Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قزوین گفت:‌ فعالان اجتماعی با رویکرد مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی برای رفع مشکلات ورود کنند. - اخبار استانها -

عباس کاظمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در قزوین با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر مهمترین هدف امام حسین(ع) از قیام عاشوراست، اظهار داشت: متاسفانه استان قزوین درگیر با پرونده‌های فساد کلانی است که برخی از آنها ابعاد ملی پیدا کرده‌اند و وظیفه ما این است که اجازه ندهیم مطالبات در این حوزه از حرارت بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر مردمی کردن فعالیت‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: اگر بخواهیم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر حرکت و اقدام مؤثری در سطح استان قزوین داشته باشیم، باید مردم را پای کار آوریم و آنها در اجرای این 2 فریضه واجب سهیم کنیم.

کاظمی با بیان اینکه فعالان اجتماعی و فرهنگی موتورهای پیشران مردم در حوزه امر به معروف و نهی از منکر توصیف کرد و افزود: به همین خاطر قصد داریم از ظرفیت حلقه‌ّ‌های میانی ستاد مانند شخصیت‌های رسانه‌ای، فعالان اجتماعی، دانشجویی و مردمی که دغدغه حفظ و صیانت از نظام اسلامی دارند برای مبارزه با فساد استفاده کنیم.

امام جمعه زاهدان: مطالبه‌گری از ارکان مهم امر به معروف و نهی از منکر استجزئیات برنامه‌های هفته احیای امر به معروف در استان کرمان اعلام شدمصوبات شورای فرهنگ عمومی اجرایی شود / وظیفه اصلی شورا احیای امر به معروف و نهی از منکر است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان دلیل عقب‌ماندگی‌ها در احیای امر به معروف و نهی از منکر را دولتی‌ کردن آن دانست و ادامه داد: هر وقت کار را انحصاری در اختیار مسئولان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی گذاشتیم، کار متوقف مانده و در حوزه امر به معروف و نهی از منکر این اتفاق افتاده است.

کاظمی با نگران‌کننده خواندن مشکلات مردم در حوزه‌های اجتماعی تصریح کرد: متاسفانه افزایش آمار سرقت و طلاق نشان می‌دهد که باید فعالان اجتماعی ما با رویکرد مطالبه‌گری و عدالت‌خواهی برای رفع این مشکلات ورود کنند و در قالب امر به معروف و نهی از منکر مدیران و مسئولان را وادار پاسخگویی و تحرک در این حوزه کنند.

وی با اشاره به مشکلات کارگری استان اضافه کرد: مشکلات کارگران کنتورسازی یا عوارضی، زمین‌خواری و ابعاد مختلف زیرپاگذاشتن حقوق عامه مردم در قزوین از موضوعاتی هستند که باید برای برطرف شدن آنها باید از مسئولانی که وظایف و تکالیف خود را نادیده گرفته‌اند، مطالبه‌گری کنیم.

