Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@02:09:33 GMT

صادقی‌مقدم: شهید لاجوردی احیاگر اسلام ناب محمدی بود

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۴۸۳

صادقی‌مقدم: شهید لاجوردی احیاگر اسلام ناب محمدی بود

‍‍‍‍‍‍

عضو حقوقدان شورای نگهبان در مراسم بزرگداشت بیست و دومین سالگرد شهید لاجوردی گفت: آنچه که از مکتب عاشورا و پیروان عاشورایی امام راحل و شهیدانش و رهبر عاشورایی عزیزمان آموختنی است در وجود شهید والامقام شهید لاجوردی می‌توان یافت. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، محمدحسن صادقی مقدم عضو حقوقدان شورای نگهبان در مراسم بزرگداشت بیست و دومین سالگرد شهادت شهید اسدالله لاجوردی که به صورت مجازی با حضور دوستان و همرزمانش پخش شد با اشاره منش شهید لاجوردی، اظهار داشت: بصیریت حسینی، شناخت حسینی، مدیریت حسینی، مقاومت حسینی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. چیزی است که در دین ماست و تطبییق این واژه ها با شخصیت شهید لاجوردی دیده می شود.

 وی ادامه داد: سرمشق ملموس عصر ما حضرت امام خمینی (ره) همین کار را کردند و ایشان نیز با تأسی از سرور و سالار شهیدان، تمام زندگی خود را نثار اسلام کردند. ما با شخصیت امام بعد از سال های پس از پیروزی انقلاب خیلی ملموس و اجمالی آشنایی داریم.

عضو حقودان شورای نگهبان با معرفی کتاب الف لام خمینی، گفت: الف لام  خمینی نوشته آقای بهبودی، که از تولد امام تا پیروزی انقلاب را در 1200 صفحه به تحریر درآورده است و به خوبی توانسته نقشی که امام با تاسی از زندکی ائمه اطهار و سرور و سالار شهیدان این راه را بر ما باز کردند.

صادقی مقدم ادامه داد: او نشان داد همان طور که هدف پیامبر گرامی اسلام حاکمیت اسلام برای بشر و تشکیل حکومت دینی و اسلامی بود با این همه تلاش و فداکاری توانست مردم دوران خود را به این سمت هدایت کند و احیاگر اسلام ناب محمدی باشد.

وی تصریح کرد: از بی شمار شاگردان و پیروان امام راحل و رهبر معظم انقلاب یکی وجود سردار ناشناخته عصر ما حاج سید اسدالله لاجوردی است، باید نوشته‌ها، گفته ها، سخن ها و ذکر خاطرات کمک کند و از ابعاد زندگی شهید لاجوردی فیلم‌ها ساخته شود تا ببینیم آنچه که مدیریت و پیروی از ولایت و از مردم و جنس مردم بودن و برای مردم بودن خدمت گذار بودن چگونه جلوه پیدا می کند و سایرین خصوصا در این عصر و زمان همگی بدانند که چگونه یک شاگرد مکتب امام حسین (ع) به تاسی از ولی امر خودش در عصر و زمان خودش، چگونه عمر بابرکتش برای انقلاب اسلامی مفید بود و خداوند هم مزد این مقاومت، صبوری و اخلاص را به او عطا کرد.

عضو حقوقدان شورای نگهبان با اشاره به برگزاری بیست و دومین یادواره دیدبان انقلاب شهید لاجوردی، گفت: این مجلس بهانه ای برای ذکر ابعاد شخصیتی این شهید والامقام است. آنچه که از مکتب عاشورا و پیروان عاشورایی امام راحل و شهیدانش و رهبر عاشورایی عزیزمان آموختنی است در وجود شهید والامقام شهید لاجوردی می‌توان یافت.

صادقی مقدم در تشریح شهید لاجوردی گفت: اتکای به خدا، بریدن از غیر خدا، تبعیت محض از خدای متعال، تبعیت از ولی عصر زمان ، نثار  همه سرمایه خود در راه خدا و دین اسلام و خدمت به خلق خدا از جمله ویژگی های شهید لاجوردی بود.

