Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت از محل افزایش قیمت بنزین سالانه حدود ۷۲ هزار میلیاردتومان درآمد دارد اما حتی یک ریال هم به مبلغ یارانه نقدی مردم اضافه نشده است. - اخبار استانها -

رمضانعلی سنگدوینی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در گرگان اظهار داشت: اگر فسادهای اقتصادی در حوزه‌های مختلف برچیده شود از نظر تامین منابع مالی در کشور مشکلی نخواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به درآمدهای دولت از محل افزایش قیمت بنزین و مصرف روزانه حدود 90 تا 100 هزار لیتر بنزین در کشور اشاره کرد و گفت: با افزایش قیمت بنزین سالانه حدود 72 هزار میلیارد تومان درآمد عاید دولت می‌شود اما از سال 89 تاکنون حتی یک ریال به یارانه 45 هزار و 500 تومانی مردم اضافه نشده است.

نامه "حاجی‌بابایی" به "زنگنه" و "دژپسند" درباره فروش سلف نفتیعضو کمیسیون بودجه مجلس:طرح فروش اوراق سلف نفتی مشکل قانونی داردزنگنه: در فروش اوراق سلف نفتی قرار نیست کار خلاف قانون انجام شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان داشت: با ارز 25 هزار تومانی و تورم افسارگسیخته، چگونه می‌توان انتظار داشت مردم با مبلغ ناچیز یارانه بتوانند گوشه‌ای از مشکلات زندگی خود را برطرف کنند.

وی با اشاره به طرح بنزینی مجلس گفت: در این طرح بنزین نه به خودروها بلکه به ازای هر فرد مطرح شده که البته نیازمند بررسی‌های بیشتر است.

سنگدوینی افزود: دولت باید برنامه زودبازده و ضربتی برای بهبود معیشت مردم ارائه کند و مبلغ یارانه نقدی را هم افزایش دهد.

وی درباره فروش نفت در بورس انرژی هم گفت: قرار است در این برنامه قرار است دولت 200 هزار بشکه نفت در بورس عرضه کند. ما هم هفته قبل درباره این موضوع چیزهایی شنیدیم و در کمیسیون انرژی مجلس چنین چیزی مطرح نشده بود.

عضو مجمع نمایندگان گلستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: عرضه اوراق سلف نفتی برای جبران کسری بودجه دولت است. اختلاف‌نظرهایی درباره طرح دولت وجود دارد و از همه مهم‌تر اینکه طبقات متوسط و ضعیف نمی‌توانند نفت بخرند و حتی خیلی‌ها نمی‌دانند بورس چیست. بنابراین عرضه نفت در بورس کمکی به معیشت مردم نمی‌کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر دولت قرار است طرحی اجرا کند باید از مسیر کارشناسی مجلس شورای اسلامی بگذرد.

انتهای پیام/582/ح

R41471/P1357/S6,70/CT1 بیشتر بخوانید... آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ارائه گزارش مرکز پژوهش‌‌های مجلس درباره فروش اوراق سلف نفتی به کمیسیون بودجه سه شنبه؛ جلسه مشترک مجلس و دولت درباره عرضه اوراق سلف نفتی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... آمادگی مجلس برای کمک به دولت برای حل مشکلات اقتصادی/ مردم با خرید اوراق سلف نفتی مالک نفت نمی‌شوند ارائه گزارش مرکز پژوهش‌‌های مجلس درباره فروش اوراق سلف نفتی به کمیسیون بودجه سه شنبه؛ جلسه مشترک مجلس و دولت درباره عرضه اوراق سلف نفتی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۳ امید و تولید به نیشکر هفت‌تپه برگشت/ پایان تجمع ۷۰ روزه کارگران ۴ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۵ گزارش|کرونا در ‌کهگیلویه و بویراحمد شوخی بیش نیست / مردم خطر را عادی‌انگاری کرده‌اند ۶ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد ۷ ‌با این ستاره‌ها| رزمنده هنرمندی که فرمانده‌ای دلسوز و شجاع بود؛ شهید مصدق‌فر به گمنامی علاقه داشت ۸ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از دورهمی فرهنگیان با چاشنی اشک شوق / نوستالژی ماندگار در ۱۰۰ سالگی آموزش و پرورش اصفهان نماینده کاشان در مجلس: امارات باید از فلسطین عذرخواهی کند/ پاسخ دستگاه دیپلماسی در زمان مناسب گزارش ویدئویی| روایت تسنیم از شهیدی که پیکرش ۸ سال بعد از عملیات والفجر به ایران بازگشت / شهید شهرانی چگونه به شهادت رسید؟ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد مهمترین اخبار تسنیم مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم مصرف برق ۱۰۶ میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است مراسم عزاداری در حسینیه امام خمینی(ره) به‌صورت عمومی برگزار نمی‌شود گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فروش اوراق سلف نفتی کمیسیون انرژی مجلس افزایش قیمت بنزین مجلس شورای اسلامی درباره فروش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سپهر خلجی در گفت‌وگویی، درباره انتقادات نمایندگان مجلس به دولت درباره مسائل ارزی، گفت: من هم به خودمان به عنوان دولت و هم به فعالان حوزه سیاسی توصیه می‌کنم که مهم‌ترین مسئله ما حل مشکلات مردم است. اگر حرفی بزنیم که از درون آن اختلاف، التهاب، حاشیه و مانع برای خدمت به مردم ایجاد شود این حتماً امر برای هرکدام از طرفین ناپسند است.

