Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-08@22:47:26 GMT

بهره‌برداری از ۴۵۴ طرح بهزیستی اصفهان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۵۷۲۸

بهره‌برداری از ۴۵۴ طرح بهزیستی اصفهان آغاز شد

مدیرکل بهزیستی اصفهان این طرح‌ها را شامل افتتاح هفت مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در شهرستان‌های نجف آباد، خمینی شهر، فریدن و اصفهان با  هشت میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال، افتتاح هشت مهدکودک در نجف آباد، چادگان و اصفهان با ۹ میلیارد و ۹۱۰ میلیون ریال، بهره برداری از ۲ مرکز اقامتی میان مدت درمان اعتیاد در کاشان با ۱۷ میلیارد ریال و راه اندازی یک مرکز سلامت روان خانواده با اعتبار دولتی ۳۰۰ میلیون ریال در اصفهان برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرضیه فرشاد در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین افتتاح یک مرکز مشاوره ژنتیک در اصفهان با سه میلیارد ریال، ، بهره برداری از یک مجتمع خدماتی غیردولتی بهزیستی در چادگان با ۱۵۰ میلیون ریال، مرمت و بازسازی سالن اجتماعات خواجو بهزیستی اصفهان با سه میلیارد ریال و افتتاح مرکز شیرخوارگاه نرجس اصفهان با ۲۲۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال با مشارکت بخش دولتی و خصوصی را از دیگر طرح‌های افتتاحی بهزیستی در هفته دولت اعلام کرد.

وی بازسازی مرکز تأمین و توسعه بهزیستی شهید ملکوتی خواه اصفهان را با ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، افتتاح ۱ مرکز موبایل سنتر در اصفهان با ۲ میلیارد ریال بخش دولتی و خصوصی و رونمایی از تسهیلات "توانمند کارت" برای استفاده رایگان افراد دارای معلولیت از حمل و نقل شهری در خمینی شهر را از دیگر طرح‌های افتتاحی در این مدت برشمرد.

مدیرکل بهزیستی اصفهان یادآور شد: در مجموع برای افتتاح و بهره‌برداری از این طرح‌ها ۸۵۸ میلیارد و ۳۸۷ میلیون ریال اعتبار دولتی و خصوصی هزینه شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر طرح های یاد شده، در هفته دولت ۳۸۵ طرح اشتغالزایی در شهرستان‌های نجف‌آباد، چادگان، دهاقان، اصفهان، فریدن، تیران، شاهین‌شهر و نایین و ۴۳ طرح مسکن توانخواهان در شهرستان‌های نجف‌آباد، چادگان، دهاقان، ذاصفهان، فریدن و سمیرم به بهره برداری می‌رسد.

به گفته فرشاد تاکنون طرح "توانمند کارت" برای استفاده رایگان افراد دارای معلولیت از حمل و نقل شهری در خمینی شهر و یک مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی در نجفآاباد به بهره‌برداری رسیده است.

حدود ۱۰۸ هزار معلول زیر پوشش بهزیستی استان اصفهان هستند که از این تعداد ۲۹ هزار معلول جسمی حرکتی، ۲۴ هزار معلول ذهنی، ۱۲ هزار معلول اعصاب و روان، ۱۳ هزار معلول شنوایی، هفت هزار معلول بینایی و ۲۱ هزار سالمند هستند.

برچسب‌ها هفته دولت افتتاح طرح اصفهان سازمان بهزیستی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت افتتاح طرح اصفهان سازمان بهزیستی کشور هفته دولت افتتاح طرح اصفهان سازمان بهزیستی کشور بهزیستی اصفهان بهره برداری میلیارد ریال میلیون ریال هزار معلول نجف آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۵۷۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان از افتتاح پل صاحب‌روضات و دو پروژه زیست‌محیطی تا دو هفته آینده خبر داد و گفت: آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهانی طی روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدعلی معرک‌نژاد در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: در سومین سال از فعالیت مجموعه مدیریت شهری در دوره ششم، قطار افتتاح پروژه‌های عمرانی سرعت بیشتری گرفته است و طی دو هفته آینده دو پروژه که برای شهر اصفهان اهمیت زیادی دارد در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: تعریض بزرگراه شهید خرازی و پل صاحب روضات که به دلایل مختلفی چندین سال در شهر به تعویق افتاده بود، با همت مجموعه مدیریت شهری و عملیاتی اجرایی همکارانم در معاونت عمران این پروژه چند ماهی است که به ثمر رسیده است و آغاز به کار رسمی و افتتاح آن را خواهیم داشت.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر اهمیت مباحث محیط زیستی و پسماند در شهر اصفهان گفت: در روند پروژه‌های عمرانی و افتتاحیه‌هایی که با شعار «به احترام مردم اصفهان» برگزار می‌شود، به ایستگاهی رسیدیم که خبرهای خوبی را به مردم شهر اصفهان خواهیم داد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه آئین آغاز به کار و کلنگ‌زنی شهرک بازیافت شهر اصفهان از پروژه‌های مهم و تأثیرگذار زیست‌محیطی است، ادامه داد: تصفیه شیرابه، پسماند ساختمانی و احداث کارخانه‌ای که این پسماند را بازیافت می‌کند، جزو آرزوهای دیرینه شهروندان اصفهان بوده است که روزهای آینده در ریل پروژه‌های افتتاحیه قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: آئین آغاز به کار و افتتاح پروژه‌های زیست‌محیطی را کنار پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی طی روزهای آینده تقدیم شهروندان اصفهان می‌کنیم.

کد خبر 751312

دیگر خبرها

  • پایان کار پایانه شرق در تهرانپارس تا پاییز/ پایانه جدید خرداد افتتاح می‌شود
  • طرح سامانه گرمسیری ایلام مصداقی از توانمندی های جوانان است
  • آغاز اجرای طرح زنجیره ارزش راهبردی ماهیان گرمابی خوزستان
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • خط انتقال آب جدید شهر زاینده‌رود بهره‌برداری شد
  • رونمایی بارسا از مرکز تجاری لاکچری آبی‌اناری (عکس)‏
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • بهره مندی بیش از ۵ هزار نفر در البرز از مشاوره ژنتیک
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه