Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@21:25:22 GMT

تمدید مهلت شرکت در جشنواره فیلم کهن شهر قزوین

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۱۸۱۸

تمدید مهلت شرکت در جشنواره فیلم کهن شهر قزوین

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: با توجه به استقبال شرکت کنندگان مهلت ثبت نام در اولین جشنواره فیلم کهن شهر قزوین تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایمنا، محمد درافشانی اظهار کرد: جشنواره فیلم کهن شهر قزوین در قالب داستانی، مستند و پویانمایی در دو بخش موضوعی و آزاد برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: در بخش موضوعی جشنواره علاقمندان می‌توانند در بخش‌های گردشگری، فرهنگ شهروندی و آداب و رسوم محلی آثار خود را تولید کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین عنوان کرد: متقاضیان شرکت در این جشنواره، فیلم‌های تولید شده خود را حداکثر تا پنج دقیقه در قالب dvd و در قطع با فرمت‌های Mov HDV۲۴p-۲۵p-۵۰i Mp۴ -Full HD ارسال کنند.

درافشانی خاطرنشان کرد: تمام آثار ارسالی پس از داوری اولیه و راه یافتن به بخش مسابقه، در فضای مجازی جشنواره بارگذاری می‌شوند، نفرات اول تا سوم از بین بیشترین آرای مردمی انتخاب می‌شود.

وی با بیان اینکه آخرین مهلت ارسال آثار را تا ۳۱ شهریور ماه سال جاری است، گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره: قزوین، بلوار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جنب بوستان هشت بهشت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین، طبقه سوم، واحد روابط عمومی ارسال کنند یا جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۳۳۶۷۱۰۹۰ تماس حاصل کنند.

منبع: مهر

کد خبر 440617

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرهاي ايران شهروند حقوق شهروندی مشارکت شهروندان مدیریت شهری شهرداری شهر شهرداری قزوین شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۱۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، دومین رویداد « اهدای جایزه ملی جوانی جمعیت » در هفت بخش خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان با هدف فرهنگ‌سازی افزایش جمعیت، همزمان با روز جوانی جمعیت در ۳۰ اردیبهشت ماه امسال در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

امکان شرکت همزمان متقاضیان در هر ۲ سطح استانی و ملی فراهم شده که مهلت ارسال آثار تا ۱۰ اردیبهشت است و علاقه مندان می‌توانند از طریق وبگاه رویداد به نشانی www.jameyat.ir و یا با مراجعه به دفتر امور بانوان و خانواده استانداری همدان در این رویداد شرکت کنند.

با شناسایی ظرفیت‌ها در استان و شهرستان این رویداد بومی‌سازی و با استفاده از ظرفیت کنشگران و دغدغه‌مندان از جمله اصحاب رسانه اهداف و شناسایی ظرفیت‌های مردمی محقق شود.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا ۱۰ اردیبهشت به سایت ستاد جمعیت ارسال کنند و ۳۰ اردیبهشت اختتامیه رویداد برگزار می‌شود.

برداشتن موانع ازدواج از راه‌های تبیین گفتمان جوانی جمعیت و تحقق آن است.

دیگر خبرها

  • آغاز دومین جشنواره عکاسی سنندج
  • آغاز به کار دومین جشنواره عکاسی در سنندج
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • فراخوان ارسال آثار «عملیات تنبیهی وعده صادق» به جشنواره پژواک اعلام شد
  • ببینید | فراخوان ارسال آثار عملیات تنبیهی وعده صادق به جشنواره پژواک اعلام شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه‌شب‌بازی»
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • فراخوان دوسالانه «کارتون کتاب» منتشر شد
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره «خیمه شب بازی»
  • فراخوان ششمین جشنواره دو سالانه بین المللی «کارتون کتاب»