Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@20:16:34 GMT

۲ پروژه مهم مسکن مهر و داروسازی در دماوند افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۴۳۷۷

۲ پروژه مهم مسکن مهر و داروسازی در دماوند افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر دوشنبه و همزمان با دومین روز از هفته دولت ۲ پروژه مهم مسکن مهر و داروسازی با حضور حمیدرضا گودرزی معاون سیاسی و امنیتی استاندار تهران در دماوند افتتاح شد.

بر اساس این گزارش بهره‌برداری از پروژه مسکن مهر منطقه ۴ و ۱۰ در روستای مهرآباد با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد و ۹۲۰ میلیون انجام شد، پروژه مذکور در مساحت ۴ هکتار با دارا بودن ۳۴۸ واحد مورد بهره‌برداری قرار گرفت و در این میان ۱۲۰ واحد آماده تحویل بوده و دو بلوک ۲۰ واحدی تحویل داده شده و لازم به ذکر است که اعلام شود این پروژه زمینه اشتغال ۹۵ نفر را فراهم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه افتتاح‌های امروز فاز دوم توسعه شرکت دارویی نیز با حضور معاون استاندار تهران در ناحیه صنعتی آئینه ورزان افتتاح شد، این شرکت در زمینه تولید داروهای مکمل و تقویتی در مساحتی بالغ بر ۲ هزار و ۵۷ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان فعالیت دارد که افتتاح فاز دوم آن با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان انجام شده است.

در ادامه افتتاح‌ها باید به بهره‌برداری از پروژه مسکن مردم سالاری در شهرستان دماوند اشاره کرد که این پروژه نیز در مساحت بالغ بر ۴ هزار متر مربع و اعتبار دو میلیارد و ۵۶۰ میلیون ریال مورد افتتاح قرار گرفت.

کد خبر 5006839

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری تهران افتتاح طرح عمرانی دماوند محرم 99 ویروس کرونا هفته دولت ماه محرم مراسم عزاداری شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان کرمانشاه آزادگان جنگ تحمیلی قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد

فرماندار شهرستان چالدران در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی در این شهرستان گفت: سه طرح بهداشتی و درمانی نیز که مربوط به مصوبات سفر اول استاندار آذربایجان‌غربی بوده آماده بهره‌برداری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، محمدرضا عبدالله‌نژاد امروز _شنبه پانزدهم اردیبهشت_ در مراسم آغاز عملیات اجرایی سه طرح بهداشتی و درمانی شهرستان چالدران اظهار کرد: این طرح‌ها با هدف توسعه زیرساخت‌ها و ارائه خدمات بهتر به مردم منطقه اجرایی می‌شود.

وی افزود: هر سه پروژه خانه بهداشت روستای مخور، مرکز ویژه جامع سلامت شهر سیه‌چشمه و مرکز فوریت‌های پزشکی سیه‌چشمه از مصوبات سفر دوم استاندار آذربایجان‌غربی هستند.

فرماندار شهرستان چالدران گفت: مجموعاً ۲۷۰ میلیارد ریالی قرارداد منعقد شده برای احداث این پروژه‌ها بوده که از این میزان ۱۳۰ میلیارد ریال تخصیص نقدی انجام گرفته است.

عبدالله‌نژاد تصریح کرد: از جمله پروژه‌هایی که در شهرستان چالدران و در حوزه بهداشت و درمان جهت بهره‌برداری آماده شده دو پروژه از مصوبات سفر اول استاندار به چالدران شامل خانه‌های بهداشت روستاهای سازاغل و مادلو است.

وی ادامه داد: پروژه دیگر در این راستا بهره‌برداری از پایگاه فوریت‌های پزشکی قره‌چی بولاقی بوده که در آینده نزدیک با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیاردریالی مورد افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

مجتبی علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان چالدران نیز در آئین آغاز عملیات اجرایی طرح‌های بهداشتی و درمانی این شهرستان گفت: در مجموع تعداد ۶ مرکز جامع سلامت و ۴۰ باب خانه بهداشت برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به ساکنین شهرستان چالدران در حال خدمات‌رسانی هستند.

کد خبر 750554

دیگر خبرها

  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • افتتاح بزرگترین درمانگاه خیّریه روستایی کشور
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری