Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-02@02:55:34 GMT

جلوگیری از خروج 185 هزار ماسک سه لایه از کشور

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۱۳۱

جلوگیری از خروج 185 هزار ماسک سه لایه از کشور

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: مأموران دریابانی بامداد دوشنبه در جریان عملیات گشت دریایی در مناطق ساحلی خوزستان و آبهای سرزمینی شمال غرب خلیج فارس ، ۲ فروند شناور حامل ۱۸۵ هزار ماسک سه لایه پزشکی را حین خروج از کشور توقیف کردند.

به گزارش جماران، سردار لطفعلی پاکباز افزود: مأمورا ن دریابانی در نتیجه ساعت‌ها کار اطلاعاتی ، از قصد قاچاقچیان مبنی بر قاچاق محموله بزرگ اقلام بهداشتی و پزشکی از مرز آبی " خور زهره" آگاه شدند و بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: ماموران دریابانی در یک عملیات برنامه‌ریزی شده شناور مورد نظر رادر آبهای  بندر سجافی هندیجان شناسایی و به یک نقطه ساحلی هدایت کردند.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه گفت: در بازرسی دقیق از شناور توقیف شده  ۸۰ کارتن ۲ هزارتایی جمعا" ۱۶۰ هزار ماسک سه لایه پزشکی که همگی قاچاق و بدون مجوز بارگیری شده بود کشف و ضبط شد.

سردار پاکباز افزود:ماموران دریابانی همچنین درعملیاتی دیگر یک فروند شناور حامل ۲۵ هزار ماسک سه لایه درآبهای ساحلی استان را توقیف کردند.ارزش ۲ محموله ماسک ۱۸.۵میلیارد ریال برآورد شده است.

وی گفت: در این زمینه ۱۲ متهم به قاچاق کالا بازداشت و برای آنان تشکیل پرونده شد.

فرمانده مرزبانی و دریابانی خوزستان با تاکید بر تداوم برخورد با کالای قاچاق افزود: در شرایطی که کشور با ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند، قاچاق دارو و اقلام پزشکی ، سنگینی کار کادر درمانی را دو چندان می کند از همین رو مرزبانان خوزستان و مدافعان حریم امنیت ، با قدرت در کنار مدافعان سلامت ایستاده و اجازه سوداگری به قاچاقچیان اقلام پزشکی و بهداشتی را را نخواهند داد.

اخبار مرتبط ماسک ارزان قیمت در مناطق محروم شادگان توزیع می شود سه شهر خوزستان در وضعیت سفید قرار گرفتند خوزستان در چند روز آینده از وضعیت قرمز خارج می شود سفر ممنوع نیاز 17 بیمارستان خوزستان به دستگاه اکسیژن ساز

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا کرونا در ایران کرونا خوزستان قاچاق ماسک توقیف ماسک توقیف ماسک قاچاق سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی هزار ماسک سه لایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان 
  • کشف ۳۰ میلیارد لوازم خانگی قاچاق در کرمان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • فرمانده حشد الشعبی: تهدیدهای آمریکا ما را نمی‌ترساند
  • کیمیای سایه در اهواز/ خورشید در کمین است+فیلم
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند