Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ثبت نام در آزمون‌های عملی هنر و علوم وزرشی داوطلبان کنکور سراسری گفت: در کنکور سراسری امسال داوطلبان گروه آزمایشی هنر در صورت علاقه‌مندی به منظور شرکت در آزمون عملی باید نسبت به انتخاب حداکثر دو مجموعه از رشته‌های تحصیلی به صورت اینترنتی  از طریق سایت سازمان سنجش اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه بیان کرد: داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون عملی رشته‌های هنر و علوم ورزشی تا پایان امروز، سوم شهریور ماه مهلت دارند از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.  

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه بیان کرد: از هفته گذشته سه‌شنبه، ۲۸ مرداد تا ظهر امروز دوشنبه سوم شهریور ۴۹ هزار و ۶۵۴ داوطلب در آزمون عملی رشته‌های هنر و علوم ورزشی ثبت نام کرده اند.  

جزئیات خرید کارت اعتباری آزمون هنر و علوم ورزشی

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در رشته‌های تحصیلی مورد نظر در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به صورت متمرکز و با شرایط خاص انجام می‌شود داوطلبانی که اقدام به انتخاب یک مجموعه از مجموعه رشته‌های تحصیلی گروه آزمایشی هنر برای شرکت در آزمون عملی می‌کنند، باید نسبت به پرداخت مبلغ ۱.۰۰۰.۰۰۰ (یک میلیون) ریال بابت هزینه آزمون عملی به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب، اقدام کنند. داوطلبان در صورتی که متقاضی و علاقه‌مند به شرکت در آزمون عملی دو مجموعه از مجموعه‌های گروه آزمایشی هنر هستند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۲.۰۰۰.۰۰۰ (دو میلیون) ریال به صورت اینترنتی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید

کلید سوالات کنکور ۹۹ امشب منتشر می‌شود

عدم پرداخت هزینه آزمون رشته‌های عملی در تاریخ تعیین شده، به منزله عدم امکان پذیرش آنان در این رشته‌ها خواهد بود. آزمون عملی برای کلیه رشته‌ها در شهریور ماه ۹۹ برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است برای اطلاع از جزئیات برگزاری آزمون عملی، زمان پرینت کارت ورود به جلسه و آدرس محل برگزاری آزمون رشته‌ها (به جز رشته علوم ورزشی) به اطلاعیه‌های که در روز چهارشنبه ۱۶ شهریور در درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار می‌گیرد، مراجعه کنند. داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که در درجه اول نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و در درجه دوم در جلسه آزمون گروه آزمایشی هنر که در روز چهارشنبه ۲۹ مرداد برگزاری شد، حاضر بوده باشند.

داوطلبان هریک از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و فنی، علوم تجربی و علوم انسانی در صورت علاقه‌مندی به رشته علوم ورزشی و آموزش تربیت بدنی باید نسبت به انتخاب مورد مربوط به صورت اینترنتی همزمان با پرینت کارت از تاریخ ۲۸ مرداد لغایت ۳ شهریور از طریق درگاه اطلاع رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام کنند.

با توجه به اینکه پذیرش دانشجو در این رشته در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ به صورت متمرکز با شرایط خاص صورت می‌پذیرد، داوطلبانی که نسبت به انتخاب مورد مربوط اقدام کرده‌اند باید نسبت به پرداخت مبلغ ۴۲۰.۰۰۰ (چهارصد و بیست هزار) ریال به صورت اینترنتی به وسیله کارت‌های بانکی عضو شتاب اقدام کنند.

داوطلبان برای اطلاع از روز‌های برگزاری آزمون عملی رشته مذکور به اطلاعیه‌ای که در روز یکشنبه ۱۶ شهریور منتشر می‌شود، مراجعه کنند. داوطلبانی مجاز به شرکت در آزمون عملی خواهند بود که نسبت به پرداخت هزینه برگزاری آزمون عملی در بازه زمانی اعلام شده اقدام کرده و ثانیا در جلسه آزمون یکی از گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی، علوم انسانی و علوم تجربی که در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۳۰ و ۳۱ مرداد ماه برگزار شد، حاضر بوده باشند.

انتهای پیام/ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سازمان سنجش کنکور سراسری برگزاری آزمون عملی شرکت در آزمون عملی گروه آزمایشی هنر صورت اینترنتی هنر و علوم ورزشی نسبت به پرداخت باید نسبت اقدام کنند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی صدر، معاون امور آزمون های سازمان سنجش در این مراسم گفت: در سال ۱۳۷۵ این المپیاد با ۶ رشته و در سال ۱۴۰۳ با ۲۳ رشته برگزار شد. داوطلبان علاقه مند برای شرکت در المپیاد علمی دانشجویی که هم زمان با آزمون کارشناسی ارشد است باید به سایت سنجش مراجعه کنند و با تکمیل فرم ثبت نام و تایید گزینه علاقه مند به شرکت در المپیاد علمی دانشجویی اقدام به شرکت در آزمون کرده و شانس خود را برای قبولی در المپیاد علمی دانشجویی بسنجند.

وی افزود: پس از اعلام نتایج اولیه کارشناسی ارشد سازمان سنجش ۱۵ نفر برتر رشته های ۲۴ گانه المپیاد دانشجویی با توجه به بالاترین نمره علمی کسب شده در آزمون ارشد (بدون احتساب معدل ) معرفی می شوند.

صدر ادامه داد: این المپیاد در ۱۰ دانشگاه تربیت مدرس، دانشگاه مازندران، دانشگاه تبریز، دانشگاه بوعلی سینا همدان، دانشگاه رازی کرمانشاه، دانشگاه اصفهان،دانشگاه شیراز،دانشگاه باهنر کرمان،دانشگاه فردوسی مشهد و دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.

کد خبر 6100565

دیگر خبرها

  • مراسم تجلیل از برگزیدگان المپیاد علمی دانشجویی برگزار شد
  • شهروند فداکار جان ۲ نفر را از دل آتش نجات داد
  • پیام سردار برای ستاره های تیم ملی والیبال ایران
  • صدور ۸۰ میلیون بیمه نامه
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی 10 و 11 خرداد ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • شهرداری قزوین اقدام عملی برای مناسب‌سازی شهر انجام نداد
  • هونگچی E-QM۵ در لیست فروش سامانه قرار گرفت+ قیمت
  • ۴۳۰ حافظ یزدی در آزمون ملی اعطای مدرک تخصصی شرکت کردند