Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر اداری جنسیت: آقا نوع همکاری: تمام وقت تسلط کامل به تمام قوانین اداره کار و سازمان تامین اجتماعی با حداقل 7 سال سابقه کار مرتبط محل کار: سهروردی شمالی اضافه کار پرداخت حقوق به موقع روزهای پنجشنبه و جمعه تعطیل از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به ایمیل یا تلگرام یا واتس‌اپ زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لطفا از تماس تلفنی خودداری نمایید. لطفا در رزومه عنوان شغلی ذکر شود . اطلاعات تماس تلگرام 09306622865 واتساپ 09306622865 ایمیل hr@drm-chem.com آدرس: سهروردی شمالی - کوچه افشارجوان - پلاک 7 پربیننده ترین استخدام مهندس عمران در اصفهان استخدام مهندس اجراء (رشته مهندسی عمران) در تهران استخدام گرافیست در شرکت لبن صنعت مهر اندیش در شرق تهران استخدام مهندس صنایع در یک کارخانه تولیدی در البرز استخدام کارشناس آزمایشگاه میکروبی در یک واحد تولیدی در قشم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام

آخرین جزئیات استخدام پلیس فتای استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان اصفهان (فتا) از واجدین شرایط برای همکاری دعوت به عمل می‌آورد؛ علاقه‌مندان به همکاری و فعالیت در پلیس فتا می‌توانند با مدارک مورد نیاز به آدرس «اصفهان، بعد از سپاهان شهر، شهرک آزمایش، مرکز پلیس فتا استان اصفهان» مراجعه کنند.

کد خبر 749286

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات استخدام پلیس فتا + شرایط، مدارک و نحوه ثبت نام
  • اقدامی غیرقانونی علیه کسب‌وکارهای آنلاین ایرانی/ پای رانت به فضای مجازی کشیده شد!
  • ربات‌های تلگرامی آژانس جاسوسی اوکراین مسدود شد
  • انقلاب صنعتی (قرن هجده و نوزدهم) و پیشرفت‌های فناورانه
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • معرفی نیروی مستعدجویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران هلث
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • عکس/ آقای دبیرکل، لطفاً درِ خروجی را نشانشان دهید!
  • آیا استفاده از تابه‌های نچسب را باید کنار گذاشت؟
  • اطلاعیه جذب نیروی انسانی شرکت پتروپالایش سهروردی صفاهان زیرمجموعه هلدینگ پتروپالایش اصفهان