Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور امضای تفاهم‌نامه تأمین مسکن و ایجاد اشتغال ایثارگران و افتتاح ۴۰۰ واحد مسکونی ایثارگران به استان ایلام سفر کرد.

به گزارش ایسنا، مهندس سعید اوحدی روز دوشنبه ۳ شهریورماه در ابتدای سفر خود به استان ایلام و در دیدار با حجت الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام ضمن تسلیت ایام عزاداری امام حسین (ع)، گفت: مقام معظم رهبری روز گذشته در دیداری که به صورت ویدئوکنفرانس با هیئت دولت داشتند نکات بسیار مهمی را گوشزد کردند و از جمله به این اشاره کردند که یک سال پایانی دولت زمان حساسی است و هر روز آن یک غنیمت برای خدمت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قطعاً این بیانات یک عزم جدید را در مسئولان دولت ایجاد کرده است.
وی با اشاره به حضور زائران اربعین در سال‌های گذشته در استان ایلام، گفت: بخش مهمی از زائران اربعین حسینی (ع) از طریق مرز مهران به سفر کربلا می‌رفتند و از آن مرز به کشور باز می‌گشتند و همه ما خاطرات بسیار خوبی از مهمان‌نوازی مردم این استان در ایام اربعین داریم و مردم این استان هر چه که داشتند برای پذیرایی از زائران در طبق اخلاص می‌گذاشتند. این استان همچنین در دوران دفاع‌مقدس از استان‌های افتخارآفرین کشورمان بود و هر وجب از خاک آن با خون پاک شهیدان متبرک شده است.
معاون رییس جمهور با بیان اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران خدمتگزار عزیزترین و مقدس‌ترین قشر جامعه است، افزود: این جامعه هدف نماد جهاد است و طبیعی است که مجموعه‌ای که قرار است خدمتگزار این جامعه باشد باید دارای رویکرد مدیریت جهادی باشد؛ در همین راستا عزمی جدی در بنیاد شهید و امور ایثارگران وجود دارد که مشکلات موجود جامعه ایثارگری با سرعت بیشتری پیگیری و برطرف شود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران ادامه داد: استان ایلام دارای ۱۱۰۰ ایثارگر است که متأسفانه هنوز مسکن دریافت نکرده‌اند و امروز تفاهم‌نامه‌ای برای تأمین ۱۰۰ درصد مسکن این عزیزان با استانداری ایلام به امضا می‌رسد. در حوزه اشتغال عزیزان ایثارگر نیز محدودیت‌ها و کاستی‌هایی در حوزه قوانین وجود دارد که باید از ظرفیت قوی مجلس شورای اسلامی و حضور پررنگ ایثارگران در آن استفاده کنیم.
اوحدی در ادامه ضمن تشریح نحوه پرداخت معوقات ایثارگران گفت: اساسی‌ترین هدف و وظیفه بنیاد شهید و امور ایثارگران ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت است و امیدواریم در این مسیر با کمکخود ایثارگران عزیز و تمام دستگاه‌ها با موفقیت عمل کنیم.
این خبر تکمیل می‌شود...
انتهای پیام/

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بنیاد شهید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند صبح دوشنبه در نشست با مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اظهار کرد: در راستای رفع دغدغه خانواده‌های شاهد و ایثارگران در تأمین مسکن، اراضی قابل واگذاری از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، بر اساس معرفی از سوی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر به خانواده‌های شاهد و ایثارگر واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، زمین را بر اساس ضوابط بنیاد مسکن و دستورالعمل‌های مربوطه به خانواده‌های شاهد و ایثارگران واجد شرایط واگذار خواهد کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: برای ساخت مسکن مقاوم بر روی اراضی مسکونی، تسهیلات مسکن روستایی در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.

کد خبر 6097902

دیگر خبرها

  • عدم‌ انجام تکالیف قانونی توسط بنیاد شهید و صندوق بازنشستگی
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • افزایش حقوق سه دسته از ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • تغییر نگاه‌ها به کوثر چشم انداز ما بوده است
  • حقوق کدام یک از ایثارگران امسال افزایش داشت؟
  • جزئیات افزایش حقوق ایثارگران در سال ۱۴۰۳ + آخرین اخبار افزایش حقوق جانبازان
  • حقوق کدام یک از ایثارگران در سال ۱۴۰۳ افزایش داشت؟