Web Analytics Made Easy - Statcounter

خادمی با بیان اینکه طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی پروژه های استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد، گفت: هفته دولت فرصتی برای ارائه عملکرد دستگاه های دولتی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «سید موسی خادمی» در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: طی هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی پروژه های استان با اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد تومان انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار لرستان اظهار داشت: از این میزان اعتبار، پروژه های عمرانی حدود ۷۵۰ میلیارد تومان و پروژه های اقتصادی و سرمایه‌گذاری استان ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه را از اعتبار ذکر شده به خود اختصاص داده است است.

 

 وی با بیان اینکه در دولت اسلامی مسئولان خادمان مردم هستند، افزود: هفته دولت فرصت مغتنمی است که عملکرد دستگاه های اجرایی برای مردم منعکس شود.

 

خادمی با برشمردن برخی برنامه های هفته دولت در استان، ابرازکرد:  نسبت پروژه های افتتاحی در استان به طرح های کلنگ زنی بیشتر خواهد بود و در نظر داریم پروژه های نیمه تمام و اولویت دار را با پیگیری به اتمام برسانیم.

 

وی همچنین با اشاره به برخی طرح های در دست اقدام در استان لرستان، افزود: طرح تفصیلی شهر خرم آباد تکمیل و آماده است.

 

خادمی با اشاره به طرح ساماندگی پادگان «07» بیان کرد: تفاهم لازم بین ارتش و شهردای برای ساماندهی پادگان "۰۷" انجام شده است.

 

وی ادامه داد: سهم شهرداری در این تفاهم نامه برای ساماندهی خیابان انقلاب و سایر نقاط حساس شهر اختصاص پیدا خواهد کرد.

 

استاندارلرستان خاطرنشان کرد: برای ساماندهی قلعه فلک الافلاک طبق تفاهم نامه ۶۹۰ میلیارد ریال را برای تخلیه پادگان سپاه حضرت ابوالفضل(ع) پرداخت کردیم.

 

وی افزود: ساخت پادگان جدید سپاه حضرت ابوالفضل(ع) بیش از ۴۰ درصد پیشرفت داشته است که ان شاالله به زودی تکمیل خواهد شد.

 

خادمی اظهار کرد: در آینده ای نزدیک هم ساماندهی اطراف قلعه تاریخی فلک الافلاک و هم تکمیل و بهره برداری ساختمان جدید پادگان را خواهیم داشت.

پایان پیام/85

منبع: شبستان

کلیدواژه: تفاهم نامه عملکرد دولت پروژه های عمرانی میلیارد تومان هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۴۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • وظیفه دستگاه اجرایی برای تامین امنیت غذایی مردم
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود