Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان معاون آموزشی جهاددانشگاهی استان سمنان از پذیرش بدون آزمون دانشجو در دوره‌های کاردانی و کارشناسی نیمسال اول تحصیلی در این مرکز خبر داد.

علی منصفی‌راد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پذیرش بدون آزمون دانشجو در ترم مهرماه امسال، در 11 کد رشته مقطع کاردانی و کارشناسی برای نیمسال اول تحصیلی در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان آغاز شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این مرکز در مقطع کاردانی در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، فناوری اطلاعات گرایش اینترنت و شبکه، نرم افزار گرایش برنامه سازی کامپیوتر و همچنین سه رشته جدید تکنولوژی آموزشی، گردشگری و امورفرهنگی دانشجو می‌پذیرد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان همچنین افزود: در مقطع کارشناسی نیز دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند در رشته‌های تربیت مربی پیش از دبستان، فناوری اطلاعات در گرایش فناوری اطلاعات، شبکه های کامپیوتری و همچنین در دو رشته جدید مدیریت کسب و کار اینترنتی و مدیریت امور فرهنگی ثبت نام کنند.

منصفی‌راد اضافه کرد: از 11 کد رشته مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان در سال تحصیلی جاری، 5 رشته شامل تکنولوژی آموزشی، گردشگری، امورفرهنگی در مقطع کاردانی و مدیریت کسب و کار اینترنتی و مدیریت امور فرهنگی در مقطع کارشناسی جزء رشته‌های جدید مرکز هستند.

وی ادامه داد: دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق مراجعه حضوری به مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان به آدرس سمنان، بلوار قائم، بلوار دانشجو  و یا با شماره تماس  33337141 و 33337254 نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

معاون جهاددانشگاهی استان همچنین از اعطای تسهیلات به ثبت‌نام کنندگان و دانشجویان و امکان تقسیط شهریه دانشجویان در مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان خبر داد و تصریح کرد: این مرکز با بکارگیری اساتید مجرب و متعهد و همچنین کادر آموزشی توانمند و فضای آموزشی مجهز شامل سایت کامپیوتری، لابراتوآر زبان خارجه و کامپیوتر، آزمایشگاه، کتابخانه و...مکان مناسبی برای علاقه مندان به ادامه تحصیل و دانشجویان خواهد بود، همچنین شرایط برگزاری کلاس های آنلاین و غیرحضوری و برگزاری آزمون‌ها به صورت آنلاین در این مرکز با توجه به تداوم شرایط کرونایی فراهم است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی جهاد دانشگاهی استان سمنان پذیرش دانشجو مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان

مریم حاجی‌ابراهیمی گفت: از این تعداد دوره آموزشی، ۲۸ دوره در حوزه آموزش شاغلان صنایع‌دستی برای ۶۱۰ هنرمند از جمله رنگرزی سنتی، رودوزی‌های سنتی، زنجیره ارزش خرد، توانمندسازی فعالان صنایع‌دستی، آسیب‌شناسی صنایع‌دستی، بازاریابی دیجیتال، بازرگانی و صادرات، استانداردسازی، طراحی ظروف موزه‌ای رشته سفال و فلز، جایگاه سفالینه‌های منقوش جرجان در دوران معاصر، طراحی محصول سوزن‌دوزی ترکمن برگزار شد.

او افزود: همچنین ۱۵ دوره آموزشی عمومی صنایع‌دستی هم برای ۲۲۹ علاقه‌مند به صنایع‌دستی در رشته‌های رودوزی‌های سنتی، سفال و سرامیک، نساجی سنتی، چرم و تولیدات چرمی دست‌دوز، خراطی چوب، ابریشم‌بافی، نساجی سنتی در رده‌های مقدماتی و پیشرفته اجرایی شد.

حاجی‌ابراهیمی گفت: در سال ۱۴۰۲ هنرمندان شاخص و توانمند استان در راستای توسعه و ترویج این هنر صنعت به آموزش صنایع‌دستی به‌صورت مجازی هم پرداختند.

او افزود: امسال اجرای دوره‌های آموزشی در رشته‌های اولویت‌دار و سایر رشته‌های صنایع‌دستی استان بر اساس ظرفیت‌سنجی به ترتیب اولویت در شهر‌ها و روستا‌های استان، خصوصاً شهر و روستا‌های ملی به‌منظور برندسازی جغرافیایی و مکانی موردتوجه قرار می‌گیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جذب بیش از ۱۰۰۰ دانشجو معلم در گیلان
  • اهمیت تلاش برای توسعه پژوهش‌های کاربردی در جهان اسلام
  • راه‌اندازی دانشگاه آزاد اسلامی در رشتخوار ضروری است
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش بیش از ۳ هزار دانشجو در دانشگاه های لرستان
  • برگزاری ۴۳ دوره آموزشی صنایع‌دستی در گلستان
  • مهارت آموزی ۱۵۰۰ بانوی بیرجندی در رشته‌های فنی و حرفه‌ای
  • بیش از ۱۰ هزار نفر در رشته علوم تجربی رقابت کردند
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • پذیرش کمتر از ۳۰۰۰ دانشجو در دانشگاه‌های لرستان