Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-01@16:12:01 GMT

امدادرسانی به 193 نفر حادثه دیده در مرداد 99

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۲۶۸۳

امدادرسانی به 193 نفر حادثه دیده در مرداد 99

ایسنا/اردبیل مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به 193 نفر حادثه دیده در مرداد سال جاری در سطح استان خبر داد.

رامین معبودی سوم شهریور جلسه شورای معاونین با اعلام این خبر تصریح کرد: در مرداد سال جاری نجاتگران جمعیت هلال احمر برای امدادرسانی به 56 مورد حادثه اعزام شده اند.
وی ادامه داد: 42 مورد از این حوادث جاده ای، 9 مورد کوهستان، 3 مورد شهری، یک مورد دریایی- ساحلی و یک مورد سیل و آبگرفتگی بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه در این حوادث مجموعا 193 حادثه دیده وجود داشت، تصریح کرد: 158 نفر در حوادث جاده ای، 28 مورد کوهستان، 6 نفر شهری و یک نفر در حادثه دریایی- ساحلی خدمات امدادی را دریافت کرده اند.
معبودی افزود: در این حوادث 114 نفر دچار مصدومیت شده بودند که 31 نفر از آن ها توسط عوامل جمعیت هلال احمر استان به مراکز درمانی انتقال و 4 نفر از حادثه دیدگان درحوادث شهری اسکان داده شده اند. 
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان اینکه برای امدادرسانی به این حادثه دیدگان 65 تیم عملیاتی به محل حوادث اعزام شده اند، اضافه کرد: در این حوادث 260 نیروی عملیاتی جمعیت هلال احمر با 96 دستگاه خودروی امدادی به یاری حادثه دیدگان شتافته اند.
معبودی ادامه داد: تلفن گویای 112 به صورت رایگان و 24 ساعته در هر نقطه ای از استان آماده پاسخگویی به هموطنان خواهد بود تا علاوه بر دریافت گزارش های امداد و نجات، پاسخگوی سوالات و موارد آموزشی نیز باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی امدادرساني حادثه جمعیت هلال احمر استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 

ناصر صبوری غیاثوند سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۷ صبح امروز گزارشی مبنی بر برخورد ۳ دستگاه خودروی پژو ۲۰۶، کامیون بنز و پراید در کیلومتر ۳۵ آزاد راه قزوین - تهران بعد از آمادگاه به مرکز کنترل عملیات جمعیت هلال احمر استان قزوین اعلام شد.

وی ادامه داد: بلافاصله تیم امداد و نجات پایگاه شهدا آبیک همراه با ست نجات و آمبولانس جمعیت هلال احمر شهرستان آبیک به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین افزود: در این حادثه راننده خودروی پراید بر اثر شدت جراحات فوت کرد.

علت حادثه در دست بررسی است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • رهاسازی مصدومان دو حادثه سقوط خودرو به دره در باغملک و دزفول
  • یک فوتی بر اثر واژگونی خودرو در آزاد راه قزوین به تهران
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • برگزاری مانور تیم سحر هلال احمر در قزوین
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با یک کشته و سه مصدوم
  • برخورد ال ۹۰ با گاردریل در آزادراه کاشان - قم با ۴ فوتی و مصدوم + عکس
  • اجرای گام سوم طرح یاس در اردبیل
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد