Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون وزیر و رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در نشست بررسی عملکرد مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران گفت: انضباط مالی، فرایند محوری و شفافیت در فعالیتهای شرکت های وابسته و تابعه ایدرو همواره به عنوان نکات کلیدی در پایش های مستمر مدنظر قرار دارد و برگزاری دقیق و به موقع مجامع شرکت‌ها به عنوان نمودی از این پایبندی مورد تأکید است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از ایدرونیوز؛ امیر بیات پویایی، روزآمدی و خلاقیت در شرکت‌های تابعه ایدرو به ویژه با نگاه به فرصت آفرینی در شرایط تحریم ها را ضرورتی انکار ناپذیر برشمرد و با اشاره به توانمندی های ایزوایکو ، شرکت ها و گروه های تخصصی تابعه آن خواستار معرفی و ارائه بیش از پیش این ظرفیت‌ها به ذینفعان و فعالان عرصه دریایی و فراساحل شد و افزود: هیچ بخشی از ایزوایکو نباید کمتر از حداکثر توان و ظرفیت خود در این شرایط خاص فعال باشد.
در این دیدار همچنین بهزاد اعتمادی معاون توسعه صنایع حمل و نقل ایدرو ، تعامل مثبت وزارت نفت با مجتمع ایزوایکو در فرایند ساخت سازه های دریایی و سکوهای گازی که منجر به ثبت رکورد های ارزشمندی نیز شده است را مثال مناسبی برای توسعه مناسبات بیشتر ذینفعان این مجموعه توانمند برشمرد و در عین حال از ایزوایکو خواست تا اجرای به موقع و با کیفیت پروژه‌های واسپاری شده را همواره در دستور کار جدی خود داشته باشند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: شرکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی

بر اساس بودجه در سال ۱۴۰۳ بانک مرکزی سودده ترین شرکت دولتی است و سهم ۲۳ درصدی از درامدهای بودجه از محل سود سهم شرکتهای دولتی را به خود اختصاص خواهد داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، نگاهی به فهرست شرکتهای دولتی بر اساس سود سهام در بودجه سال 1403 نشان میدهد بانک مرکزی سهم 23 درصدی از سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده و سود ده ترین شرکت دولتی میباشد.

در رتبه دوم شرکت ملی نفت قرار گرفته که 18 درصد از واریزی مربوط به سود سهام شرکتهای دولتی را به خود اختصاص داده است.

ایمیدرو 13 درصد از سود سهم شرکتهای دولتی و ملی گاز ایران نیز 6 درصد از این پرداختها را به خود اختصاص داده اند. پالایش نفت ابادان  و تهیه و تولید مواد معدنی نیز در رده های بعدی قرار گرفته اند. سازمان دریانوردی و شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی نیز هر کدام سهم یک درصدی در این خصوص را روی دوش دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت اعلام شد + جزئیات
  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت در دانشگاه آزاد همدان
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل