Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اکوفارس، عباس فرامرزی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر : با تلاش های صورت گرفته در سال های اخیر همه محورهای اصلی و شریانی استان با مشارکت بخش خصوصی به مجتمع های خدماتی و رفاهی بین راهی مجهز هستند و کاربران جاده ای از خدمات آنها بهره میبرند. وی گفت : هم اکنون تعداد 18 واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی با پراکنش مناسب در سطح محورهای ارتباطی استان فعال هستند و برای تعداد 10 مجتمع نیز موافقت اصولی صادر شده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرزی تصریح نمود : این مجتمع هاکه از جایگاه عرضه سوخت ، رستوران ، نمازخانه ، تعمیرگاه و توقف گاه ،سرویس های بهداشتی و بعضا خوابگاه نیز تجهیز هستند خدمات مناسبی را برای گردشگران داخلی و خارجی فراهم آورده اند . معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با اشاره به اینکه دو واحد مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی نیز در هفته دولت به بهره برداری میرسند اضافه کرد : مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی شهید یاسینی در محور بوشهر به گناوه و مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی صیادی در محور کنکان به پارسیان که با مشارکت بخش خصوصی احداث شده همزمان با هفته دولت به بهره برداری میرسند . وی گفت : برای اتمام و آماده سازی این دو مجتمع مجموعا 90میلیارد ریال از سوی بخش خصوصی و 9 میلیارد ریال از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای هزینه شده است . فرامرزی افزود : سیاست های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برنامه ریزی و حمایت از سرمایه گذاران بخش خصوصی برای احداث و بهره برداری از مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی است و تمام تلاش ما در استان نیز حمایت فنی و اداری از این سرمایه گذاران است . معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اضافه نمود : در حالیکه تا سال 92 فقط تعداد 8 مجتمع در سطح محورهای ارتباطی استان فعال بود هم اکنون این تعداد به 18 مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی رسیده که نشان از توجه سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به تجهیز راه ها به خدمات بین راهی است . وی تصریح کرد : با احداث مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی بسیاری از خدمات متفرق بین راهی که بعضا به دلیل عدم راه دسترسی و رمپ ورود و خروج استاندارد موجب بروز حوادثی نیز میشدند جلوگیری شده است . وی همچنین با اشاره به خدمات و اقدامات صورت گرفته برای ارتقای توانمندی منزلت نیروی انسانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت : در یکسال اخیر بیش 17 هزار 372 نفرساعت آموزش تخصصی ،عبادی،فرهنگی و اجتماعی برای پرسنل برگزار شده است و کارکنان آموزش های لازم ضمن خدمت حضوری و مجازی طی کرده اند . معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود : در بخش نوسازی ساختمان اداری محل خدمت همکاران و تجهیزات مورد نیاز تقریبا همه ساختمان های راهداری در شهرستانها و راهدارخانه ها بازسازی و تعمیر و مرمت شده و امکانات اداری لازم نیز برای همکاران فراهم گردیده است. فرامرزی اضافه کرد : با همه گیری ویروس کرونا و شیوع کویید 19 اقدامات لازم برای مصون ماندن همکاران از این بیماری صورت گرفت و علاوه بر فرهنگ سازی و ارایه آموزش بسته های بهداشتی لازم حاوی ماسک،دستکش ،ژل ضدعفونی کننده تهیه و در اختیار همکاران قرار گرفت . وی گفت در راستای خدمات به همکاران و کمک به معیشت آنان علاوه به ارائه بسته های معیشتی به آنها با بانک ها و دفاتر بیمه نیز در مورد ارائه تسهیلات و خدمات بیمه انعقاد همکاری شده تا همکاران از تسهیلات و خدمات بیمه بهره مند شوند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی بخش خصوصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​

تین نیوز

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در بزرگراه های استان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی با اشاره به اینک اعتبار هزینه شده برای نصب این تعداد نیوجرسی ۷۵۰ میلیارد ریال است، تصریح کرد: در حال حاضر نصب ۲۵۷ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز با هدف ایمن سازی راه ها در استان نیاز است.

دست نشان با اشاره به اینکه ۴۲۴ کیلومتر طول بزرگراه و ۳۵ کیلومتر طول آزادراه های استان آذربایجان غربی است؛ اظهار کرد: در یک سال گذشته ۷ نقطه پر تصادف و حادثه خیز آزادراهی و ۳ نقطه بزرگ راهی  و ۲ نقطه نیز در راه های اصلی استان رفع خطر یا آشکار سازی شده است.

وی خاطر نشان کرد: برای رفع و یا آشکار سازی ۱۲ نقطه حادثه خیز و پرتصادف استان طی سال گذشته در مجموع   ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: نصب نیوجرسی در سطح راه های استان با هدف ارتقای سطح ایمنی و کاهش حوادث جاده ای به صورت مستمر انجام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • خط کشی ۳هزار و ۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • ترویج استفاده از توقفگاه‌ها و مجتمع‌های بین راهی مورد توجه قرار گیرد
  • خط‌کشی ۳۵۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۲
  • بهزیستی چه خدماتی به «خانواده‌های دارای فرزند چندقلو» می دهد؟
  • تلاش راهداران خراسان جنوبی برای برقراری ارتباط ایمن ۳۵۰ روستا
  • اینفوگرافیک | مجتمع های خدماتی رفاهی استان قزوین
  • مشارکت ۲۵۶ نیروی راهداری استان اصفهان در عملیات راهداری بارش های اخیر
  • نصب ۲۵ کیلومتر نیوجرسی در محورهای بزرگراهی آذربایجان غربی ​
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند