Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رویداد، آئین افتتاحیه و دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و قرار داشتن تهران در وضعیت قرمز از تاریخ ۴ تا ۱۳ شهریور ماه سال جاری به صورت مجازی و آنلاین برگزار می‌شود.

این نمایشگاه هر ساله از طریق فراخوان عمومی، عکس‌های منتخب یک ساله‌ عکاسان و علاقه مندان به عکاسی از سراسر کشور را گردآوری کرده و پس از انتخاب برترین‌ها توسط هیات داوران، عکس‌های منتخب به صورت نمایشگاهی در معرض دید همگان قرار می‌گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال اما با شرایط شیوع ویروس کرونا و درگیری همه‌ استان‌ها با این ویروس و قرار گرفتن بیش از ۱۶ استان از جمله تهران در وضعیت قرمز، این نمایشگاه به صورت مجازی و آنلاین از طریق صفحه اینستاگرام سایت «دوربین.نت» @doorbinet ساعت ۱۸ روز سه‌شنبه ۴ شهریورماه سال جاری با حضور برخی از عکاسان حاضر در نمایشگاه، گالری افتتاح و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

احسان رافتی داریان مدیر سایت «دوربین.نت» درباره آثار آماده شده جهت نمایش گفت: در این دوره حدود ۸۰۰ عکاس حضور داشتند که در نهایت ۲۲۱ فریم عکس، توسط ۸ تیم هیأت انتخاب شامل عکاسان، خبرنگاران، گرافیست‌ها و ویراستارهای عکس، برگزیده و انتخاب شد و در این نمایشگاه ۲۲۱ فریم عکس منتخب سال ۹۸ از ۲۲۱ عکاس به نمایش در می‌آید.

دوازدهمین نمایشگاه عکس‌های برتر سال «دوربین.نت» از ۴ تا ۱۳ شهریورماه ۹۹ برگزار خواهد شد و پس از آن نیز گالری مجازی «دوربین.نت» به صورت دائم با برگزاری نمایشگاهای مختلف عکس به کار خود ادامه خواهد داد.

علاقه مندان می‌توانند برای تماشای عکس‌ها به گالری مجازی دوربین. نت مراجعه کنند و اسامی شرکت کنندگان نیز در اینجا قابل مشاهده است.

کد خبر 5007140

منبع: مهر

کلیدواژه: نمايشگاه عكس عکس محرم 99 تئاتر ایران موسیقی ایرانی فیلم کوتاه برنامه تلویزیونی فیلم سینمایی ویروس کرونا شبکه پنج سیما موسیقی نواحی فیلم مستند رادیو نمایش سازمان صداوسیما محمدرضا شجریان دوربین نت عکس ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت

 لیدز امشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد.
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏

لیدز دیشب در خانه کویینز پارک رنجرز با ‏نتیجه ۴-۰ در هم کوبیده شد، اما هیچکس به اندازه لستر و ‏هوادارانش از این نتیجه خوشحال نبود. لستر با توجه به باخت لیدز، ‏یک هفته مانده به پایان فصل چمپیونشیپ، صعود خود به لیگ برتر ‏را قطعی کرد. ‏

لستر در حال حاضر یک بازی کمتر از لیدز انجام داده و با نتیجه ‏امشب اختلافش با این تیم ۴ امتیازی باقی ماند. به این ترتیب لیدز ‏تا پایان فصل تنها یک بازی دیگر در پیش دارد و حتی در صورت ‏پیروزی نمی‌تواند صدرنشینی را از لستر بگیرد. ‏

۲۰۱۵۲۶۸
لستر، اما دو بازی دیگر در پیش دارد و در صورت کسب دو پیروزی ‏می‌تواند به رکورد استثنایی ۱۰۰ امتیاز در یک فصل برسد. ‏


لستر صعود خود به لیگ برتر در اولین فصل حضور در چمپیونشیپ ‏را تا حد زیادی مدیون انزو مارسکای ایتالیایی است که به عنوان ‏سرمربی تیمی آماده و قبراق ساخته است. او که شاگرد پپ گواردیولا ‏بوده روباه‌ها را به تیمی تبدیل کرده که فوتبالی هجومی و ‏تماشاگرپسند ارائه می‌دهند.

روی کاغذ این احتمال وجود دارد که لستر قهرمان چمپیونشیپ نشود ‏ولی صعودش قطعی است. ایپسویچ با یک بازی کمتر از لستر ۸۹ ‏امتیازی است و در صورت پیروزی در سه بازی باقی‌مانده خود ممکن ‏است از لستر پیشی بگیرد. اما اگر فردا ایپسویچ نتواند حریفش ‏هال‌سیتی را شکست دهد قهرمانی لستر مثل صعودش تضمین ‏خواهد شد. 

منبع: ورزش سه

tags # لیگ برتر انگلیس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات در بیرجند، درمیان و خوسف
  • لسترسیتی به لیگ برتر انگلیس بازگشت
  • استان‌های برتر اجرای پویش ستاره‌های زمین معرفی شدند
  • گزارش تصویری از نمایشگاه وجشنواره سلامت در بندرعباس
  • همدلانه با رادیو سلامت برای ارج نهادن مقام معلم | برگزاری پویش روز معلم روی موج سلامت
  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس