Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@10:33:53 GMT

شیطان اردبیل دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۲۱۲۳

پلیس اردبیل فردی که در اینستاگرام زنان و مردان را به دام انداخت را دستگیر کرد. ناطقان:  سرهنگ علی قهرمان طالع رئیس پلیس فتا استان اردبیل عنوان کرد: در پی پایش فضای مجازی توسط تیم رصد این پلیس، مأموران با صفحه‌ای در اینستاگرام روبرو شدند که گرداننده پیج با انتشار تصاویر غیراخلاقی و نامتعارف اقدام به تبلیغ مشروبات الکلی می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: افسران سایبری این پلیس با بررسی صفحه موردنظر و انجام اقدامات فنی و پلیسی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را به همراه تجهیزات الکترونیکی شناسایی و دستگیر کردند.
دستگیری عامل تبلیغ مشروبات الکلی در اینستاگرام

رئیس پلیس فتا استان اردبیل اظهار داشت: در همان بازجویی‌های اولیه متهم اعتراف کرد که نیاز مالی و کسب درآمد علت بارگذاری و تبلیغات تصاویر نامتعارف مربوط به مشروبات الکلی بوده است.

این مقام انتظامی در پایان گفت: کاربران فضای مجازی باید دقت داشته باشند که هرگونه ناهنجاری در این محیط جرم بوده و دستگاه قضایی کشور با قانون‌شکنان برخورد جدی و لازم را خواهد داشت؛ کاربران اینترنت در صورت مشاهده صفحات مجرمانه می‌توانند آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir گزارش کنند.
برچسب ها: شیطان ، اردبیل ، ناطقان ، اینستاگرام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: شیطان اردبیل ناطقان اینستاگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد


به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، سرهنگ عباس عرب در تشریح جزئیات این خبر گفت : به دنبال اعلام چند فقره سرقت در یکی از بیمارستان های شهر سمنان رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار تیمی از ماموران کلانتری 13 گلستان قرار گرفت و آنها با توجه به اظهارات شکات و مستندات موجود تحقیقات خود را آغاز کردند.

وی با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی های انتظامی و استفاده از شیوه های هوشمند و نوین کشف جرم توانستند هویت سارق را شناسایی کنند، افزود: سارق که یکی از کارکنان خدماتی بیمارستان بود که با هماهنگی لازم با مرجع قضایی و حراست بیمارستان هنگام حضور در شیفت کاری دستگیر شد .

سرهنگ عرب با بیان اینکه سارق با سرقت کارت های بانکی بیماران و کادر درمان بیمارستان مقادیری پول را از حساب آنها به حساب چند خرده فروش مواد مخدر در سطح شهر انتقال داده بود ، تصریح کرد : در بازرسی پلیس از منزل متهم تعداد زیادی کارت بانکی و مدارک هویتی کشف و ضبط شد .

به گزارش خبرگزاری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان سمنان با اشاره به اینکه تحقیقات برای وقوع سرقت های احتمالی دیگر توسط این متهم همچنان ادامه دارد خاطر نشان کرد: دستگیری این متهم رضایت و خرسندی رئیس و کادر درمانی آن بیمارستان از عملکرد پلیس را بدنبال داشت.

دیگر خبرها

  • سارق کارت بانکی بیماران و کادر بیمارستان دستگیر شد
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • رباینده دختر نوجوان در تهران دستگیر شد
  • پلیس فتا: ۹۱ درصد حجم «آلودگی جرایم غیر اخلاقی» مربوط به اینستاگرام است
  • آمار پلیس فتا از جرایم غیراخلاقی در اینستاگرام
  • ۹۳ فقره انواع سرقت در گلستان کشف شد
  • رئیس پلیس فتا: اینستاگرام بیشترین حجم آلودگی جرایم غیر اخلاقی را دارد
  • هشدار به برگزارکنندگان لایو‌های غیراخلاقی در اینستاگرام
  • هشدار به برگزار کنندگان لایوهای غیر اخلاقی در اینستاگرام | پلیس: ۱۷۶۵ پیج مجرمانه شناسایی شد