Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@13:04:49 GMT

گازرسانی به روستای فارس ۲ برابر شده است

تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۰۷۶۹۴۵

گازرسانی به روستای فارس ۲ برابر شده است

ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت گاز فارس از رشد بیش از دو برابری گازرسانی به روستاهای استان در هفت سال فعالیت دولت تدبیر و امید خبر داد.

غلامعباس حسینی با اشاره به گازرسانی به ۶۷۷ روستا تا پیش از سال ۹۲ گفت: با روی کار آمدن دولت یازدهم تاکنون بیش از دو هزار و ۱۱۶ روستا از مزایای گاز طبیعی بهره مند شده که بیانگر رشد بیش از دو برابری و پیشرفت نهضت گازرسانی به روستائیان فارس است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی گاز فارس، او با بیان اینکه توسعه‌ گازرسانی به نقاط روستایی و شهری با هدف اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، محرومیت زدایی و گسترش عدالت اجتماعی در مناطق کمتر توسعه یافته یکی از اهداف دولت یازدهم و دوازدهم بوده است، افزود: در راستای این هدف تاکنون افزون بر ۸۸.۲ درصد جمعیت روستایی استان فارس از گاز طبیعی بهره مند شده‌اند.

مدیرعامل شرکت گاز فارس با اشاره به بهره‌مندی ۹۸.۹ درصدی خانوارهای شهری استان از گاز طبیعی، گفت: با تلاش بی‌وقفه جهادگران شرکت گاز فارس در بخش گازرسانی شهری نیز تحولی بزرگ انجام شده و رشد ۲۸ درصدی گازرسانی به شهرهای فارس، گام بلند دولت تدبیر و امید در صنعت گازرسانی است.

حسینی خاطرنشان کرد: از ۱۱۰ شهر استان فارس تاکنون ۱۰۲ شهر از این موهبت خدادادی بهره مند و گاز، گرمابخش خانه‌های یک میلیون و ۵۳۱ هزار مشترک فارسی شده است.

او تاکید کرد: با اتمام طرح‌های در دست اجرا در فارس تا سال ۱۴۰۰، ضریب گازرسانی شهری در استان به ۱۰۰ درصد ارتقا می‌یابد.

حسینی یادآور شد: در هفت سال اخیر ، ۲۹ هزار کیلومتر شبکه گذاری، اضافه شدن بیش از ۵۷۳ هزار مشترک جدید و نصب ۸۲۹ هزار و ۸۰۰ علمک گاز، از دستاوردهای شرکت گاز فارس بوده که به ترتیب نمایانگر رشد ۹۳ ،۶۰ و ۳۹درصدی در شتاب بخشی و توسعه خدمات گازرسانی در استان است .

مدیر عامل شرکت گاز فارس همچنین از افزایش ۸۵ درصدی گازرسانی به صنایع استان نیز خبر داد و گفت: درحالی‌که تا سال ۹۲ حدود ۴ هزار و ۴۲۰ واحد از صنایع استان از گاز طبیعی برخوردار بودند، هم‌اینک با تلاش‌های صنعتگران گاز فارس و حمایت‌های دولت تدبیر و امید، بیش از هشت هزار و ۱۸۶ واحد صنعتی از این نعمت ارزشمند بهره‌مند هستند.

حسینی خاطرنشان کرد: سرعت بخشیدن به روند گازرسانی به صنایع ، علاوه بر جهش تولید، توسعه اقتصادی و خدمات متوازن گازرسانی، موجب جایگزینی این سوخت پاک با دیگر سوخت های فسیلی و کاهش آلودگی هوا و محیط زیست می‌شود. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی گاز طبیعی دولت تدبیر و امید فارس شرکت گاز فارس گاز طبیعی بهره مند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۰۷۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی

تین نیوز

دانشمندان ژاپنی برای اولین بار داده ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت در ثانیه در باندهای طول موج فرکانس بالا در فاصله ۳۳۰ فوتی (حدود ۱۰۰ متری) منتقل کردند و این نخستین گام کابرد نسل ششم اینترنت بدون سیم به شمار می رود.

به گزارش تین نیوز از سیتنا، کنسرسیوم (مجموعه ای) از شرکت های ژاپنی اولین دستگاه بی سیم پرسرعت 6G در جهان را ساخته اند که می تواند داده ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه در۱۰۰ متر انتقال دهد؛ سرعتی نزدیک به ۲۰ برابر سریع تر از نسل پنجم اینترنت بی سیم( 5G).

نتایج آزمایش های جدید که یازدهم آوریل در بیانیه مشترک این شرکت ها اعلام شد، نشان می دهد که دستگاه بی سیم کنسرسیوم داده ها را با سرعت ۱۰۰ گیگابیت بر ثانیه در داخل باند ۱۰۰گیگاهرتز، و در فضای باز در باند ۳۰۰گیگاهرتز مادون قرمز در مدار الکترومغناطیسی قرار دارد، منتقل می کند.

لایو ساینس با تحلیل داده های این گزارش می گوید میانگین سرعت انتقال داده های نسل ششم اینترنت، نزدیک به ۵۰۰ برابر سریع تر از سرعت اینترنت تلفن های همراه نسل پنجم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • بهره مندی ۱۶۱ روستای لرستان از آب شرب در دولت سیزدهم
  • وجود ۲۰۳ هزار و ۴۲۴ علمک گاز در چهارمحال و بختیاری
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • سامسونگ در فصل اول ۲۰۲۴ به‌لطف هوش مصنوعی، سود خود را ۱۰ برابر کرد
  • جشن و تقدیر از معلم ها توسط دانش آموزان روستای الیف در روز معلم + فیلم و تصاویر
  • امسال همه شهر‌ها و روستا‌های لرستان از نعمت گاز برخوردار می‌شوند
  • ۱۲ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • جزایر ایرانی به سمت مسکونی شدن خواهند رفت
  • نیمه کاره رها شدن پروژه گازرسانی در بخش کوهنانی از زبان اهالی