Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-02@02:57:09 GMT

واکنش مهدی خلیل به شایعه جدایی‌اش از ذوب آهن

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۴۱۹

واکنش مهدی خلیل به شایعه جدایی‌اش از ذوب آهن

دروازبان لبنانی ذوب آهن از چگونگی آینده کاری خود با ذوب آهن اطلاعی ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خلیل سنگربان تیم ملی لبنان که از نیم فصل به جمع سبزپوشان اصفهانی اضافه شد، چندی پیش قرار داد خود را برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید کرد. حالا و در شرایطی که خلیل چند هفته‌ای با عملکرد ضعیفش توسط لوکا بوناچیچ نیمکت نشین شد، شایعاتی شنیده می‌شود که این گلر لبنانی در نقطه پایان همکاری با ذوب آهن قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او روز گذشته پس از حدود ۶ ماه حضور در ایران، بالاخره به بیروت بازگشت.

طبق اسنادی که پیش از این در اختیار ایمنا قرار گرفته و نزد این خبرگزاری محفوظ است، خلیل برای حضور قرضی از العهد لبنان در نیم فصل دوم مبلغی حدود ۷۵ هزار دلار را دریافت کرده و طبق بندی در قراردادش، ذوب آهن می‌توانست با پرداخت ۱۷۰ هزار دلار این گلر را برای فصل آتی نیز نگه دارد که آن‌ها نیز موفق به تمدید با او شدند.

بیشتر بخوانید:

دروازبان تیم ملی لبنان ۵ میلیارد تومان برای ذوب آهن آب خورد

قرارداد جدید امضا کردم، اما درباره شایعات اطلاعی ندارم

در همین خصوص مهدی خلیل در گفت و گو با خبرنگار ایمنا به شایعه توافق برای جدا شدنش از باشگاه ذوب آهن واکنش نشان داد و گفت: هنوز در این باره به خوبی اطلاع ندارم چرا که پیش از آمدنم به لبنان، قرارداد جدیدی را با باشگاه ذوب آهن امضا کردم.

دروازبان ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا تمایل دارد فصل آینده همچنان با این تیم اصفهانی همکاری کند؟ خاطرنشان کرد: اکنون نمی‌خواهم در این خصوص چیزی بگویم. باید صبر کرد و دید چه اتفاقی خواهد افتاد.

کد خبر 440680

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مهدی خلیل تیم فوتبال ذوب آهن ذوب آهن باشگاه ذوب آهن ذوب آهن اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد

مهدی محمدی، مشاور قالیباف درباره طرح نور هشدار داد: ممکن است شاهد یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشیم.

واکنش‌ها به بازگشت گشت ارشاد به خیابان‌ها همچنان ادامه دارد. در جدیدترین واکنش به این موضوع، مهدی محمدی مشاور رئیس مجلس، در یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت.

ضرورت فوری لطمه زدن به تاثیر شگفت عملیات وعده صادق بر افکار عمومی ایران، و سپس آغاز مناقشه برانگیز عملیات پلیس در مقوله حجاب، اجرای یک پروژه جدید روانی برای تحریک جامعه در حوزه زنان را کاملا پیش بینی پذیر کرده بود. قدم بعدی ممکن است یک واقعه فیزیکی برنامه ریزی شده کف خیابان باشد.

دیگر خبرها

  • واکنش صریح درویش به شایعه تغییر نام پرسپولیس
  • واکنش حزب‌الله به حمله‌های رژیم صهیونیستی علیه روستاهای لبنانی
  • واکنش رییس سازمان انرژی به شایعه ممنوعیت ورود بازرسان آژانس
  • پیشگویی مشاور قالیباف از گشت ارشاد؛ واقعه فیزیکی جدید کف خیابان؟!
  • واکنش معنادار مشاور قالیباف به بازگشت گشت ارشاد
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/استقلالِ خلیح فارس پولدار شده است!
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش رجاییان به شایعه حضور لیموچی در استقلال و پرسپولیس: او قرارداداد ۲ ساله دارد/اولین چک فخرالدینی پاس شده است
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی