Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@06:10:18 GMT

خودسوزی یک مرد در مقابل مأمور کلانتری

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۵۶۸

خودسوزی یک مرد در مقابل مأمور کلانتری

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلع ید به همراه نماینده دادستان به خیابان شریعتی_ یخچال مراجعه می‌کند که در این حادثه متشاکی اقدام به خودسوزی می کند که تلاش برای جلوگیری از خودسوزی متشاکی مامور تهرانی را به بیمارستان کشاند .

به گزارش ایرنا بر اساس اعلام روز دوشنبه پلیس تهران بزرگ، سردار کیوان ظهیری در این باره اظهار داشت: روز گذشته یکی از مأموران کلانتری قلهک برای اجرای ابلاغ قضایی و حکم خلعید به همراه نماینده دادستان و دادورز به نشانی مشخص در خیابان شریعتی _ یخچال مراجعه می‌کند که آدرس فوق خانهای متعلق به یک خانم بود اما همسرشان در آنجا ساکن بودند و خانم طبق قانون حکم خلعید را از مراجع قضایی گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: هنگامی که مامور به همراه نماینده دادستان به آدرس میروند همسر خانم همه چیز را پذیرفته و بعد نماینده قانونی دادگستری مشغول تنظیم صورتجلسه میشود که در این حین همسر خانم وارد آشپزخانه شده و یک قوطی وایتکس که محتوی تینر بود را روی خودش میریزد  و بعد کبریت را روشن میکند که خودش را آتش بزند اما خوشبختانه مامور کلانتری که حواسش به آقا بود سریع کبریت روشن را با دست از مرد گرفته و وی را بلند کرده و به راهرو می برد تا از خطرات احتمالی جلوگیری کند.

 ظهیری ادامه داد: آقایی که روی خودش تینر ریخته بود  اظهار میکند که دارد میسوزد بلافاصله ماموران کلانتری وارد آشپزخانه شده و یک پارچ آب میبرد تا روی صورت مرد ریخته و از شدت سوزش صورتش کم کند غافل از اینکه این مرد در جیبش فندک داشته و با روشن کردن فندک خود را آتش میزند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: مامور جان برکف پلیس وقتی با این صحنه مواجه می‌شود پارچ آب را روی مرد ریخته و و دوباره او را بغل کرده و از پله ها پایین میآورد تا وارد حیاط کند و از سوختن بیشتر آن جلوگیری کند غافل از اینکه لباس خودش هم آغشته به تینر شده و خودش هم میسوزد.

وی افزود: همسایگان، نماینده دادستانی و پسر ۲۲ ساله مرد که در صحنه بودند با مشاهده این صحنه بلافاصله شلنگ‌آب را باز کرده و روی این دو نفر میریزند.

سردار ظهیری افزود: با حضور عوامل اورژانس و آتش نشانی در نهایت این دو فرد به بیمارستان منتقل شده و همسر خانم به علت شدت جراحات وارده جان میسپارد.

ظهیری اعلام کرد: مامور جان برکف کلانتری قلهک که ستوان دوم پرویز کرمپور نام دارد سوختگی شدید ۶۰ درصد از نوع درجه ۳ از ناحیه صورت، سینه، دست شده و هم اکنون در آی سیو بیمارستان بستری است.

ظهیری خاطرنشان کرد : مامور  کلانتری قلهک  برای نجات جان متشاکی  این اقدام انسان دوستانه را انجام داد و خود  نیز  دچار سوختگی شد.

اخبار مرتبط خودکشی راز و جرگلان واکاوی می‌شود کاهش بودجه شهرداری بوشهر مانع اجرا پروژه ها نشده است خودسوزی دختر جوان در آران و بیدگل تهدید به خودکشی روز قبل از حادثه خودسوزی زن جوان دیشموکی آماری از افزایش روند خودکشی‌ها نداریم میزان خودسوزی در کشور در حال افزایش است!

