Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره بدهی‌های باشگاه‌های ایرانی به مربیان و بازیکنان خارجی توضیحاتی را بیان کرد. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، صادق درودگر، عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره انتقاد‌هایی که به قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی مطرح شده گفت: برخی از دوستان خیال پرداز هستند و با خیال پردازی خبر تولید می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کار به یک رویه تبدیل شده و  برخی افراد به این کار اعتیاد پیدا کرده اند و می‌خواهند بگویند که از همه چیز خبر دارند.  فوتبال ایران حدود ۴۵ میلیارد تومان به خارجی‌ها بدهی دارد. تمام این مشکلات به نظام فوتبالی ما بر می‌گردد. باشگاهی را نمی‌بینید که چنین مشکلی نداشته باشد.  

درودگر در پاسخ به این سوال که چه کسانی در تصویب قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی نقش داشتند گفت: نصیرزاده، شیرازی، قنبرزاده، بهاروند و خودم در تصویب این قانون نقش داشته ایم. ما به فدراسیون فوتبال این قانون را پیشنهاد کردیم، زیرا فوتبال در اختیار فدراسیون فوتبال است و ما نقش مجری را ایفا می‌کنیم. ما پیشنهاد‌های خود را به هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ارائه می‌کنیم و در هیئت رئیسه درباره آن تصمیم گیری می‌شود.  

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ در واکنش به اینکه پس از ماجرای ویلموتس، بلافاصله قانون ممنوعیت جذب بازیکنان  و مربیان خارجی تصویب شد گفت: این قانون به ویلموتس ارتباطی ندارد و برای باشگاه‌ها وضع شده است. حمیرا اسدی، مدیر دپارتمان روابط بین الملل فدراسیون فوتبال یک برنامه مطالعاتی را آغاز کرد که گزارش آن ۳۱ اردیبهشت ماه ابلاغ شد و براساس آن شمار بازیکنان و مربیانی که در فیفا از باشگاه‌های ایرانی شکایت کرده اند، مشخص شده بود.

او درباره جذب حامیان مالی گفت: من در این زمینه کمک کننده هستم، اما کیمیاگر نیستم. بضاعت فوتبال کشور ما در سال ۷۶ به اندازه‌ای بود که تنها ۱۷ میلیارد تومان درآمد داشت، اما درآمد‌های فوتبال امسال به ۱۲۰ میلیارد تومان رسیده و بیشتر این پول دریافت شده است. پرونده‌های شکایت مربوط به دوره من نبود، اما در حال حاضر با ۳ وکیل ۳ پرونده مختلف را پیگیری می‌کنیم و رای برخی از این پرونده‌ها نیز صادر شده است.

درودگر در ادامه گفت: در حال حاضر کشور ما شرایط ویژه‌ای دارد و هیچ کشور دیگری مانند ما نیست. محدودیت‌های اقتصادی زیادی داریم و نباید در باتلاق بدهی فرو برویم. گزارش اسدی برای سال قبل بود و امکان دارد مربیان و بازیکنانی که اکنون در لیگ ایران شاغل هستند، به جمع شاکیان اضافه شوند. قانون ممنوعیت جذب بازیکن و مربی خارجی، یک تصمیم مدیریتی برای بهبود وضعیت فوتبال کشور است. در حال حاضر کار به جایی رسیده که AFC  و فیفا بدون مطالعه پرونده ها، به ضرر ما رای می‌دهند. ۱۰۰ درصد با قانون ممنوعیت جذب بازیکنان و مربیان خارجی موافقم و در شرایط فعلی این تصمیم را به سود فوتبال کشور می‌دانم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: صادق درودگر فدراسیون فوتبال ویلموتس قانون ممنوعیت جذب بازیکنان بازیکنان و مربیان خارجی فدراسیون فوتبال میلیارد تومان هیئت رئیسه پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد

مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان از انجام مقدمات برای امضای توافقنامه چهارجانبه با دانشگاه علوم پزشکی کرمان، سازمان پزشکان بدون مرز و موسسه کنشگران توسعه درخصوص آغاز فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس (MSF) در کرمان خبرداد و گفت:زمینه برای انجام این مهم فراهم آمد.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو روح الله خضری پور مدیرکل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان در نشست مشترک با رییس سازمان پزشکان بدون مرز سوئیس در ایران، پیرامون آغاز به کار سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) در کرمان به بحث و تبادل نظر پرداخت.

وی بیان کرد: با توجه به حضور اتباع خارجی در استان کرمان و هزینه‌های بالای درمانی این افراد، پیگیری‌های مکرر از سوی اداره کل امور اتباع استان برای رفع موانع حضور و فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان با دانشگاه علوم پزشکی و سازمان‌های مرتبط انجام و زمینه فعالیت این سازمان در استان مهیا شد.

خضری‌پور به توافقنامه چهارجانبه بین اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان، دانشگاه علوم پزشکی، سازمان پزشکان بدون مرز (MSF) و موسسه کنشگران توسعه فردا اشاره و بیان کرد: مقرر شد سازمان مذکور با فراهم‌سازی امکانات و تجهیزات اقدامات لازم را انجام دهد.

دیگر خبرها

  • مربیان استقلال در روز تعطیل به محل کار رفتند
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • در صورت مساوی بودن امتیاز، تفاضل گل تعیین‌کننده است
  • قنبرزاده: باشگاه‌ها برای بیانیه‌نویسی مسابقه گذاشته بودند
  • مقدمات فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در کرمان
  • تفاهم‌نامه فعالیت سازمان پزشکان بدون مرز در استان کرمان امضا شد
  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • حدادی: بدهی پرسپولیس به بانک شهر را به صورت تهاتری می‌پردازیم