Web Analytics Made Easy - Statcounter

یداله الهیاری روز دوشنبه در مصاحبه ختصاصی با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه هفته دولت با یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر مزین شده است، افزود: امیدواریم بتوانیم با الگو قراردادن این شهیدان در شان نظام و مردم خدمت کنیم.

وی با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته دولت سال ۹۹ در شهرستان بستان آباد گفت: در این هفته کلنگ زنی فاز توسعه کارخانه فولاد سهند آذرآسیا را در بخش تیکمه داش خواهیم داشت که برای اجرای این طرح ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افتتاح پروژه های دهیاریهای شهرستان بستان آباد با مشارکت بنیاد مسکن را از دیگر طرح های شهرستان بستان آباد عنوان کرد و افزود: این طرح ها شامل زیرسازی ، آسفالت ریز ، جدول گذاری و پل سازی می باشد که با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان بستان آباد اجرایی شده است.

نماینده دولت در شهرستان بستان آباد افتتاح طرح های آبخیزداری ، طرح های صنعت و معدن ،گاز رسانی، صنایع غذایی، افتتاح مجتمع خدمات رفاهی، فاز توسعه واحدهای تولیدی واقع در شهرک های صنعتی شهرستان را از دیگر طرح ها و برنامه های شهرستان در هفته دولت عنوان کرد.

وی گفت:برای این پروژه ها نیز ۳۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

برچسب‌ها هفته دولت بستان آباد آذربایجان شرقی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هفته دولت بستان آباد آذربایجان شرقی هفته دولت بستان آباد آذربایجان شرقی شهرستان بستان آباد هفته دولت طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است

داریوش فرمانی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تله کابین تاق بستان، گفت : پاییز سال گذشته دفتر امور پایگاه‌های جهانی و ملی وزارت میراث فرهنگی پس از بررسی‌های انجام شده مخالفت خود را با اجرای تله کابین در تاق بستان اعلام کرد، اما بدنبال آن از طریق استان رایزنی‌هایی با وزارتخانه صورت گرفت تا یک نظر قطعی و نهایی را برای همیشه در خصوص این پرونده اعلام کنند. 

وی افزود: در نهایت مسئولین وزارت میراث فرهنگی از شهرداری کرمانشاه درخواست کردند تا مشاور پروژه جزییات سه مسیر پیشنهادی خود را برای احداث تله کابین در تاق بستان در اختیار دفتر ثبت و حریم آثار و حفظ و احیاء میراث معنوی و طبیعی وزارتخانه قرار دهد تا آنها نیز کار کارشناسی دقیقی روی این پروژه داشته باشند و نظر نهایی خود را اعلام کنند. 

مدیرکل میراث فرهنگی استان با تاکید براینکه پروژه تله کابین کرمانشاه در وزارت میراث فرهنگی هنوز در حال کارشناسی است، گفت: آخرین نشست بین مدیرکل ثبت و حریم آثار وزارت میراث فرهنگی با کارشناسان و مشاوران شهرداری کرمانشاه هفته گذشته برگزار و مقرر شد یک اصلاحیه نهایی را روی نقشه پروژه داشته باشند و آن را دوباره به وزارت میراث فرهنگی تحویل دهند. 

وی خاطرنشان کرد: مسئولین وزارت میراث فرهنگی در تلاش هستند تا راهکاری برای اجرای این پروژه پیدا کنند که البته این امر مستلزم ارائه جزییاتی دقیق از نقشه مسیر‌های پیشنهادی شهرداری برای احداث تله کابین است. 

فرمانی تاکید کرد: معتقدیم پروژه‌ای مانند تله کابین می‌تواند به رونق گردشگری کرمانشاه کمک کند و از آن هم حمایت خواهیم کرد، اما در صورتی که هرکدام از مسیر‌های پیشنهادی بخواهد مانعی برای ثبت جهانی تاق بستان باشد، قطعا با آن مخالفت خواهیم کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در اتوبان پیامبر اعظم تبریز ۸ نفر را مصدوم کرد
  • انتقادفرماندار شهرستان بستان آباد ازعدم پرداخت وام‌های تکلیفی بر عهده نهاد‌ها
  • تاکید بر لزوم پرداخت وام‌های تکلیفی در شهرستان بستان آباد
  • رئیسی پروژه‌ای که در دولت روحانی افتتاح شده بود را دوباره افتتاح کرد!
  • کلنگ‌زنی احداث هتل و تله‌کابین خوشاکو در روز افتتاح هتل ۲ ستاره در ارومیه
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود
  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • پروژه تله کابین تاق بستان در وزارت میراث فرهنگی در حال بررسی است
  • شتاب یک پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم
  • مردم باید ثمره کلنگ زنی ها را ببینند/ لزوم تحقق پروژه ها