Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا میر بهاءالدین در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این پایگاه در زمینی به مساحت یکهزار متر مربع و زیربنای ۱۲۵ متر مربع ساخته شده است.

وی با بیان اینکه این پایگاه به یادمان شهید سپهبد قاسم سلیمانی نامگذاری شده است، گفت: این پایگاه شامل فضای اسکان اضطراری، درمانگاه، مکان استراحت امدادگران و اتاق میهمان است و در پنج کیلومتری شهرستان زاهدان قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: ۲۱ خانه هلال روستایی و پایگاه‌های امداد همزمان با هفته دولت در این استان افتتاح می‌شود.

وی اظهارداشت: تقویت و توسعه خانه‌های هلال موجب آمادگی بیشتر و توانمندسازی جوامع محلی برای مقابله با آسیب‌ها و کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث غیرمترقبه می‌شود.

 میر بهاءالدین افزود: هدف اصلی از توسعه خانه‌های هلال، برگزاری دوره‌های آموزش همگانی کمک‌های اولیه، آمادگی در برابر مخاطرات در شهرستان‌ها و مناطق روستایی است تا با توانمندسازی و آمادگی جوامع محلی در امر امدادرسانی در زمان حوادث و سوانح تا رسیدن نیروهای امدادی هر فرد امدادگر خانواده خود باشد.

وی اجرای مانور درمان اضطراری با حضور پزشکان متخصص و عمومی روستای حاجی آباد زاهدان، اجرای مانور توانبخشی در زابل به منظور  ارزیابی، معاینه و مشاوره رایگان به بیماران دارای اختلالات جسمی و حرکتی و ارائه خدمات توانبخشی، افتتاح کانون دانشجویی دانشگاه بین المللی هیرمند، اجرای طرح کارزار رسانه با شعار یاری‌گران زندگی در ایرانشهر، سراوان و زابل را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده هفته دولت در استان ذکر کرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان ادامه داد: همچنین همزمان با این ایام طرح حمایت ماندگار با اهدای خون توسط امدادگران و جوانان و داوطلبان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدای کارمند در جمعیت هلال احمر استان، اجرای طرح کاروان سلامت و طرح نیابت (دیدار و دلجویی از خانواده های  بیماران ، معلولان و سالمندان ) انجام خواهد شد.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح سازمان امداد و نجات هلال‌ احمر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح سازمان امداد و نجات هلال احمر هفته دولت افتتاح طرح سازمان امداد و نجات هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی

‌مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران ۷ نفر از اهالی بومی منطقه دیزج‌دیز خوی که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات این شهرستان رفته بودند را نجات دادند.

حمید محبوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از نجات ۷ نفر از هموطنان گرفتار در ارتفاعات دیزج‌دیز شهرستان خوی خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: امروز جمعه چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به دنبال گزارشی مبنی بر گرفتاری ۷ نفر از اهالی بومی در ارتفاعات دیزج‌دیز شهرستان خوی، تیم امداد نجات هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان‌غربی گفت: نجاتگران با حضور به موقع در این عملیات و با توجه به صعب‌العبور بودن مسیر و باتلاقی‌شدن معبرها به علت بارش زیاد باران در نهایت با استفاده از تراکتور توانستند همه نفرات حادثه دیده را که در میان آنها زنان و کودکان هم بودند را از ارتفاعات و مسیل های سیلابی نجات داده و به منطقه امن منتقل کنند.

محبوبی تصریح کرد: در این عملیات اقلام زیستی در میان حادثه‌دیدگانی که برای جمع‌آوری گیاهان کوهی به ارتفاعات صعود کرده و گرفتار شده بودند، توزیع شد.

کد خبر 750374

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی
  • نجات ۷ نفر از اهالی بومی منطقه در ارتفاعات شهرستان خوی
  • امدادرسانی نیرو‌های عملیاتی هلال احمر به بیش از ۱۹۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی / ۷۸ عملیات امداد و نجات در ۴۸ ساعت گذشته صورت گرفت
  • نجات دختر ۱۴ ساله روستای چرمه سرایان با تلاش امدادگران
  • دختر ۱۴ ساله گرفتار در حوض انبار با کمک امداد گران نجات یافت
  • نجات کوهنوردان مفقود شده در ارتفاعات بام و صفی آباد
  • دو مفقودی ارتفاعات کوه «شاه‌حسن» بام و صفی‌آباد نجات پیدا کردند
  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • دستور دادستانی برای راه‌اندازی پایگاه امداد دریایی گناوه