انتهای پیام/

R1455/P/S1,1412/CT12 واژه های کاربردی مرتبط شورای نگهبان بیشتر بخوانید... رونمایی از یادمان شهید لاجوردی با حضور محسنی‌اژه‌ای قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... رونمایی از یادمان شهید لاجوردی با حضور محسنی‌اژه‌ای واژه های کاربردی مرتبط شورای نگهبان پربیننده‌ترین اخبار سیاسی ۱ نامه "منادی" به رئیس جمهور؛ سیم کارت و تبلت به دانش آموزان بدهید ۲ بازآماد یک فروند جنگنده سوخو۲۴ در پایگاه شهید دوران نهاجا ۳ سیگنال مثبت مجلس برای بورس ۴ گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا ۵ عیادت حجت‌الاسلام محمدیان از استاد فاطمی‌نیا ۶ عرف: انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد سال ۱۴۰۰ برگزار می‌شود ۷ سردار پورجمشیدیان خبرداد:‌ افتتاح ۴۰۰هزار طرح اجتماعی و معیشتی توسط نیروی زمینی سپاه ۸ درخواست دانشجویان از رئیس جمهور درباره خروج از NPT مهمترین اخبار سیاسی گفتگوی تفصیلی با امیر روحانی| ایران قطب منطقه‌ای در تعمیر بالگردهای شرقی می‌شود/ ساخت نمونه پیشرفته‌تر بالگرد صبا پژمانفر: پرونده ویلموتس سرخوردگی برای آحاد جامعه است/سلطانی‌فر: حکم قطعی نیست! انهدام یک تیم تروریستی توسط رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) گفتگو با شاهدی| مردم حقارتِ اشغال ایران را به‌ ازای رهایی از رضاشاه به‌جان خریدند/ نفت چه نقشی در حمله متفقین به ایران داشت؟ مهمترین اخبار تسنیم بهره برداری از یک نیروگاه استراتژیک در غرب کارون/ تولید نفت از مخزن مشترک با پشتوانه نیروگاه ایرانی «فتح»؛ کوچکترین بالستیک ایرانی از خانواده فاتح لاوروف: تلاش آمریکا برای بازگشت تحریم‌ها علیه ایران موفق نخواهد شد فاز نخست پتروشیمی بوشهر با فرمان رئیس‌جمهور ‌افتتاح شد / تولید سالانه ۴.۲میلیون تن محصول مشترکین خانگی کم‌مصرف برق ۱۰۶میلیارد تومان پاداش گرفتند/ وزیر نیرو: صنعت برق ایران جزو قدرت‌های مسلّم منطقه است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای نگهبان شورای نگهبان شهید لاجوردی شورای نگهبان صادقی مقدم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد

به گزارش همشهری آنلاین، روزنامه ایران نوشت: حسن روحانی رئیس جمهور سابق که در انتخابات اخیر خبرگان رهبری از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده بود، در دیدار دوره‌ای با مدیران خود عنوان کرد: یکی از موارد ردصلاحیت من یکی ادعای اهانت به قوه قضائیه و شورای نگهبان است و دیگری عدم ایستادگی در برابر غرب و اشکال در اجرای برجام. به گزارش انتخاب، وی در این نشست از انتشار عمومی پاسخ خود به نامه شورای نگهبان در آینده‌ای نزدیک خبر داد.
روحانی همچنین گفته است: باید احساس مسئولیت کنیم، ساکت ننشینیم و مردم را به مشارکت در همه امور و پشتیبانی از نظام و کشور تشویق کنیم.

کد خبر 848583 منبع: ایران برچسب‌ها خبر ویژه حسن روحانی شورای نگهبان

دیگر خبرها

  • دنیای امروز نظاره‌گر پیاده شدن اسلام ناب محمدی در دانشگاه‌های غرب است
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده است
  • دوست داشت گمنام باشد و حالا یک قطعه پلاک از او باقی مانده
  • یادواره‌های شهدا، دشمن‌ستیزی را در دلها زنده نگه می‌دارد
  • پوستر ویژه سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری (ره)
  • حسن روحانی دلایل ردصلاحیتش را اعلام کرد
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • مطهری امام