بود. غیر از آنهایی که هماهنگ شده بودند فرد دیگری در حاشیه آن مراسم حضور نداشت. البته این مسائلی که مطرح شد 2 روز قبل از بازی در سازمان لیگ با هماهنگی مسئولان در این مراسم حضور داشتند.

سردار امجدیان در آستانه دربی توصیه‌هایی برای برگزاری هرچه بهتر این دیدار داشت و تصریح کرد: توصیه بنده آرامش مربیان و بازیکنان و عدم ایجاد مصاحبه های جنجالی و ایجاد تنش در فضاهای مجازی است. اگر بازیکنان و مربیان اقدام تنش زایی در رسانه و علی الخصوص فضای مجازی نداشته باشند، تماشاگر یا هوادارانی که از قشر جوان جامعه هم هستند تحریک نشده و در نهایت  آرامش مربیان و بازیکنان منجر به آرامش تماشاگران و هواداران می شود. تماشاگران نیز با رعایت آرامش و عدم درگیری و جنجال می توانند با تشویق تیم محبوب خود به کسب نتیجه مطلوب کمک کنند.

او ادامه داد: همان طور که می دانید از بعد مسابقات ملی و خارجی نیز در صورت انجام اقدامات تحریک کننده و برهم زدن نظم سکوها و پرتاب اشیا به خصوص مواد محترقه در داخل زمین می تواند برای تیم ملی و باشگاه های کشور  جرایم و محرومیت هایی  را در پی داشته باشد. البته شایان ذکر است در چند سال اخیر اقدامات فرهنگی توسط رسانه ها، باشگاه های و مسئولان انجام شده  است. از جمله آن می توان به دعوت از مدیران عامل، سرپرستان و کانون هواداران تیم ها قبل از مسابقات، صحبت با هواداران، ارائه خدمات مطلوب به هواداران مثل ایستگاه های صلواتی، پذیرایی از تماشاگران هنگام ورود به ورزشگاه ها، خوش‌آمدگویی اشاره کرد. خوشبختانه تنش ها و درگیری ها بین تماشاگران در مدت یک سال گذشته خیلی کم شده است. چه من و چه همکارانم در یگان ویژه فرقی نمی کند، همه ما خادم مردم هستم و تمام تلاشمان را  به کار می گیریم تا انجام وظیفه کنیم و مسابقات را به نحو احسن برگزار کنیم.

سردار امجدیان گفت: تمام تلاشمان را  به کار می گیریم تا به عنوان یک خادم ایجاد امنیت کنیم تا هوادارانی که به داخل استادیوم می آیند با آرامش  و بدون حاشیه باشند. توصیه ام به جوانان این است که به پلیس کمک کنند.

امجدیان در مورد برگزاری مراسم  یادبود پیشکسوت چوگان، شهید تاج محرابی گفت: این مراسم، مراسمی بزرگداشت نام و یاد شهید بزرگوار شهید فریبرز تاج محرابی از پیشکسوتان  چوگان کشور بود. بد نیست بدانید این شهید و عزیز پیشکسوت چوگان که به مقام جانبازی رسیده بودند در دفاع مقدس علیرغم محدودیت‌ها و مشکلات بسیاری که داشتند با عشقی که به وطن و ورزش چوگان و به اصالت این ورزش داشتند، تلاش کردند و این طور که دوستان توصیف کردند سرمایه‌ای برای چوگان بودند و تا لحظه‌های آخر این ورزش را همراهی کردند و به ورزش چوگان خدمات زیادی کردند که جای قدردانی دارد. من از این که فدراسیون‌های ما به این گونه مسائل و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تکریم و تجلیل از مقام شهدا، مقام ایثارگران، توجه دارند بسیار خرسندم. این باعث افتخار جامعه ورزش است که  یک کار فرهنگی خوبی را از الویت‌های فرهنگی خود می دانند و فدراسیون چوگان هم برنامه خیلی خوب را در این زمینه برگزار کرد  که جا دارد از فدراسیون تشکر می‌کنم. امیدواریم فرهنگ تجلیل از پیشکسوت و فرهنگ تکریم پیشکسوت و فرهنگ تجلیل از مقام شهدا تجلیل از ایثارگران در بین همه فرهنگ سازی شود. باید این فرهنگ ایثار و شهادت و از خودگذشتگی و پهلوان منشی را در جامعه ورزش تقویت کنیم.

امجدیان در پایان در خصوص عملکرد وزارت ورزش خاطرنشان کرد: وزارت ورزش  همواره تلاشش این بوده که با حداقل امکانات و منابعی که دارد بتواند بیشترین حمایت را انجام دهد به همین خاطر می‌بینید حجم حمایت‌هایی که وزارت خانه می‌کند حتی از امکانات و اعتباراتش فراتر است. ورزش‌های اصیل ما مثل ورزش باستانی و زورخانه‌ای و چوگان هویت کشور ما هستند. امیدوارم که ساز و کارها بهتری ایجاد شود و ما به روش‌های بهتری برسیم که با وجود محدودیت منابع بتوانیم آن حمایت‌های بیشتر را برای حفظ این ورزش ها و ترویج این ورزش ها و حمایت از آنها ایجاد کنیم.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دربی حضور داشتند یگان ویژه سعی کردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۰۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، عاطفه زارعی صبح سه‌شنبه با بیان اینکه استان همدان با توجه به ظرفیت‌های ادبی که دارد گهواره ادبیات کودک و نوجوان ایران به حساب می‌آید اظهار کرد: دومین دوره جشنواره ملی شعر و داستان کودک و نوجوان دوست من کتاب از آبان ماه سال ۱۴۰۱ آغاز شد و آثار بسیاری از سراسر استان‌های کشور به دبیرخانه رسید.

وی افزود: هیأت داوران این جشنواره از اساتید برجسته ادبیات کودکان و نوجوان چون مصطفی رحماندوست، محمدرضا یوسفی، افسانه شعبانژاد، بابک نیک طلب، غلامرضا بکتاش، حامد محقق، محمود پوروهاب تشکیل شده که از افتخارات ایران اسلامی به حساب می‌آیند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان تصریح کرد: آیین اختتامیه این جشنواره روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۰ صبح در محل سالن ابن سینا همدان واقع در بلوار مفتح با حضور برگزیدگان، علاقمندان و چهره‌های شاخص ادبی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه روز سه‌شنبه نیز دو کارگاه آموزشی شعر و داستان در محل کتابخانه مرکزی همدان برگزار می‌شود ادامه داد: کارگاه آموزشی شعر با حضور مصطفی رحماندوست، غلامرضا بکتاش و کمال شفیعی و کارگاه آموزشی داستان با حضور محمدرضا یوسفی، بهناز ضرابی‌زاده و مونا اسکندری ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

کد خبر 6093044

دیگر خبرها

  • آیین اختتامیه دومین جشنواره ملی دوست من کتاب برگزار می‌شود
  • قزوین میزبان احتمالی استقلال در بازی پایانی لیگ
  • مرور اتفاقات آخرین تقابل تراکتور و استقلال| حضور خواننده استقلالی و تشویق مدافع تراکتور/ حرکت تند خلیل زاده به سمت هواداران استقلال+تصاویر و فیلم
  • در دیدار فرمانده تیپ ویژه تهران با رییس کل حراست وزارت ورزش مطرح شد؛ نصب دوربین های هوشمند پلیس در ورزشگاه ها
  • هوادار خاص استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • استقلال: نکونام گفت دعا کن قهرمان شویم
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • شوق و هیجان 15 هزارنفری برای فرار از افسردگی
  • آشتی‌کنان در کرمان ناقص ماند!
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود