Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/یزد مدیر عامل شرکت برق منطقه‌ای یزد اعلام کرد: استان یزد از سوی مرکز پایش بار کشور به عنوان یک از استان‌های موفق در زمینه کنترل بار صنایع بزرگ و کوچک در هفته گذشته معرفی شد.

«ابوالفضل اسدی» در سیزدهمین نشست ستاد کاهش پیک بار استان یزد با اشاره به شرایط سخت هفته گذشته و با توجه به افزایش دمای کشور و استان، کاهش ذخیره‌گردان نیروگاه‌ها را یادآور شد و افزود: طی هفته گذشته ذخیره بار گردان به حداقل میزان خود رسید که خوشبختانه با همکاری، هماهنگی و عملکرد موفق شرکت‌های توزیع نیروی برق استان و برق منطقه‌ای یزد توانستیم از این هفته به خوبی عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که استان یزد در جلسه مرکز پایش بار هفته گذشته به عنوان یکی از استان‌های برتر در زمینه کنترل بار صنایع بزرگ و کوچک معرفی شد، از اقدامات و هماهنگی‌های مناسب انجام شده در شرکت توزیع نیروی برق استان جهت کنترل بار ادارات استان تقدیر کرد و خواستار تحلیل نتایج بدست آمده، پیگیری کاهش بار ادارات استان تا حداکثر پتانسیل ممکن و تداوم همکاری دو شرکت برای گذر موفق از ایام باقیمانده پیک شد.

«فاطمه زارع» رئیس گروه مدیریت مصرف شرکت برق منطقه‌ای یزد ضمن ارائه گزارش از مصوبات اجرا شده در یک هفته گذشته، ارسال پیامک به مشترکین، آگاه‌سازی مشترکین از وضعیت شبکه برق و پایش مشترکین هدف را، از جمله اقدامات انجام شده در زمینه استفاده از ظرفیت استارت‌آپ‌ها در بخش توزیع عنوان کرد.

وی افزود: پایش و کنترل بار ادارات به صورت روزانه انجام شده و گزارش رده‌بندی مصرف مشترکین اداری توسط شرکت توزیع نیروی برق استان به استاندار یزد ارسال شده است.

«رضا رضی» رئیس اداره بهره‌برداری AOC برق منطقه‌ای یزد هم در این نشست گزارشی از وضعیت کنترل پیک کشور و استان در هفته گذشته، پیک نیاز مصرف ماهانه شب و روز استان، میزان بار مدیریت شده در استان ارائه داد.

وی سقف پیک برق منطقه‌ای یزد در هفته ۲۱ سال را به میزان ۵۸۳ مگاوات و سقف پیک شرکت توزیع نیروی برق را در این هفته به میزان ۸۸۶ مگاوات دانست و افزود: هفته گذشته به لحاظ شرایط شبکه برق کشور هفته بسیار سختی در مدیریت بار بود.

«محمد فراتی» مدیر دیسپاچینگ و فوریت‌های شرکت توزیع برق استان یزد نیز در ادامه وضعیت پیک بار توزیع و پیش‌بینی وضعیت دمایی استان را گزارش داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای یزد، وی با ارائه نمودارهای رفتار بار شرکت توزیع نیروی برق استان در طول هفته‌ گذشته، اجرای طرح‌های مدیریت بار ادارات استان و همچنین هماهنگی با صنایع حوزه توزیع برای مدیریت بار را تاثیر گذار دانست و افزود: مدیریت بار ادارات استان پس از پایان ساعت اداری و اجرای سایر برنامه‌های مدیریت بار، تاثیر مهمی در کاهش بار  توزیع داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی برق منطقه اي يزد پيك مصرف برق برق صنایع توزیع نیروی برق استان شرکت توزیع نیروی برق بار ادارات استان برق منطقه ای یزد هفته گذشته مدیریت بار کنترل بار استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، احسان سابقی نیا به تشریح اقدامات این شرکت در سال گذشته و برنامه‌های پیش رو در حوزه فناوری و دانش‌بنیان اشاره و اظهار کرد: این شرکت به عنوان اولین و تنها سرمایه‌گذار خطرپذیر در شرق کشور، از ابتدای تاسیس تاکنون در ۱۱ پروژه سرمایه‌گذاری کرده است.

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی بیان کرد: اولویت شرکت در سال ۱۴۰۲ به ارتقا وضعیت سرمایه‌گذاری‌های گذشته اختصاص یافت که بدین منظور برای شرکت‌هایی که فرآیند استقرارشان کامل شده بود، به بازارسازی برای تجاری شدن فعالیت آن‌ها پرداختیم و برای شرکت‌هایی هم که در مرحله قبل از بهره‌برداری قرار داشتند، با انجام اقدامات حمایتی شاهد شروع تولید در مجموعه‌های مذکور بودیم.

