Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد حیدری رئیس کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت کیف قاپی در مناطق مختلف، پیگیری موضوع به طور ویژه در دستور کار کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری ۱۷۲ عبدالعظیم در حال گشت زنی در خیابان حرم بودند که نزدیک بازار سرپوشده متوجه می‌شوند که یک دستگاه موتورسیکلت اقدام به قاپیدن کیف خانم باردار می‌کند و از محل متواری می‌شود که ماموران کلانتری اقدام به تعقیب و گریز در طول مسیر می‌کنند و چندین بار دستور ایست می‌دهند که سارقان توجهی نمی‌کنند و در نهایت مأموران پلیس اقدام به تیراندازی هوایی می‌کنند که سارقان به دلیل داشتن سرعت زیاد تعادل موتورسیکت را از دست می‌دهند و با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد می‌کنند که هر دو نفر دستگیر می‌شوند و کیف مربوط به شهروند خانم باردار کشف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ حیدری افزود: متهمان در تحقیقات ماموران به ۹ فقره سرقت شامل ۵ فقره کیف قاپی و ۴ فقره سرقت تلفن همراه در جنوب شهر اعتراف کردند.

کلانتر محله حضرت عبدالعظیم گفت: متهمان پس از مواجهه حضوری و شناسایی توسط مال باختگان برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

بیشتر بخوانید

سرقت از منازل شهروندان با ترفند طرح دوستی/ سارق حرفه‌ای دستگیر شد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و انتظامی سرقت تلفن همراه نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد

سرهنگ جواد افشاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و سیم و کابل برق در سطح حوزه استحفاظی شهرستان فریدن، بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل این سرقت‌ها در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با بررسی‌های میدانی و انجام اقدامات تخصصی توسط مأموران پلیس آگاهی در نهایت هویت سارق در ارتباط با این سرقت‌ها شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در عملیاتی ضربتی و هماهنگ متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدن تصریح کرد: سارق در مواجهه با ادله و مدارک پلیس و در تحقیقات به عمل آمده تا کنون به ۱۷ فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه ساز و کابل‌های برق به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال اعتراف کرد که با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6088569

دیگر خبرها

  • دستگیری باند سرقت از مغازه و فروشگاه‌های پوشاک
  • دستگیری ۳ سارق با ۷ فقره سرقت در یزد
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان
  • عامل ۱۷ فقره سرقت در فریدن دستگیر شد
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • قاچاقچی حشیش در جنوب تهران بازداشت شد
  • انهدام باند چهار نفره سارقان در اهواز