Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل انجمن نوای باران گفت: فرهنگ سازی در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقاء روحیه مردم در دوران مبتلا به ویروس کرونا از مسئولیت های شاخص سازمان های مردم نهاد می باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ آزاد سهرابی مدیر عامل انجمن نوای باران در گفتگو با خبرگزاری برنا اظهار داشت: با توجه به مسئولیت اجتماعی سازمان های مردم نهاد در قبال جامعه، سازمان مردم نهاد نوای باران در جهت انجام وظیفه اجتماعی خود به عنوان سربازان سلامت، کار تولید مجموعه آثار و محتواهای فرهنگی و مورد نیاز جامعه در جهت مقابله با بیماری کرونا، در دستور کار خود قرار داد و فرهنگ سازی در خصوص مسئولیت‌های اجتماعی و ارتقاء روحیه مردم در این دوران از مسئولیت های شاخص سازمان های مردم نهاد می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سهرابی در پاسخ به  گروه اجتماعی خبرگزاری برنا از اقدامات و اهداف این سازمان این چنین گفت: سیاست این سازمان در مقابله با این بیماری انجام اقدامات فرهنگی در سطح وسیع برای چگونگی زندگی با ویروس کرونا می باشد،  تاکنون اقدامات کنترل کننده خوبی انجام شده و مشکل جدی در این خصوص وجود نداشته، نباید ویروس کرونا را شوخی گرفت چرا که ساده انگاری این بیماری پذیرفتنی نیست.

تولید و توزیع ماسک رایگان در نایسر

مدیر عامل انجمن نوای باران در خصوص اولین گام این انجمن در تولید و توزیع  ماسک رایگان در نایسر این چنین گفت: در مرحله اول حدود ۱۰هزار ماسک توزیع شد و سپس به منظور حفظ سلامتی دانش آموزان عزیز و شرکت در امتحانات نهایی در دومین مرحله تعداد ۲هزار ماسک در میان دانش آموزان توزیع گردید، در تیرماه و با همکاری چند سازمان مردم نهاد دیگر کمپینی با عنوان هناسه ی سنه در جهت جمع آوری ماسک به منظور توزیع رایگان میان اهالی بی بضاعت شهر سنندج از اقدامات دیگر نوای باران می باشد که این کمپین موفق به جمع اوری و توزیع حدود ۲۵ هزار ماسک گردید و سپس انجمن نوای باران در راستای اهمیت ماسک گذاری در مقابله با این بیماری درصدد برآمد تا با انجام یک کار فرهنگی اصولی و ارزشمند باردیگر رسالت فرهنگی خویش را به انجام برساند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان نوای باران مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۱۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام کلانتری خاندانی، در این نامه از مدیران عامل سازمان‌های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و سازمان تأمین اجتماعی نیروهای مسلح، خواستار ثبت اسناد ارسالی داروخانه‌ها در سایت سازمان‌های بیمه گر شده است.

وی با تاکید بر پیگیری رعایت مفاد بند ل تبصره بودجه و لزوم ایجاد داشبورد شفاف برای اطلاع رسانی در پرداخت‌ها، تصریح کرد: میزان تسویه هر صندوق بیمه‌ای به صورت شفاف قابل مشاهده باشد.

کد خبر 6090996 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • پرداختی بیمه ها به داروخانه ها شفاف سازی شود
  • نوای ساز ارکستر سمفونیک تهران در قلعه فلک‌الافلاک می‌پیچد
  • ۱۶۰ میلیون نفر سالانه قربانی بیماری‌های ناشی از کار می‌شوند | راهکارهای ارتقاء فرهنگ ایمنی در محل کار
  • برپایی ایستگاه سلامت در سیب و سوران
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • سازمان تامین اجتماعی به حداقل تعهدات درمانی خود در خصوص بیمه شدگان در شوش و کرخه عمل کند
  • لزوم افزایش فرهنگ‌سازی جهت تفکیک زباله از مبدا
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند