Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@23:46:33 GMT

انصاری‌فرد با آ.ا.ک آتن برای فصل جدید به توافق رسید

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۰۶۱۹

انصاری‌فرد با آ.ا.ک آتن برای فصل جدید به توافق رسید

نشریه یونانی از توافق کریم انصاری فرد با آ.ا.ک آتن یونان برای فصل جدید خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت تایمز یونان، کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی بعد از جدایی از تیم السیلیه قطر راهی فوتبال اروپا خواهد شد. مهاجم سابق المپیاکوس این بار به رقیب این تیم یعنی آ.ا.ک  آتن یونان خواهد پیوست تا در کنار احسان حاجی صفی دو ایرانی لیگ فوتبال یونان در فصل جدید باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می شود قرارداد او با این تیم یونانی ۶۰۰ هزار یورو ارزش مالی دارد.

او در سال ۲۰۱۸ به ناتینگهام فارست پیوست ولی در این تیم به بازی گرفته نشد تا اینکه تصمیم به حضور در السیلیه قطر گرفت و اکنون بار دیگر او راهی فوتبال اروپا و این بار تیم آ.ا.ک آتن یونان می شود.

روز قبل نیز رسانه های یونانی از توافق نهایی احسان حاج صفی با تیم آریس برای فصل بعد خبر دادند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کریم انصاری فرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۰۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد

باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات مالی هنوز نتوانسته است به تعهدات مالی‌اش در قبال سرمربی سابقش عمل کند.

به گزارش مشرق، بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

بررسی‌های ایسنا در این زمینه نشان می‌دهد، دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

منبع: ایسنا

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • خانه انصاری ارومیه میزبان گردشگران خواهد شد
  • اگر حزب الله نبود اسرائیل به اکثر مناطق لبنان تجاوز می‌کرد
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند! (+عکس)
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • عضو ارشد جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید اسرائیل منجر به توافق نمی‌شود
  • تصویب تشکیل بنیاد شیخ انصاری در دزفول
  • خروج رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق آتش‌بس صحت ندارد
  • حاج‌صفی وارد بازی قهرمانی شد