بنابر روایت ایلنا، رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با بیان این‌که مسئله امروز ما این است که درگیر یک جنگ بزرگ همه جانبه اقتصادی و فرهنگی با جبهه استکبار هستیم، تاکید کرد: همه باید این را درک کنند و هر حرفی که این جبهه را تضعیف کند، حتماً کار ناپسندی است. تمام تلاش دشمن ایجاد ضربه به اقتصاد برای فشار مردم است. حالا اگر حرفی بزنیم که به اهداف دشمن کمک کند حتماً این کار از هر جایی که باشد کار ناپسندی است. توصیه به خودم و همه هست ما نباید فرصتی را که می‌تواند در جهت خدمت به مردم صرف شود باید هم در این مسیر صرف شود، برای ایجاد مشکلات بگذاریم.

وی ادامه داد: مسائل ارزی در بانک مرکزی بسیار روشن است، بالاخره همه در سطوح مختلف دسترسی دارند. گزارش‌های بانک مرکزی وجود دارد و به صورت روزانه و مرتب در حال انتشار است. در واقع اقداماتی که برای تامین ارز بخش‌های مختلف صنعت، بهداشت و جهاد کشاورزی و برای بحث دارو انجام شده و در حال انتشار است، این‌ها چیزهای پنهانی نیست. این‌ها باید بالاخره به این آمارهای رسمی که منتشر می‌شود توجه کنند از آن طرف هم همه بدانند که ما درگیر یک جنگ اقتصادی با دشمن هستیم و باید همدیگر را کمک کنیم برای اینکه بتوانیم از این مرحله عبور کنیم.

خلجی در مورد علت انتقادات نمایندگان به دولت در روزهای پایانی عمر مجلس یازدهم، بیان کرد: حال ان‌شاالله که از روی دلسوزی است، ما برخی از مباحثی که مطرح می‌شود را از روی دغدغه می‌دانیم. منتها وقتی که همه ما دسترسی به مسئولین کشور در حوزه اقتصاد و بانک مرکزی داریم و گزارشات آنها هم به صورت مرتب منتشر می‌شود، بالاخره هنگامی که مشاهده می‌کنیم تورم ما بعد از سال‌ها که بالای ۴۰ درصد بوده است، امروز وارد کانال ۳۰ درصد می‌شود، این نشان می‌دهد یک جریانی، تیمی، مجموعه‌ای در حال برنامه‌ریزی هستند و تلاش می‌کنند و همه باید کمک کنیم موفق شوند و ان‌شاالله نقدها را دلسوزانه هم ما و بقیه طوری بیان کنیم که رضای خداوند درون آن باشد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900726

دیگر خبرها

  • جدول درآمدهای نفتی و مالیاتی دولت در بودجه ۱۴۰۳ تصویب شد
  • موافقت مجلس با جدول شماره ۵ درآمد‌های بودجه ۱۴۰۳
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • انتقاد یک نماینده مجلس از سیاست های نادرست ارزی دولت/ کالاهای اساسی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • گزارش سالانه کمیسیون حقوق بشر کانادا منتشر شد
  • کالا‌های اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت ۲ تا ۳ برابری به دست مردم می‌رسد
  • ذاکر : از نظر شرعی، هیچ منع قانونی یا مذهبی برای تعطیلی شنبه وجود ندارد/ اتاق بازرگانی و بخش خصوصی از تعطیلی شنبه حمایت می‌کنند + فیلم
  • قیمت دو برابری کالا‌های اساسی با جود تخصیص ارز ترجیحی
  • قالیباف به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • مجلس بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ را بررسی می‌کند