وی میزان افزایش تولید در شرکت‌های سرمایه‌پذیر را حداقل دو برابر عنوان کرد و افزود: با حمایت و کمک شرکت صنایع پیشرفته رضوی، عمده شرکت‌های سرمایه‌گذاری شده وارد مرحله تولید شدند که همراه با افزایش میزان اشتغالزایی در آن‌ها بود.

سابقی نیا سرمایه‌گذاری خطرپذیر در فناوری‌های پیشرفته را ماموریت اصلی این شرکت دانست و خاطرنشان کرد: در سال جاری همچنین در راستای اولویت‌های اساسی کشور و زنجیره ارزش آستان قدس رضوی، نسبت به سرمایه‌گذاری‌های جدید اقدام خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی با اشاره به فلسفه برگزاری رویداد دعوت تصریح کرد: در دو سال گذشته شرکت صنایع پیشرفته رضوی با هدف برقراری ارتباط میان فناوران و سرمایه‌گذاران، سلسله رویدادهایی را با حضور این دو گروه برگزار کرد که در سال ۱۴۰۲ شاهد دومین رویداد دعوت با محوریت حوزه سلامت و درمان بودیم.

وی ادامه داد: از بین ۷۰ طرح واصله به دبیرخانه رویداد دعوت و پس از بررسی‌ها و داوری‌های اولیه صورت گرفته، ۱۲ طرح به مرحله داوری نهایی راه پیدا کرد و در نهایت سه طرح انتخاب شد. این اقدام در سال ۱۴۰۳ نیز مد نظر است و در حال بررسی‌های اولیه هستیم.

سابقی نیا افزود: در بستر رویداد دعوت دو، از یک شرکت دانش‌بنیان فعال که در حوزه توانبخشی توانسته بود با بهره‌گیری از علم و نیروی خلاق خود ربات کمک حرکتی برای معلولین با ضایعه نخاعی را طراحی و تولید کند تقدیر و از محصول آن رونمایی شد.

مدیرعامل شرکت صنایع پیشرفته رضوی با اشاره به تشکیل انجمن‌ها و اتاق خدمت توسط این شرکت در سال گذشته اظهار کرد: با ایجاد اتاق‌های خدمت در حوزه‌های مورد نیاز شرکت‌های دانش‌بنیان، مجموعه‌هایی که با مشکلات متعددی در حوزه‌های مختلف قضایی، گمرک، بازرسی، جذب سرمایه‌گذار خارجی و... روبرو هستند، می‌توانند در این اتاق خدمت حضور یابند و مشکلات خود را مطرح و مشاوره لازم را دریافت کنند. علاوه ‌براین می‌توان ارتباط بین شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران را برقرار کرد.

وی ادامه داد: در سال گذشته همچنین نشست‌های مختلفی به میزبانی شرکت صنایع پیشرفته رضوی و با حضور مسئولان و نمایندگان شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد تا این شرکت‌ها بتوانند سوالات خود را در حوزه‌های مختلف نظیر بازار، صادرات و... راحت و بی واسطه با مسئولان در میان بگذارند.

سابقی‌نیا از برقراری ارتباط میان شرکت صنایع پیشرفته رضوی با مجموعه دانشگاه‌های استان خراسان رضوی خبر داد و افزود: چتر حمایتی این شرکت در حوزه دانشگاهی باز است و در تلاش هستیم از طریق برقراری ارتباط با دانشگاه‌ها، گام‌های بزرگی را در حوزه زنجیره ارزش آستان قدس رضوی با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان برداریم.

منبع: آستان نیوز

دیگر خبرها

  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • ۵ هزار میلیارد تومان دیگر به بورس انرژی تزریق شد
  • تزریق ۵۰۰۰ میلیارد نقدینگی به بورس انرژی
  • برای دومین بار؛ تزریق ۵ هزار میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی
  • افزایش ‌مسمومیت ناشی از مصرف قارچ‌های سمی در لرستان طی هفته گذشته
  • ۵۰۰۰ میلیارد تومان نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • همت والای کارگران زمینه ساز تحقق شعار سال خواهد شد
  • افزایش ۵ درصدی میزان مصرف گاز در زنجان
  • رونق تولید و اشتغال‌زایی؛ ثمره سرمایه‌گذاری خطرپذیر شرکت صنایع پیشرفته رضوی در پروژه‌های فناورانه