Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام سیدمحمدامام روز دوشنبه در دیدار فرماندار و اعضای شورای اداری شوش با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر افزود: حضور مسئولان در جمع مردم باعث علاقه‌مندی آنها به نظام اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: مردم و دولت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هم جدا نیستند بلکه دولتمردان، برگزیدگان مردم هستند که در راه عمران، آبادانی و پیشرفت کشور گام برمی‌دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امام جمعه شوش با قدردانی از زحمات فرماندار و اعضای شورای اداری این شهرستان در یک سال گذشته خواستار وحدت و همدلی در بین مدیران شد.
عدنان غزی فرماندار شوش نیز در این دیدار با ارائئه گزارشی از برنامه‌های هفته دولت در این شهرستان گفت: مسئولان با الگوگیری از شهیدان رجایی و باهنر در راستای خدمت به مردم تلاش کنند.

دوم تا هشتم شهریور ماه در تقویم نظام جمهوری اسلامی ایران هفته دولت نامگذاری شده است. 

۸۲ طرح با اعتباری افزون بر ۱۲۰ میلیارد تومان به مناسبت هفته دولت در شهرستان شوش بهره‌برداری یا کلنگ زنی می‌شود؛ این طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، راهداری، برق و آبرسانی، بهداشت، آموزش، راه روستایی و عمران شهری و روستایی می‌باشند.

برچسب‌ها هفته دولت دولت شوش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت دولت شوش هفته دولت دولت شوش هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان

دریافت 18 MB

تصویربردار: علی اکبر ملکی

کد خبر 6094745

دیگر خبرها

  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • تشریح ۵ گام ارتقای تعلیم و تربیت اجتماعی
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • خروجی اکسپو فرصتی برای پیگیری قراردادهای تجاری مناسب بین کشورهاست
  • شوراهای تنگستان باید مظهر وحدت و همدلی باشند
  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • اعتلای فرهنگ و اندیشه ایران اسلامی در گرو تلاش هدفمند معلمان است
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد