Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر انتشارات هزاره ققنوس از اجرای نذر کتاب همزمان با آغاز ماه محرم و ایام عزاداری بر سرور و سالار شهیدان خبر داد و گفت: امسال این نذر در قالب کتاب‌های مکتوب و دیجیتال برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

رضا حاجی‌آبادی، مدیر انتشارات هزاره ققنوس، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، از برگزاری نذر کتاب همزمان با آغاز ماه محرم و ایام سوگواری بر مصائب اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: این طرح از سال 88 هر سال همزمان با ماه محرم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طی بیش از یک دهه گذشته، 200 میلیون تومان کتاب با موضوع عاشورا و قیام امام حسین (ع) به مراکز مختلف اهدا شده است.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد 120 هزار عنوان کتاب درباره عاشورا به کتابخانه‌ها، مردم عادی، نمازخانه‌ها، مساجد، مدارس و حتی زندان‌ها اهدا شده است.

مدیر انتشارات هزاره ققنوس که مبدع این طرح است، همچنین از توسعه این طرح هم خبر داد و اضافه کرد: امسال به دلیل شرایطی که ویروس کرونا ایجاد کرده است، در کنار نذر کتاب مکتوب، در حوزه نسخه‌های دیجیتال نیز فعالیت می‌کنیم.

اجرای طرح «نذر کتاب» برای مناطق سیل‌زدهطرح "نذر کتاب" به یاد شهید حججی در اصفهان اجرا می‌شودبرپایی نذر کتاب با موضوع فاطمیه

علاقه‌مندان به شرکت در این نذر فرهنگی می‌توانند از این روش‌ها نذر خود را ادا کنند:

1-ارسال کلمه «نذر» به شماره 0210000365

2-عضویت در کانال رسمی «نذرکتاب» در تلگرام به نشانی: https://telegram.me/nazrkatab

3- مراجعه به سایت انتشارات هزاره ققنوس

4- تماس با تلفن 88317832

5- عضویت در صفحه اینستاگرام انتشارات هزاره ققنوس: hezarehpub@
انتهای پیام/

R1013197/P/S4,35/CT1 واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم امام حسین (ع) ماه محرم بیشتر بخوانید... اجرای طرح «نذر کتاب» برای مناطق سیل‌زده برپایی نذر کتاب با موضوع فاطمیه قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... اجرای طرح «نذر کتاب» برای مناطق سیل‌زده برپایی نذر کتاب با موضوع فاطمیه واژه های کاربردی مرتبط موکب تسنیم امام حسین (ع) ماه محرم پربیننده‌ترین اخبار فرهنگی ۱ مداحی بنی‌فاطمه در شب دوم محرم ۱۴۴۲ ۲ گزارش تسنیم از ۱۰ سال با "مختارنامه"/ اگر مهلّب نبودم، دوست داشتم ابن‌زیاد باشم ۳ نوحه‌سرایی خیابانی محمود کریمی در شب دوم محرم + فیلم ۴ چه کسی مجیدی را برای بازی در «تیرباران» پیشنهاد داد/ رانت‌خواری و روابط میان هنرمندان و دولت، سینمای سیاسی را نابود کرد ۵ جدیدترین استفتاء از رهبر انقلاب دربارۀ تجمعات در شرایط کرونایی ۶ مداحی میثم مطیعی در شب سوم محرم ۹۹ ۷ مداحی بنی‌فاطمه در شب سوم محرم ۹۹ ۸ جلوه‌ای از شور و شعور حسینی در مراسم عزاداری محرم + عکس مهمترین اخبار فرهنگی محمدرضا سنگری: چه کسانی گزارش‌های دقیق از عاشورا را ثبت کرده‌اند؟/ دلایل وهن تاریخ و تحریف در بازگویی عاشورا مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود سینمای دینی| پیامِ فیلم دینی باید از دل برآید ماجرای نامه‌رسانی که قرار بود حسینی شود اما نشد مهمترین اخبار تسنیم لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا عراق|از اختلاف میان گروه‌های سیاسی اهل سنت تا انتقاد از موضع الکاظمی درباره توافق امارات و رژیم اسرائیل عرف: انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: موکب تسنیم امام حسین ع ماه محرم موکب تسنیم امام حسین ع ماه محرم انتشارات هزاره ققنوس کتاب با موضوع نذر کتاب ماه محرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، دادستان فسا گفت:جشن گلریزان در حمایت از معلولان مرکز نگهداری امیرالمومنین فسا برگزار  و به همت خیران فسایی بیش از ۳۰۰ میلیون تومان به این مرکز اهدا شد.

هوشمندی افزود: یک خیر فسایی، قطعه زمینی به این مرکز اهدا کرده است که به زودی با همکاری خیران و شهرداری این شهرستان ساخت آن آغاز می‌شود.

در این مرکز شبانه روزی، ۴۰ معلول ذهنی پسر بالای ۱۴ سال نگهدای می‌شوند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کمک مرکز نیکوکاری در یزد به آزادی زندانیان
  • ملاقات محرم با خانواده موسس سپاهان در رفسنجان
  • سهراب سپهری و سیمین دانشور مهمانان امسال نشر فیل در نمایشگاه کتاب
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان
  • کمک ۳ میلیارد ریالی خیران به مرکز نگهداری معلولان در فسا
  • مسی ها آماده و سرحال برای دربی کرمان (عکس)
  • فیلم/شمسایی قهرمانی آسیا را به «شهید غیرت» اهدا کرد
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • میثم تیموری: محرم نویدکیا جنتلمن است
  • رشد ۱۵۳ درصدی امانت کتاب در آذربایجان شرقی