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا خودسوزی خودکشی خودکشی یک مرد سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی کلانتری قلهک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت

سرلشکر جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله با حمایت از «طرح نور»، تأکید کرد: در همهٔ ماموریت‌های فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی امکان اشتباه وجود دارد، با تذکر رهبر انقلاب اشتباهات «طرح نور» رفع می‌شود نه اینکه کل طرح زیر سوال برود، بنابراین وظیفهٔ همه است که از این کار حمایت بکنند. منبع: فارس

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

سرلشکر جعفری با تایید تذکر رهبری به مسئولان درباره حجاب، تاکید کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر محمدعلی جعفری مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله سپاه پاسداران در بخشی از فیلمی که فارس منتشر کرده، در خصوص طرح نور گفت: مهم آن است که بدانیم یک دستگاه و مجموعه‌ای به نام فراجا با آن غیرتی که فرمانده این دستگاه در اجرای وظیفه قانونی طرح نور دارد در این مورد باید همه دلسوزان انقلاب و ارزش‌ها و دلسوزان فرهنگی، اجتماعی، اخلاقی جامعه از این طرح حمایت کنند زیرا این دستگاه وظیفه قانونی خود را اجرا می‌کند.

وی افزود: هر اقدامی که اجرا می‌شود ممکن است اشکالاتی داشته باشد و به دنبال آن عوامل اجراکننده تذکراتی هم دریافت کنند و این اتفاق هم رخ داده و طبیعی است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، اظهار کرد: یک اشتباهی از جانب عوامل اجرایی صورت گرفته و از جانب آقای فضائلی گفته می‌شود که حضرت آقا تذکری داده‌اند و این امر طبیعی است زیرا یا گزارشات به محضر رهبر انقلاب می‌رسد و یا ایشان در فضای مجازی رؤیت می‌کنند.

سرلشکر جعفری بیان کرد: این دو تذکر در مورد انجام همه مأموریت‌های امنیتی، فرهنگی و اجتماعی یک امر طبیعی است زیرا ممکن در اجرا یک مأموری اشتباهی کند و با آن تذکر این اشتباه اصلاح شود، بنابراین با این تذکر اصل مأموریت زیر سوال نمی‌رود و باید مأموریت به‌درستی اجرا شود.

وی با بیان اینکه این اقدام فراجا جای تقدیر دارد، تصریح کرد: در این شرایط و فضایی که کشف حجاب و برهنگی در کشور از جانب دشمن در حال برنامه‌ریزی و گسترش است، در حال مقابله با آن است.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله، تأکید کرد: این وظیفه همه است تا از این اقدام حمایت کنند و ما هم حمایت می‌کنیم.

سرلشکر جعفری عنوان کرد: آن مطالبی که در فضای مجازی در خصوص آقای فضائلی گفته شده و گزارش دروغی که نسبت به ایشان داده شده باید گفت که خلاف این امر انجام نشده و ایشان هم در صحبت دوم خود مجددا تاکید کرده است و دفتر رهبر انقلاب هم تکذیبی نکرده و این نشان دهنده واقعیت آن است، بنابراین حضرت آقا بر انجام این امر تأکید دارند اما تذکر هم داده‌اند که کار درست انجام شود.

وی تصریح کرد: بنابر اطلاعی که دارم هم با آن مأموری که خطا کرده برخورد شده و تذکر داده اند و هم در دست کنترل است تا چنین اتفاقاتی رخ ندهد تا این ماموریت درست انجام شود.

مسئول قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه‌الله به نکته‌ای در مورد لایحه عفاف و حجاب اشاره کرد و گفت: چون این لایحه باب میل برخی دوستان نیست لذا شروع به رد کردن آن و زیر سوال بردن این لایحه کرده‌اند که کار بسیار مسموم و نگران کننده است و دوستان باید از این کار پرهیز کنند.

دیگر خبرها

  • غافلگیری یک بازیکن جلوی چشم خانواده‌اش(عکس)
  • مأمور دولتی در بهارستان قلابی از آب درآمد
  • اعتصاب کارکنان راه آهن هلند
  • حمایت سرلشگر سپاه از طرح حجاب و تذکر رهبری: اصل ماموریت که زیر سوال نمی‌رود | با مامور خاطی برخورد شد | صوت
  • بسکتبال NBA | هنرنمایی دانچیچ مقابل اعضای تالار مشاهیر
  • یادی از شکست آمریکا در طبس
  • شن‌هایی که مامور خدا بودند
  • اخاذی با مهریه سنگین!
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • همایش شن ها مامور خدا بودند