Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@22:55:58 GMT

آیین افتتاح شهرستان سرباز برگزار شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۴۷۲۳

آیین افتتاح شهرستان سرباز برگزار شد

مراسم برگزاری آیین افتتاح شهرستان سرباز با حضور مقامات عالی استان و شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا ، در اولین روز هفته دولت با حضور استاندار، نماینده حوزه انتخابیه، معاونین استاندار، مدیران کل دستگاه های اجرایی، دو پروژه راه روستایی (قادرآباد و پرکستان) و فنی حرفه ای آزاد تاج آئین افتتاح شهرستان سرباز در محل مسجد جامع سرباز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرامرز دانش فرماندار شهرستان سرباز، در آئین افتتاح این شهرستان ضمن تشکر از حضور استاندار، معاونان و مدیران کل در آیین افتتاح شهرستان گفت: خدمت و تلاش دولت  جهت ایجاد وحدت و همدلی در تمام ارکان جامعه وجود دارد، به همین منظور از استاندار که به بنده  اعتماد کردند، تشکر و قدردانی می‌کنم و امیدوارم که جواب اعتماد شما را به خوبی ادا کنم و نماینده مناسبی برای دولت و نظام در این شهرستان باشم.

اعتبار برای پروژه‌های شهرستان سرباز کافی نیست

دانش تصریح کردند: در هفته دولت حدود ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار پروژه قابل بهره برداری در سطح شهرستان سرباز است، اما این پروژه ها برای شهرستان بزرگ کافی نیستند، در بحث زیرساخت خصوصاً در مخابرات مشکلات زیادی داریم. از مدیرکل فناوری اطلاعات و مدیرعامل شرکت مخابرات تقاضا می‌شود که جهت زمینی کردن فیبرنوری از کافه بلوچی تا مرکز شهرستان و همچنین به مراکز بخش ها اقدام کنند تا در انتخابات ۱۴۰۰  در بخش هایی که هیچگونه زیرساخت مخابراتی ندارند با مشکل مواجه نشویم.

استقرار 5 اداره در شهرستان طی 2 ماه آینده

وی تاکید کرد: استقرار ادارات یکی از نیازهای اساسی شهرستان است امیدواریم که  با دستور استاندار و همراهی معاونان وی بتوانیم ادارات را در شهرستان مستقر کنیم تا از هزینه های اضافی مردم کاسته شود، تا به حال چهار اداره (راهداری، جهادکشاورزی، ورزش و جوانان و مرکزبهداشت) مستقر و مستقل شده اند، و در دو ماه آینده  پنج اداره دیگر  مستقر خواهد شد.

مردم خودشان در کنار مسئولان برای شرایط بهتر شهرستان تلاش کنند

در ادامه  استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با شهرستان شدن سرباز حتما بستر مناسبی برای ارتقای نیروی انسانی شهرستان  و زیرساخت ها همراه خواهد بود، هیچ وقت خواسته های مردم شهرستان سرباز برطرف نخواهند شد مگر اینکه همه مردم و مسئولان در کنار هم جهت برطرف کردن آنها تلاش کنند، همانطور که خداوند در قرآن کریم می فرمایند: سرنوشت هیچ قومی را تغییر نمی دهد مگر اینکه خود آن قوم سرنوشت خود را تغییر دهند.  پس همه مردم دست به دست هم دهید و برای پیشرفت شهرستان سرباز تلاش کنید.

در این مراسم، مدیران کل استان نیز گزارشات خود را ارائه دادند و همچنین مولانا ملازهی به ایراد سخن پرداخت.

در پایان پس از مراسم، استاندار با هیات همراه، نماینده و دکتر امینی فرد رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر از پروژه در دست اجرای بیمارستان شهرستان سرباز  بازدید کردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان سرباز افتتاح شهرستان شهرستان سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • آیین تکریم از مقام معلم در شهرستان دشتی برگزار شد
  • سازمان تامین اجتماعی در تحقق شعار سال نقش کلیدی دارد
  • تنظیم بازار در تحقق ابر پروژه مردمی دولت سیزدهم تاثیر گذار است
  • آیین افتتاح سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار می‌شود
  • آیین تجلیل از معلمان نمونه مرودشت برگزار شد
  • آیین شکرگزاری برداشت گل‌محمدی در سربیشه برگزار شد
  • آبرسانی به ۹۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تمرکز دولت بر اتمام پروژه‌های نیمه تمام سیستان و بلوچستان
  • پروژه های مهم عمرانی شهرستان تا پایان دولت تکمیل شود