Web Analytics Made Easy - Statcounter

میثم الله مرادی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحدبانه در گفت وگو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره شاخص ترین رشته‌های این واحد دانشگاهی برای پذیرش بدون آزمون اظهارکرد: مهم‌ترین و شاخص ترین رشته‌های بدون آزمون واحد بانه شامل رشته آموزش ابتدایی، حسابداری، تربیت بدنی و مهندسی کامپیوتر می‌شود که بیشترین متقاضی را در شهرستان بانه دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این رشته‌ها، در 18 رشته دیگر نیز ثبت نام بدون آزمون خواهیم داشت.

وی افزود: مهم‌ترین سیاست ما برای تبلیغ رشته‌های بدون آزمون، فعالیت‌ در فضای مجازی بود به طوری که از طریق کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی، امکانات و زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری دانشگاه آزاد واحد بانه را تبلیغ کردیم. علاوه بر فضای مجازی، انجام تبلیغات در قالب بنر و بیل بورد نیز در داخل شهر صورت گرفته است.

الله مرادی ادامه داد: انجام مشاوره تحصیلی برای متقاضیان و مراجعان به دانشگاه، از دیگر سیاست‌های ما برای پذیرش دانشجو است؛ در فرآیند مشاوره باتوجه علایق و بازار کار، مشاوره‌های لازم در خصوص انتخاب رشته به داوطلبان داده خواهد شد تا پس از گذشت چندماه از آغاز تحصیلی، شاهد ریزش دانشجو نباشیم. متاسفانه در گذشته باوجود تعداد بالای ثبت نام کنندگان، پس از مدتی 20 الی 30 درصد دانشجویان ریزش داشتند.

رئیس دانشگاه آزاد واحد بانه تصریح کرد:خوشبختانه باتوجه به این که امسال حدود 33 درصد افزایش دانشجو را نسبت به ترم‌های گذشته داشته‌ایم، موفق به جلوگیری از ریزش دانشجویان شدیم و با افزایش کیفیت کلاس‌ها، بهبود امکانات زیرساختی و افزایش خدمات دانشجویی، دانشجویان را به ادامه تحصیل ترغیب وعلاقه‌مند کنیم.

وی با اشاره به راه‌اندازی رشته‌های جدید در سال تحصیلی پیش رو گفت: ما برای سال تحصیلی جدید، 7 رشته را در مقطع کاردانی و کارشناسی به کمیته گسترش استان پیشنهاد داد‌ه بودیم که خوشبختانه با راه‌اندازی آن‌ها موافقت شد. رشته‌هایی از قبیل اقتصاد، مدیریت بازرگانی، مدیریت دولتی و معماری از جمله این رشته‌های تازه تاسیس هستند.

الله مرادی درباره سیاست‌های واحد بانه برای افزایش میزان دانشجویان در سال تحصیلی جدید بیان کرد: ما در ابتدای امر سعی کردیم در راستای افزایش میزان ثبت‌نام کنندگان، خدمات رفاهی به دانشجویان به میزان قابل توجهی افزایش دهیم. متاسفانه در گذشته خدمات رفاهی در واحد بانه نزدیک به صفر بود؛ لذا تلاش کردیم با فعال سازی بوفه، انتشارات، سرویس دانشجویی، تسهیلات، تخفیفه شهریه و... زمینه را برای ترغیب جوانان شهرستان بانه به ادامه تحصیل فراهم کنیم. استفاده از اعضای هیئت علمی مجرب نیز نقش قابل توجهی را در این راستا داشته است.

رئیس دانشگاه آزاد واحد بانه در پایان خاطرنشان کرد: راه‌اندازی انتظامات و نصب دوربین‌های نظارتی در واحد بانه، از مهم‌ترین اقدامات ما طی چندماه گذشته بوده است؛ برگزاری جلسات متعدد فرهنگی و مذهبی، اعیاد، عزاداری و فعال سازی 2 کانون دانشجویی، به نوبه خود مشوقی برای فعال نشان دادن فضای دانشجویی و حضور دانشجویان در محیطی فعال و پویا بوده است.

انتهای پیام/

108 / 167 رشته جدید دانشگاه آزاد بانه میثم الله مرادی خدمات رفاهی سال تحصیلی جدید کرونا

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رشته جدید دانشگاه آزاد بانه خدمات رفاهی سال تحصیلی جدید کرونا خدمات رفاهی سال تحصیلی الله مرادی راه اندازی بدون آزمون واحد بانه رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۳۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان گفت: همزمان با سراسر کشور، آزمون کنکور سراسری امروز صبح با رقابت گروه‌های ریاضی و علوم انسانی با حضور ۲۹۲ داوطلب در سروستان برگزار شد.
مزدا معطری افزود: همچنین عصر امروز گروه‌های هنر با ۲۰ شرکت کننده و گروه زبان با ۴۲ داوطلب در این شهرستان به رقابت می‌پردازند.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سروستان بیان کرد: کنکور سراسری ، فردا جمعه هفتم اردیبهشت با رقابت داوطلبان گروه تجربی با حضور ۲۲۷ شرکت کننده به پایان می‌رسد.
شهرستان سروستان در جنوب شرق فارس ودر فاصله ۷۷ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • جزئیاتی از سهم 60 درصدی سوابق تحصیلی در آزمون سراسری
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلماس میزبان آزمون کنکور سراسری
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • رقابت داوطلبان آزمون سراسری در سروستان
  • رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی لرستان منصوب شد
  • رشته مهندسی اینترنت اشیا در دانشگاه آزاد قوچان راه اندازی شد
  • دانشگاه آزاد بجنورد میزبان بیش از یک هزار داوطلب آزمون سراسری خواهد بود
  • رشد ۱۷ درصدی قراردادهای ارتباط با صنعت دانشگاه شاهد در ۲ سال
  • بودجه دانشگاه شاهد ۳۰ درصد افزایش یافته است