Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام سالن ورزشی چند منظوره روستای حیدرآباد دهستان میشخاص با حضور «زهرا سادات موسوی» مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و بانوان افتتاح شد.

«زهرا سادات موسوی» مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و بانوان در این مراسم اظهار کرد: یکی از کارهای ارزشمندی که در هفته دولت انجام شد افتتاح سراسری همه پروژه‌ها در همه‌‍ی استان‌ها بود و هر پروژه‌ای که افتتاح می‌شود نوید بخش کاهش فقر حرکتی در جامعه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: امیدواریم با این افتتاح‌ها شاهد نهادینه شدن ورزش در فرهنگ خانواده‌ها و افزایش شور و نشاط در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی باشیم.

مدیرکل دفتر هماهنگی ورزش بانوان وزارت ورزش و بانوان تصریح کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این سالن‌ها در اختیار بانوان نیز قرار بگیرد و بانوان بیشتر به شمت ورزش کردن تشویق بشوند و شاهد کشف استعدادهای نهفته در روستاها و مناطق محروم باشیم.

دکتر «مظفر علیشائی» مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز اظهار کرد: با بهره برداری از پروژه‌های هفته دولت، سرانه ورزشی استان ایلام در بخش روستایی افزایش چشمگیری پیدا خواهد کرد.

وی گفت:  مهمترین این پروژه‌ها در بخش روستایی  افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال شهرک اسلامیه مهران، سالن ورزشی چند منظوره «حیدرآباد» میشخاص، زمین چمن مصنوعی فوتبال روستای سراب کارزان، سالن ورزشی شهرک نبوت ایوان خواهد بود.

علی‌شایی با بیان اینکه در بخش شهری نیز ساختمان هیات فوتبال استان و ساختمان اداری شهرستان آبدانان افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: میزان اعتبار هزینه شده برای این طرح‌ها ۸ میلیارد و ۶۹۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.

وی با بیان اینکه با افتتاح این پروژه‌ها ۵۳۷۸ متر مربع به سرانه ورزشی استان اضافه خواهد شد، گفت: در این مدت چمن  زمین فوتبال مهران  و استادیوم تختی ایلام بازسازی شده و در اختیار ورزشکاران و ورزش دوستان استان قرار خواهد گرفت.

دکتر «علی نیکوکار» بخشدار سیوان نیز در این مراسم با بیان اینکه  بخش سیوان دارای بیش از  10 هزار نفر جمعیت است، اظهار کرد: دهستان میشخاص 6000 نفر جمعیت دارد و این سالن در اختیار جمعیت ورزشکار و ورزش دوست این دهستان قرار می‌گیرد.

وی با قدردانی از مدیرکل و مجموعه ورزش و جوانان استان و دهیار روستای حیدرآباد، تصریح کرد: این بخش در این حوزه نیازمند زیرساخت‌های لازم است چون در دهستان علیشروان نیز نیازمند سالن ورزشی است که امیدواریم کار ساخت آن امسال آغاز شود.

بخشدار سیوان با تاکید بر اینکه این بخش جوانان با استعدادی دارد، خواستار ایجاد زمین چمن در دهستان میشخاص یا شهر جعفرآباد شد و مطمئنا اگر زیرساخت‌های ورزشی در منطقه ایجاد شود شاهد پرورش ورزشکاران مطرح و ملی پوش از این بخش خواهیم بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی منطقه ایلام ورزش بانوان مدیرکل دفتر سالن ورزشی پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قم؛ طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان یکی از مصوبات اولین سفر رییس جمهور به قم در دی ماه ۱۴۰۰ بود که به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان قم از شهریور پارسال تا شروع زمستان امسال به ۹۰ درصد پیشرفت رسیده است.
ابراهیم سانی خانی با اشاره به نصب چمن زمین ورزشگاه و روند رو به اتمام محصورسازی و تکمیل ساختمان ورزشگاه، ابراز امیدواری کرد تا به زودی شاهد بهره برداری از این ورزشگاه باشیم.
معاون ورزشی بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم هم، ورزشگاه اختصاصی بانوان را یک نیاز مهم برای ورزش بانوان استان دانست و افزود: بهره برداری از این طرح کمک بسیاری به توسعه ظرفیت‌های قهرمانی و ورزش‌های همگانی بانوان استان خواهد کرد، به طوری که پیش بینی میشود تا سال‌های پیش رو با تکیه بر استعداد‌های استانی بر تعداد عنوان‌های قهرمانی بانوان در رشته‌های مختلف ورزشی افزوده شود.
لازم به ذکر است بازسازی و مناسب سازی سالن‌های ورزشگاه، مرحله دوم طرح تخصیص ورزشگاه تختی قم به بانوان است که بعد از تخصیص بودجه و اتمام مرحله اول، طرح بازسازی شروع خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰ چمن ورزشی ویژه دانش آموزان در زنجان افتتاح شد
  • ۴ سالن ورزش دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • چهار سالن ورزشی دانش‌آموزی در زنجان آماده افتتاح است
  • تعرفه سالن های ورزشی شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • تعرفه سالن های ورزش شهرداری در سال جدید چقدر است؟
  • جشنواره ملی منتظران در خاش برگزار شد
  • ورزش خوزستان با طرح ملی آمایش سرزمینی به نقطه مطلوب می‌رسد
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول ورزشگاه تختی
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز