Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس فدراسیون والیبال در بوشهر با بیان اینکه "در تراز جهانی هم‌اکنون تیم ملی والیبال جز ۸ تیم برتر است" گفت: با قهرمانی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان، تیم‌های والیبال ایران به‌عنوان یکی از قطب‌های والیبال جهان معرفی شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر ،  محمدرضا  داورزنی ظهر امروز در  مجمع انتخابات هیئت والیبال استان بوشهر با اشاره به اینکه زیرساخت ورزشی کشور در این چند سال رشد چشمیگری داشته اظهار داشت: استان بوشهر نیز در این  بخش پیشرفت محسوسی در توسعه فضاهای ورزشی داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی  با بیان اینکه بیش از 12 هزار والیبالیست در کشور استعدادیابی و غربالگری شدند خاطرنشان کرد: از این تعداد ورزشکار برترین‌ها جذب تیم‌های ملی  نوجوانان و جوانان والیبال شده‌اند.   

وی با اشاره به اینکه در تمام رده‌های تیم ملی از همه قومیت‌ها و استان‌های مختلف بازیکن حضور دارد گفت: فضای رقابت برای همه استان‌ها  برای حضور در تیم ملی فراهم شده است.

تیم ملی والیبال جز 8 تیم برتر جهان است

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه در تراز جهانی هم‌اکنون تیم ملی والیبال جز 8 تیم برتر جهان است خاطرنشان کرد: با قهرمانی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان به‌عنوان یکی از قطب‌های والیبال جهان  معرفی شده و این سبب افتخار است که امروز بازیکنان ایرانی در لیگ‌های معتبر والیبال جهان بازی می‌کنند.

 وی  گفت: این فدراسیون آمادگی این را دارد که شرایط میزبانی تور 2 ستاره جهانی با توجه به زیر ساخت مناسب استان در بخش ساحلی را فراهم کند.

داورزنی با اشاره به جذابیت‌های رشته  والیبال به تور جهانی اسنو والی نیز اشاره کرد و افزود: برخی از مناطق کشور ما ظرفیت پرداختن به این شاخه از والیبال را دارند که در حال برنامه ریزی برای آن هستیم.

داورزنی: وسواس ناظران، ایجاد سلامتی بیش‌تر برای خانواده والیبال را به دنبال خواهد داشت

استان بوشهر ظرفیت میزبانی 16 رشته ساحلی از جمله والیبال ساحلی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر هم در این جلسه با شاره به زیرساخت مناسب استان در فضای ساحلی خواستار توسعه این رشته در شهرهای ساحلی استان شد.

احمد بهروزیان‌فرد افزود: با توجه به فضای ساحلی استان این استان آمادگی میزبانی 16 رشته ساحلی از جمله والیبال ساحلی دارد.

وی، بوشهر را در فوتبال ساحلی قطب کشور دانست و بیان کرد: امیدواریم در رشته والیبال ساحلی نیز این رشته گسترش پیدا کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر توجه به توسعه والیبال در تمامی نقاط استان تصریح کرد:  جذب اسپانسر، فعال شدن شهرستان‌ها، برگزاری کلاس مربیگری و داوری و فراهم کردن حضور تیمی منسجم در لیگ کشوری باید در دستور کار هیئت والیبال استان قرار گیرد.

گفتنی است؛ در پایان این مجمع حسن بازدرهوا با کسب حداکثر آراء به‌عنوان رئیس جدید هیئت والیبال استان انتخاب شد.

انتهای پیام/190/س

R41363/P/S6,53/CT7 بیشتر بخوانید... کمپ‌ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کمپ‌ تیم‌های ملی والیبال ساحلی در منطقه آزاد ارس ساخته می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۳ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۴ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۵ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۶ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول ۷ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد ۸ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار مهمترین اخبار استانها فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول عزاداری در زنجان به همان شور و شعور همیشگی/ رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی توسط عزاداران+ تصاویر وزیر نفت: ۱.۳ میلیارد یورو در راه‌‌اندازی فاز نخست طرح‌ پتروشیمی بوشهر سرمایه‌گذاری شد گزارش| قزوین؛ صاحب سبک در تعزیه/رونق تعزیه‌خوانی با وجود هجوم کرونا مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲ میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: والیبال ساحلی والیبال جهان استان بوشهر ملی والیبال تیم های ملی فاز نخست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که کمتر از یک ماه دیگر تا آغاز لیگ ملتهای والیبال مانده است، صفحه لیگ ملتهای والیبال وابسته به فدراسیون جهانی، پوریا حسین‌خانزاده ستاره جوان تیم ملی والیبال را سوژه یکی از پست های خود در اینستاگرام قرار داد.

این صفحه با قرار دادن عکس و ویدیو هایی از عملکرد پوریا حسین خانزاده در برابر تیم ملی والیبال چین در سال گذشته نوشت: "دریافت کننده قدرتی تیم ملی والیبال ایران در بازی هفته اول لیگ ملتهای والیبال فصل 2023 برابر چین توانست شانزده امتیاز که شامل چهارده حمله، یک دفاع و یک امتیاز سرویس بود، کسب کند."

پوریا حسین خانزاده در فصل 2023 لیگ ملتهای والیبال تنها در برابر چین عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیگر بازی ها کم فروغ ظاهر شده بود اما در این فصل عزم خود را برای درخشش در لیگ ملتها جزم کرده است و می خواهد خود را به عنوان مرد اول والیبال ایران به والیبال جهان معرفی کند.

دیگر خبرها

  • آغازمسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • برگزاری مسابقات والیبال ساحلی در مراغه
  • ویدئو/ واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • رئیس فدراسیون والیبال: موفقیت با ایران برای پائز مهم است/ منافع ملی بالاتر از منافع شخصی است
  • پدیده والیبال ایران سوژه پست جدید فدراسیون جهانی
  • جدیدترین پیام رئیس برای انصرافی‌های تیم ملی
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • میزبانی یزدی‌ها برای باشگاه‌های آسیا قطعی شد
  • رسمی: میزبانی جام باشگاه‌های آسیا به ایران رسید
  • رئیس اینجاست: در شهر مدعی اول میزبانی بزرگ