Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

سعید خطیب زاده سخنگوی جدید وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در نخستین نشست خبری خود با اصحاب رسانه پاسخگوی سئوالات خبرنگاران شد.

اخبار سیاسی-  خطیب زاده در ابتدای سخنانش گفت: امیدوارم در دوره جدید که در خدمت شما هستم، هم در عرصه دیپلماسی رسمی و دیپلماسی عمومی در خدمتتان باشم. جنگ، جنگ روایت‌ها است که امیدوارم به کمک هم بتوانیم گام و قدمی را در این عرصه برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگاه دیپلماسی در این 7 سال تلاش کرده است از منافع کشور و ملت صیانت کند. ما شاهد برآمدن ایران قوی هستیم، به رغم تمامی مخالفت‌ها در منطقه توسط برخی متحدان ایالات متحده.

اهداف سفر ظریف به لبنان

سخنگو در ادامه درباره سفرهای منطقه‌ای وزیر خارجه ایران گفت: آقای ظریف سفری را به لبنان داشتند تا با مردم و دولت این کشور اعلام همبستگی کنند. علاوه بر مقامات با دبیرکل حزب الله لبنان هم دیداری را داشتند. از آنجا هم گفتگوهای تلفنی از جمله با دبیرکل جنبش جهاد اسلامی داشتند.

حضور هیات ایران در نشست کمیته قانون اساسی سوریه در ژنو

امروز در ژنو کمیته قانون اساسی سوریه برگزار می‌شود، هیات ایران در ژنو است.

شکستی تاریخی برای آمریکا در شورای امنیت رقم خورد

وزارت خارجه هفته بسیار شلوغی را داشت. شورای امنیت به قطعنامه آمریکا رای منفی داد و این شکست تاریخی برای آمریکا بود. این شکست تاریخی در طول تاریخ شورای امنیت بود. فرزندان این ملت متعاقب آن روزهای پرمشغله‌ای را داشتند. آمریکا درخواست توزیع متنی را داشت که نامه ایران پیش از نامه آمریکا در دبیرخانه شورا ثبت شد. بیش از چند دقیقه نگذشت که تقریبا همه اعضای دائم و غیردائم شورا با آن موضع آمریکا مخالفت کردند.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: وزارت خارجه ظریف حزب الله لبنان شورای امنیت وزارت خارجه ظریف حزب الله لبنان وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۱۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد

به گزارش «تابناک» به نقل از ستاد اطلاع رسانی نماز جمعۀ تهران، نماز جمعۀ این هفته تهران به امامت آیت‌الله سید احمد خاتمی اقامه خواهد شد.

گفتنی است، درب‌های دانشگاه تهران جهت اقامه نماز جمعه ۷ اردیبهشت سال ۱۴۰۳، ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح باز خواهند شد.

دیگر خبرها

  • محمد صدر: ایران با اسرائیل درگیر نشد، با ناتو رو در رو شد
  • آیت الله خاتمی: در مساله عفاف و حجاب دوقطبی ساخته نشود
  • خطیب نماز جمعه تهران: به زور کسی را به بهشت نخواهیم برد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • آیا دکترین هسته‌ای ایران تغییر کرده است؟
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • واکنش آمریکا به گزارش اخیر گروسی درباره ایران
  • تلاش آمریکا برای عدم دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای
  • آمریکا: با آژانس اتمی برای شفافیت بیشتر فعالیت‌های هسته‌ای ایران همکاری داریم
  • خطیب نماز جمعه این هفته تهران مشخص شد