Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  در آیینی با حضور استاندار بوشهر بهره‌برداری و اجرای ۳۰ طرح عمرانی به مناسبت هفته دولت با اعتبار بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان در شهرستان عسلویه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

از این میزان، ۲۴ طرح با ۵۸ میلیارد تومان اعتبار افتتاح و ۶ طرح با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان عملیات اجرایی آن آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح‌های مهم افتتاحی شامل جاده بنود به ساحل به طول ۸.۵ کیلومتر با اعتبار ۴.۷ میلیارد تومان، خط اتصال آب شیرین کن  مجتمع گاز پارس جنوبی به بیدخون و عسلویه به طول ۲ کیلومتر با اعتبار چهار میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان، بلوار ورودی روستای بستانو با ۱۸۰۰ متر طول و ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار، طرح‌های برق شامل ایجاد شبکه و تقویت فشار با ۳.۵ میلیارد تومان و مجتمع خدمات بین راهی با اعتبار ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است.

بیشتر بخوانید

بهره‌برداری و اجرای بیش از۲۴۰۰ میلیارد تومان طرح عمرانی در بوشهر آغاز می‌شود

همچنین اجرای طرح بهسازی تعریض خروجی شرقی عسلویه به طول ۲.۸ کیلومتر با اعتبار ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان و نوسازی مدرسه ۱۲ کلاسه چاه مبارک با اعتبار ۴.۷ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۱۶۲۰ متر مربع آغاز شد.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح عمرانی هفته دولت عسلویه افتتاح طرح میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس

وحید بهفر در حاشیه بازدید از وضعیت لوله‌گذاری شبکه گاز با اعلام این مطلب گفت: در سال گذشته ۱۱۰۸ کیلومتر اجرای شبکه گاز در استان برنامه‌ریزی و هدف گذاری شد که به همت مدیران و همکاران پرتلاش این شرکت اجرای ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه در استان اجرایی شده است.

او با بیان تحقق ۱۰۵ درصدی برنامه سالانه این شرکت در سال ۱۴۰۲ در خصوص اجرای شبکه، تصریح کرد: خوشبختانه گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های استان فارس از وضعیت مطلوبی برخوردار است و ۹/۹۹ درصد جمعیت شهری و ۷/۹۶ درصد جمعیت روستایی از نعمت گاز برخوردارند.

بهفر همچنین گفت: خوشبختانه در سال گذشته ۱۷۶ کیلومتر از خطوط اجرا شده در استان در بخش گازرسانی مربوط به واحد گازرسانی به صنایع بوده است که نقش مهمی در جهش تولید و تحقق شعار سال ۱۴۰۳ خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • از فصل گرما بدون خاموشی تا سرعت گرفتن افتتاح پروژه‌های عمرانی در نصف جهان
  • پروژه‌های عمرانی و زیست محیطی نصف جهان در صف افتتاح
  • آرزوهای دیرینه اصفهانی‌ها در ریل افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیست‌محیطی شهر زندگی
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • اتمام اجرای طراحی طرح فیبرنوری در شهرکرد
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • اجرای بیش از ۱۱۵۸ کیلومتر شبکه گاز در فارس
  • آغاز احداث محور ارتباطی روستا‌های شمالی دهاقان به مهیار
  • ۱۹۱ کیلومتر از راه‌های اصلی خراسان شمالی بهسازی شد
  • ساماندهی ۴۰۰ کیلومتر از رودخانه‌های استان اصفهان