انتهای پیام/

R7541/P/S6,63/CT1 واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین امام حسین (ع) ماه محرم امربه معروف و نهی از منکر بیشتر بخوانید... امام جمعه زاهدان: مطالبه‌گری از ارکان مهم امر به معروف و نهی از منکر است جزئیات برنامه‌های هفته احیای امر به معروف در استان کرمان اعلام شد امام جمعه اراک: اخراج آمریکای تروریست و متحدانش از منطقه بزرگترین امر به معروف جهان اسلام است قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... امام جمعه زاهدان: مطالبه‌گری از ارکان مهم امر به معروف و نهی از منکر است جزئیات برنامه‌های هفته احیای امر به معروف در استان کرمان اعلام شد امام جمعه اراک: اخراج آمریکای تروریست و متحدانش از منطقه بزرگترین امر به معروف جهان اسلام است واژه های کاربردی مرتبط استانداری قزوین امام حسین (ع) ماه محرم امربه معروف و نهی از منکر پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ بررسی وضعیت ‌کرونا در ایران| ۱۵ استان در وضعیت قرمز کرونایی/ ۱۱ استان به مرحله هشدار رسیدند + جدول و نمودار ۲ قطعه ۷ راه‌آهن گیلان آماده ریل‌گذاری/ خط ریلی رشت تا پایان سال به بندرانزلی متصل می‌شود ۳ مجتمع پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور افتتاح می‌شود/ افزایش ۷۴میلیون‌تنی تولید محصولات ۴ تلاش جهادی سپاه برای محرومیت زدایی از روستاهای میناب / اجرای ۳۶ پروژه طی ۳ سال+تصاویر ۵ گزارش| بررسی علل آشفتگی بازار بورس در هفته‌های اخیر/ دولت شتاب‌زده عمل کرد / به اعتماد سهامداران خدشه وارد شد ۶ فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول ۷ سرپرست باشگاه ذوب‌آهن: سرمربی تا پایان هفته معرفی می‌شود/ اسماعیلی‌فر خودش هم می‌داند با ما قرارداد دارد ۸ گزارش ویدئویی| بازگشت صیادان آزاد شده به بلوچستان/ شادی مردم و خانواده‌ها بعد از ۶ سال انتظار مهمترین اخبار استانها فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول عزاداری در زنجان به همان شور و شعور همیشگی/ رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی توسط عزاداران+ تصاویر وزیر نفت: ۱.۳ میلیارد یورو در راه‌‌اندازی فاز نخست طرح‌ پتروشیمی بوشهر سرمایه‌گذاری شد گزارش| قزوین؛ صاحب سبک در تعزیه/رونق تعزیه‌خوانی با وجود هجوم کرونا مهمترین اخبار تسنیم فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد/ تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است پهلوگیری انواع شناورها تجاری، صیادی، مسافری در جزیره ابوموسی امکان‌پذیر شد باقری: سازش با اشغالگران، آتشفشان مقاومت را شعله‌ورتر می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری قزوین امام حسین ع ماه محرم امربه معروف و نهی از منکر استانداری قزوین امام حسین ع ماه محرم امربه معروف و نهی از منکر امر به معروف و نهی از منکر احیای امر به معروف فعالان اجتماعی مطالبه گری امام جمعه فاز نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۴۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم

به گزارش خبرنگار مهر، امیرحسین دانش کهن بعدازظهر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مجموعه معاونت فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات با تعامل قابل رفع است، گفت: مشکلات را باید دسته بندی و با تعاملات مرتفع کنیم تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت که مأموریت اصلی این معاونت است را توسعه دهیم.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز محور کار در این مجموعه را اجرای برنامه عملیاتی دانست و تصریح کرد: باید جدیت لازم در اجرای برنامه عملیاتی را از ابتدای سال داشته باشیم که این توانمندی در البرز وجود دارد. باید در راستای جمع آوری و بارگذاری مستندات اهتمام لازم را داشته باشیم تا اقداماتی که انجام می‌دهیم دیده شود.

‌دانش کهن تعامل با دستگاه‌های اجرایی را امری مهم در راستای پیشبرد اهداف برشمرد و افزود: باید با ستاد مرکز ارتباط دوستانه داشته باشیم تا در جریان مشکلات باشند، در استان نیز مدیران اکثراً پای کار بنیاد هستند، لذا بعضی امور صرفاً نیاز به پیگیری دارد. باید ایده سازی و از مسؤولان مطالبه کنیم؛ همچنین باید ظرفیت‌ها را بشناسیم و از آنها در جهت پیشبرد امور بهره گیریم.

وی استفاده از نیروهای مردمی را فرصتی بسیار طلایی دانست و گفت: نیروهای جهادی و مردمی در پیشبرد اهداف بسیار مؤثر هستند، کارهای بسیار بزرگ و ارزشمندی همچون برگزاری یادواره‌های شهدا توسط این عزیزان انجام شده است، فلذا با بهره مندی از آنها و فعال سازی سایر ظرفیت‌ها اقدامات فاخری در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان می‌توان انجام داد.

کد خبر 6091364

دیگر خبرها

  • عفاف و حیا حافظ حریم انسانی و شخصیت وجودی زن و مرد است
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • استفاده از نیروهای مردمی فرصتی طلایی/ باید از مسوولان مطالبه کنیم
  • دستگاه‌های نظارتی مشکلات شرکت پیش فروش خودرو را هشدار می‌دادند
  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • تاسیس انجمن در جهت کاهش آسیب اجتماعی در بین دانش‌آموزان
  • فعالان ستاد اقامه نماز جمعه خاش تجلیل شدند
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • بازاندیشی نظری و روشی در شناخت کلان مفهوم عدالت اجتماعی