Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@17:29:57 GMT

مهدی عراقی را بکش! در شبکه مستند

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۱۵۳۴

مهدی عراقی را بکش! در شبکه مستند

مستند پرتره «مهدی عراقی را بکش» چهارم شهریور ماه مصادف با روز شهادت شهید حاج مهدی عراقی از شبکه مستند سیما برای اولین بار پخش می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ این مستند به کارگردانی عبدالرضا نعمت‌اللهی به عنوان اثر پذیرفته شده در چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند از شبکه مستند سیما به روی آنتن می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این فیلم سی چهره از میان خانواده، دوستان و مبارزان سیاسی زندگی حاج مهدی عراقی را از تولد تا شهادت در چهار دوره تاریخی روایت می‌کنند که از میان آنها به علی اکبر ناطق نوری، سیدمحمود دعایی، محسن رفیق‌دوست، فرخ ‌نگهدار، بهزاد نبوی، محمدکاظم بجنوردی، عزت‌الله مطهری می‌توان اشاره کرد. حاج مهدی عراقی فعالیت سیاسی‌اش را با شهید نواب صفوی آغاز کرد، بعد از آن به نهضت امام خمینی (ره) پیوست و هفت ماه پس از پیروزی انقلاب اسلامی توسط گروهک فرقان ترور شد. مستند مهدی عراقی را بکش سه شنبه شب ساعت 21 از شبکه مستند پخش می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند بعد از تماشا با شرکت در نظرسنجی پیامکی یا از طریق سایت جشنواره به آدرس festdoctv.com/jadval/3239/ امتیاز خود به این اثر را ثبت کنند.  جایزه مردمی چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند با در نظر گرفتن امتیازات کسب شده از سوی مخاطبان برگزیده خواهد شد. «مهدی عراقی را بکش!» که محصول مرکز بسیج صداوسیما است پیش از این در سیزدهین دوره جشنواره سینما حقیقت و سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شده بود. انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: مهدی عراقی را بکش شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۵۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، برنامه «چهل تیکه» با حضور زنده یاد مرحوم مسعود اسکویی از گزارشگران پیشکسوت رادیو با بیش از نیم قرن تجربه در شبکه رادیویی ورزش امشب ساعت ۲۰ پخش می‌شود. تکرار این برنامه پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت در ساعات ۱۰ صبح و ۱۶ بعدازظهراست.

همچنین برنامه مستند «استودیو هشت» با معرفی ویژگی‌های شخصیتی پیشکسوتان نام آشنای رادیو از جمله مسعود اسکویی امشب ساعت ۱۸:۳۰ پخش می‌شود.

در این مستند علاوه بر گفتگو با این پیشکسوت مردمی با دوستان، همکاران و خانواده این مرحوم نیز صحبت شده و روایتی کوتاه و دیدنی از سال‌ها تلاش و فعالیت این استاد در عرصه رسانه رادیو است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یادبود مسعود اسکویی در شبکه نسیم
  • مستند «زندگی با فلسفه» در شبکه چهار سیما
  • «زندگی با فلسفه» مستند پرتره انشاءالله رحمتی استاد فلسفه
  • راهیابی مستند «چنشتی ها» به جشنواره ملی اقوام ایرانی
  • پخش مستند «مسئله حجاب» از شبکه یک
  • تیزر | مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید
  • پخش مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند
  • «بیگانه» در آنتن شبکه ۳ دیده ‌می‌شود
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید + تیزر
  • مستند «ابوجهاد» از شبکه مستند پخش می‌شود