Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:28:55 GMT

نشست پدیدارشناسی و مسئله ایران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۲۱۰۳

نشست پدیدارشناسی و مسئله ایران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، به همت جامعه ایرانی پدیدارشناسی انجمن علوم سیاسی ایران، نشست پدیدارشناسی و مسئله ایران، پنج شنبه ۲۰ شهریورماه برگزار می‌شود.

این نشست با سخنرانی جهانگیر معینی علمداری عضو هیأت علمی دانشگاه تهران درباره پدیدارشناسی و رشته علوم سیاسی با تأکید بر مسائل ایران و محمود مقدم شاد دکترای علوم سیاسی درباره پدیدارشناسی، زندگی روزمره و سیاست و حمید ملک زاده دکترای علوم سیاسی درباره جامعه ایرانی پدیدارشناسی: گزارش کلی و چشم انداز رو به رو همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر این نشست که پنج شنبه ۲۰ شهریورماه از ساعت ۲۰ الی ۲۱:۳۰ برپا می‌شود، رضا نجف زاده عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی است.

پخش آنلاین نشست علمی در بستر سرور مجازی (bigbluebutton) به آدرس https://engage۲.shatel.com/b/vze-۳hq-xxc هم صورت می‌گیرد.

حضور در این نشست علمی برای عموم علاقمندان آزاد و رایگان است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۳۳۷۳۵۷۵۷۶ تماس بگیرند.

کد خبر 5006853

منبع: مهر

کلیدواژه: انجمن علوم سیاسی ایران پدیدارشناسی علوم سیاسی اسلامی محرم 99 محمدعلی تسخیری کنفرانس بین المللی معرفی کتاب ویروس کرونا ماه محرم و صفر ابن سینا سازمان تبلیغات اسلامی معرفی نشریات پژوهشگاه حوزه و دانشگاه پیام تسلیت فلسفه فعالیت های قرآنی مراسم عزاداری علوم سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۱۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، امروز صبح در حوزه گروه علوم ریاضی و فنی ۱۴۱ داوطلب و علوم انسانی ۸۲ داوطلب و بعدازظهر نیز در گروه‌های هنر با ۳۹ نفر و گروه زبان‌های خارجی نیز با ۹۲ داوطلب نوبت اول آزمون سراسری برگزار شد.

فردا جمعه هفتم اردیبهشت نیز ۲۳۰ داوطلب در نوبت صبح با حضور در پردیس بین الملل کیش دانشگاه تهران آزمون خود را برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • هم اندیشی مسئله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • برخی جو سازی‌ها در زمینه اخراج استادان صحت ندارد
  • وزیر علوم: کنکور در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • کنکور امسال در کمال صحت و امنیت برگزار شد
  • وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وارد فرودگاه یاسوج شد
  • وزیر علوم وارد یاسوج شد
  • نشست «سواد بصری در مد و لباس» برگزار می‌شود
  • رقابت علمی داوطلبان آزمون سراسری ۱۴۰۳ حوزه امتحانی کیش
  • برگزاری کنکور در ۱۹۱۳ حوزه و در بیش از ۴۰۰ شهرستان